וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות קינן: מכבי ת"א ניצחה 0:2 את אשדוד

מ.ס אשדוד נלחמה על חייה וכמעט הישוותה בתוספת הזמן מול מכבי תל אביב. ברגע הזה אסף קינן פסל לה שער חוקי, ואסוס קבע מהצד השני את תוצאת המשחק - 0:2 למכבי תל אביב

אנשי הקבוצות הקטנות נוהגים לומר שאלו הם ההבדלים בינהם לבין הקבוצות הגדולות. למה שעשה הערב (ראשון) השופט אסף קינן למ.ס אשדוד הם קוראים קיפוח, יש אחרים שקוראים לזה פשוט טעות אנוש. מה שבטוח והוכח במצלמות הטלוויזיה, קינן פסל שער חוקי לאשדוד, שהייתה יכולה להשוות בתוספת הזמן מול מכבי תל אביב. בסופו של דבר, הצהובים יצאו למתפרצת מהצד השני והגיבו בשער שלהם, השני במשחק, בדרך לניצחון 0:2.

זה היה צפוי, אבל מי האמין שזה יקרה רק שמונה מחזורים לסיום? שתי התל אביבות הולכות ומתרחקות מהקו האדום, ואם הפועל לא תמעד במחזור הבא מול מ.ס אשדוד, נראה שהקרב נגד הירידה יהיה בין מ.ס אשדוד למכבי הרצליה. מצד שני, גם למכבי תל אביב מצפה קרב לא קל במחזור הבא, מול בית"ר ירושלים בטדי.

המשחק בבלומפילד נפתח בקצב מטורף. המארחים תקפו, אבל גם עידן שריקי ודימיטאר מקרייב היו קרובים לכיבוש. בסופו של דבר, השער החשוב במשחק הושג בדקה ה-29, מבישול נהדר של רודי חדד ליוסי שבחון. שני מרכיבים חשובים נוספים לתוצאת הסיום היו ההגנה הרדומה של אשדוד, ושוערה של מכבי תל אביב, דרגוסלב יבריץ', שממשיך להוכיח לאלכס שניידר שיש על מי לבנות בין הקורות. בתוספת הזמן של המשחק הגיע אותו רגע מעורר מחלוקת, שבעולם מתוקן היה מסתיים בשער של עידן שריקי. בפועל, זה נגמר במתפרצת צהובה ושער של ג'ונתן אסוס, ששלח את הצהובים לחגוג הפרש של חמש נקודות מהקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 11 - שוער אשדוד סמי אג'יי יצא מחוץ לרחבה כדי לשמור על רודי חדד. שחקנה של מכבי תל אביב הצליח לעבור אותו, אבל היה במצב של זווית קשה מהשער ואיבד את הכדור.

דקה 14 - דימיטאר מקרייב קיבל מסירת עומק למרכז הרחבה והמשיך בנגיעה, מעל למשקוף.

דקה 15 - דימיטאר מקרייב פרץ לרחבה והשאיר כדור לשריקי, שבעט מ-15 מטר וראה את יבריץ' הודף מצויין.

דקה 18 - דן רומן ניסה להפתיע את אג'יי בבעיטה מ-25 נטרים, שוער של אשדוד זינק טוב ועצר.

דקה 29 - שער! רודי חדד הכניס כדור עומק נהדר לכיוונו של יוסי שבחון שחדר לרחבה ונהנה מחוסר ריכוז של השומר שלו כריסטיאן גונזאלס, בדרך לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 40 - הזדמנות מצויינת למכבי תל אביב כששטרית הגביה כדור משמאל היישר אל יוסי שבחון, שבעט ממרכז הרחבה. אג'יי עמד מולו והדף.

דקה 42 - משה אוחיון השתלט על מסירת עומק ובעט מקרוב לשער, יבריץ' הדף.

דקה 52 - דן רומן עבר שני שחקנים ופרץ לרחבה, אבל בעט עם רגל שמאל ברשלנות החוצה.

דקה 55 - יובל שפונגין שלח מסירת רוחב מימין לכיוונו של קמנאן, שממרחק של 11 מטר בעט מהאוויר מעל למשקוף.

דקה 81 - דוד רביבו שיחרר טיל מ-25 מטר לכיוון החיבורים, יבריץ' הדף מצויין.

דקה 90 - עידן שריקי כבש שער לאשדוד בתוספת הזמן, אבל השופט אסף קינן פסל אותו בטענה לעבירת תוקף על ג'ונתן אסוס, מה שנראה מופרך בצילומי הטלוויזיה.

דקה 90 - שער! מתפרצת למכבי תל אביב. מסודי שלח כדור משמאל לאסוס, שלא פישל במצב של אחד על אחד מול השוער. 0:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה (אבי יחיאל, 80), משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, דן רומן, אלן מסודי, יוסי שבחון, רודי חדד (דור מלול, 70), יאניק קאמנאן (רבעד גזל, 84).

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, יוסי אופיר (ניר נחום, 46), ודראן יישה, גונזאלס, אדיר טובול, גוסו גוסו, משה אוחיון, אחמד קאסום (עידן שדה, 76), דוד רביבו, עידן שריקי, מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully