וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את קרית שמונה 0:2

ברוך דגו ושלומי ארבייטמן אותתו לרן בן שמעון על כוונתיהם למפגשים העירוניים בעונה הבאה, והובילו את הפועל ת"א לניצחון 0:2 על קרית שמונה

כמו שהשבוע הזה היה מושלם עבור כל מי שלובש צהוב, נראה היה שזה הולך להיות בדיוק הפוך לאדומים. אחרי ההפסד 3:0 למכבי נתניה במחזור שלפני הפגרה, האדומים נראו רע מאוד הערב (שבת) במחצית הראשונה בבלומפילד, בדיוק כמו יריבתם הפועל קרית שמונה. למזלם, החילופים של אלי גוטמן הוכיחו את עצמם ובמחצית השניה ראינו קבוצה שרוצה לנצח ולהישאר בליגה, בדיוק כמו יריבתה העירונית שעשתה את זה כמה שעות לפני כן על אותו כר דשא. ראובן עובד הוביל למהלך שהסתיים בפנדל מוצלח של ברוך דגו בדקה ה-78 ושלומי ארבייטמן כבש את השני שתי דקות לסיום.

אז כמו מכבי תל אביב, גם הפועל עלתה למאזן של 34 נקודות ויכולה לתכנן את מחנה האימונים בקיץ והעונה הבאה. קרית שמונה, שהתחילה והמשיכה את העונה כל כך יפה, הולכת ומתפרקת. רן בן שמעון יכול להודות לפחות לשחקניו בעונה הבאה, שניצחו את בני סכנין וסידרו לו לשמור על המקום השלישי.

מהלך המשחק

דקה 26 - עמרי קנדה הגביה כדור מימין לכיוון הרחבה, פאביו ג'וניור ניסה להגיע עם הראש, אבל פיספס את הכדור.

דקה 37 - מבצע אישי יפה של ברוך דגו הסתיים בחדירה לרחבה ובעיטה מחוץ למסגרת.

דקה 43 - הזדמנות ממשית ראשונה לאדומים. פאביו ג'וניור קיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב לכיוון השער, אבל בעט חלש לידיים של אלימלך.

דקה 45 - גיא צרפתי ניסה להפתיע את אניימה בבעיטה מ-40 מטרים, הכדור שרק מעל למשקוף.

דקה 49 - גיא צרפתי הכניס כדור מצויין אל תוך הרחבה לכיוונו של יובל אבידור, שהמשיך בנגיעה אחת החוצה.

דקה 66 - מתפרצת לקרית שמונה. גיא צרפתי שלח שמאלה לאמנגואה, שהעדיף לבעוט מזווית קשה החוצה.

דקה 67 - עמרי קנדה הרים כדור מימין, אלימלך יצא רע ופאביו ג'וניור כמעט ונגח מעליו פנימה.

דקה 78 - שער! שביט אלימלך תיקל את שלומי ארבייטמן ברחבה, והשופט שרק לפנדל. ברוך דגו לפינה הימנית ופנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 82 - מבצע אישי של טלקיסקי היה קרוב להסתיים בשער, למזלם של האורחים סאלח חסארמה הרחיק מהקו.

דקה 88 - שער! אנסומבו שלח כדור לטלקיסקי, שפרץ מצד ימין ושלח מסירת רוחב מדוייקת לשלומי ארבייטמן, שהמשיך מקרוב פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 90 - הפועל תל אביב נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של טל חן.

הרכב הפועל תל אביב: ווינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול (ראובן עובד, 75), ביברס נאתכו (שלומי ארבייטמן, 46), ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, פאביו ג'וניור.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום (תומר סוויסה, 84), עבאס סואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, עמנואל אמגוואה, יובל אבידור, אופריקווה (עמאשה, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully