וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

אשדוד הייתה חייבת ניצחון על בית"ר ירושלים כדי להיחלץ מהמקום האחרון, ועשתה את זה בגדול עם 0:1 משער מדהים של רחמים צ'קול

אולי נותרו עוד כמה אלפי "חכמים" שעדיין לא הבינו למה אסור לפרוץ למגרש. עונשים הם כנראה לא מבינים, אז אולי הם יגיבו יותר טוב לקטע של ה"נאחס". רק דברים רעים קרו לבית"ר ירושלים מאז אותה פריצת אוהדים שגרמה לפיצוץ המשחק מול מכבי הרצליה בטדי. השיא הגיע הערב (שני), כשקבוצתו של יצחק שום הפסידה למ.ס אשדוד 1:0 במשחק שנעל את המחזור ה-29 בליגת העל. ולמי שעדיין לא הבין, בית"ר ירושלים לא תלוייה בעצמה, אם היא רוצה שאוהדיה יחגגו את האליפות מחוץ לאיצטדיון טדי במשחק הבית הבא שלה מול בני יהודה.

מהצד השני, לא ברור אם חיים רביבו הוא זה שהחזיר את החיים לקבוצה מעיר הנמל. מה שיותר מברור הוא שאשדוד נראתה מצויין מול האלופה, ובמקרה הזה לא היה שום קשר ליכולת של החלוץ דימיטאר מקרייב. מי שהיה אחראי לאחד השערים היקרים של הקבוצה העונה היה רחמים צ'קול, שנכנס כמחליף בדקה ה-46 וכבש את שער המחזור בבעיטה מהאוויר ממרחק של 18 מטרים.

וזה לא רק צ'קול, ההתקפה של אשדוד לא הפסיקה לאיים על השער של קאלה לאורך כל המשחק, בעוד שזו של יצחק שום, הייתה רחוקה מלהיראות כמו התקפה של אלופה. אשדוד, שבילתה 24 שעות בלבד במקום האחרון בטבלה, חזרה אל מעל לקו האדום עם 30 נקודות - אחת יותר מלבני יהודה ומכבי הרצליה, יריבותיה העיקריות בקרב נגד הירידה.

מהלך המשחק

דקה 1 - עידן שריקי השתלט על כדור במרחק 18 מטרים מהשער, ובעט חזק מעל למשקוף.

דקה 11 - יוסי אופיר השתלט על כדור שנהדף מההגנה של בית"ר ירושלים, ובעט ממרכז הרחבה לידיים של קאלה.

דקה 29 - הזדמנות נהדרת לאשדוד. דוד רביבו הגביה כדור משמאל, שריקי המשיך בנגיחה אחורה לכיוון השער. הכדור פגע במשקוף וחזר למשה אוחיון, שבעט לגופו של הולצמן.

דקה 41 - כדור חופשי לאשדוד מ-16 מטרים מול השער. משה אוחיון בעט לשער, אבל השופט חיים יעקב פסק על בעיטה חוזרת. הפעם אוחיון בעט מעל לשער.

דקה 49 - שי הולצמן פרץ לרחבה מצד שמאל והגיע למצב בעיטה נוח, אלא שהוא סובב את הכדור מחוץ למסגרת.

דקה 56 - הזדמנות מסוכנת ראשונה לבית"ר ירושלים במשחק. ג'וניור ויזה הכניס כדור לחן עזריאל, שבעט ממרכז הרחבה לשער. אג'יי עצר עם הרגל.

דקה 61 - משה אוחיון שיחרר טיל מ-25 מטרים, הכדור עבר ליד הקורה של קאלה.

דקה 71 - שער! הגנת בית"ר ירושלים הדפה כדור קרן של אשדוד משמאל, הכדור הגיע לעברו של רחמים צ'קול, שבעט מזווית אלכסונית ומהאוויר פנימה, ממרחק של 18 מטרים. שער מדהים, 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 79 - המשחק הופסק לשתי דקות בגלל תגרה, בה היו מעורבים רומולו וכריסטיאן גונזאלס.

דקה 90 - מקרייב מצא את עצמו חופשי מול השער והיה קרוב להכפיל, אבל קאלה עצר.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול (רחמים צ'קול, 46), יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי (גוסו גוסו, 61), שי הולצמן (קובי דג'אני, 74), דימיטאר מקרייב.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, שמוליק קוזקין (דוד אמסלם, 80), דרק בואטנג, חן עזריאל (כריסטיאן אלברז, 68), אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, ג'וניור ויזה (עידן ורד, 80), רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully