וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את הפועל ת"א 0:3

שחקני מכבי נתניה אמרו השבוע שהם מקווים שהמאמן ישאר, אבל ביום שישי התבשרו על מינוי לותר מתיאוס. למרות זאת, צמד של איתי שכטר ועוד אחד של ימפולסקי העניקו לקבוצה 0:3 על הפועל תל אביב ועטר רשם עוד ניצחון יוקרתי

כשהיא יודעת שבני סכנין ועירוני קרית שמונה ניצחו וחלפו על פניה בטבלה, עלתה הערב מכבי נתניה למשחקה הביתי מול הפועל תל אביב כשהיא חייבת ניצחון כדי לחזור למקום השני.

המחצית הראשונה הייתה שקולה ביותר. הפועל תל אביב ניסתה להתקרב לשער של נתניה, אבל מצאה הרבה שחקנים בצהוב בחצי המגרש שלהם ואילו נתניה בנתה על המהירות של החלק הקדמי שלה כדי לנסות ולעקוץ. בדקה ה-30 זה גם עבד לה, אבל לא במתפרצת. איתי שכטר קיבל כדור בצד ימין ומכ-22 מטרים הקשית מצוי מעל אניימה ההמום, שטעה קשות וספג.

אצל האדומים אלי גוטמן התקשה למצוא מחליף לשי אבוטבול הפצוע ובלעדיו חסר את השחקן שיניע את הכדור ויקבע מהיכן ולהיכן יכלו ההתקפות של האורחים. למרות זאת, זה לא תירוץ או הסבר כי האדומים לא נפלו מנתניה בשום שלב.

למחצית השניה עלתה הפועל תל אביב עם שלומי ארבייטמן במקומו של טל חן ו-45 הדקות הבאות נערכו כמעט במעמד צד אחד. נתניה הגנה עם שמונה ותשעה שחקנים באזור 30 המטרים של שערה והסתפקה במתפרצות בלבד מדי דקות. הפועל תל אביב יזמה, לחצה, אבל לא מצאה את השער. העונש הגיע בדמות שער שני של שכטר, 5 דקות לסיום אחרי איך לא, מתפרצת. בדקה ה-90 זה כבר הפך לתוצאה ענקית עם שער נוסף, הפעם של דלה ימפולסקי.

בשורה התחתונה, כמו שאר היריבות שלה במאבק על גביע אופ"א וגם אם בדקות רבות היא שיחקה כדורגל של קבוצת תחתית, התוצאה עשתה את שלה. מצד שני האדומים יצטרכו להתאושש. הפסד זה הפסד, אבל 3:0 זה יותר מזה.

מהלך המשחק

דקה 8: אנסומבו הכניס כדור לפאביו ג'וניור, שהסתבובב על קו ה-16 ובעט כדור שטוח לידיים של שטראובר.

דקה 18: טלקיסקי העלה כדור חופשי וטל חן נגח למשקוף של נתניה. הזדמנות פנטסטית להפועל תל אביב.

דקה 30: גול! איתי שכטר התנהל עם הכדור בצד ימין והחליט להפתיע עם הקשתה מכ-22 מטרים. הכדור התרומם לאיטו ונחת בפינה הרחוקה של אניימה. שער מצוין של חלוץ נתניה, טעות של שוער הפועל תל אביב ו-0:1 לנתניה.

דקה 36: שכטר התגבר על טופוזאקוב בתוך הרחבה, אבל בעט מזווית קשה החוצה במקום למסור.

דקה 50: טופוזאקוב החזיר כדור באוויר לאניימה, שתפס ביידים ושמט לקרן. מאיר לוי היה צריך לפסוק על בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה לזכות נתניה, אבל הורה על קרן.

דקה 60: אנטבי שיחרר בעיטה חופשית חזקה מאוד מכ-27 מטרים, הכדור חמק מחוץ לקורה.

דקה 70: ההגנה של הפועל תל אביב קרסה, שכטר טייל בתוך הרחבה ורק ברגע האחרון קנדה גלש לבעיטה שלו ומנע מנתניה את השני.

דקה 72: עובד המחליף היטל בהגנת נתניה, הכדור הגיע לפאביו ג'וניור, שהוריד לטלקיסקי והבולגרי בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 80: עוד התקפה מצוינת של הפועל תל אביב הגיעה לסרור, שהוציא כדור רוחב, אבל ג'וניור לא הצליח לכבוש מקרוב.

דקה 85: גול! שכטר שוב חתך את ההגנה האדומה, הגיע מול אניימה ומזווית מעט אלכסונית בעט חזק ופנימה. 0:2 לנתניה.

דקה 90: גול! עוד התקפה של נתניה מצאה הגנה חלשה של הפועל תל אביב והפעם ימפולסקי כבש בבעיטה מהאוויר. 0:3 לנתניה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון (אבי סטרול 81), לואיס מרין, טל מעבי, אלמוג כהן, שניר גואטה (חורחה קבאז'רו 73), דלה ימפולסקי, יחיאל צגאי, איתי שכטר, תיירי טאזמטה (אמיה טגה 66).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, טל חן (שלומי ארבייטמן 46), מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו (ראובן עובד 71), ברוך דגו (עידן סרור 77), דמיטאר טלקיסקי, פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully