וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

שער של שליו מנשה בדקה ה-66 העניק למכבי הרצליה ניצחון 0:1 על מכבי תל אביב, הדליק מחדש את התחתית וקירב את ניר לוין רק שתי נקודות מהקו האדום. מתחיל להיות פה מעניין

חדשות טובות לליגת העל: מכבי הרצליה גברה היום (שבת) 0:1 על מכבי תל אביב, התחתית בוערת והעניין חוזר. חדשות רעות לאלכס שניידר: קנית גרוטאה. ימים ספורים בלבד אחרי הניצחון הגדול בדרבי, הצהובים מתל אביב הזכירו שוב שהעובדה שהם קבורים בתחתית במשך עונה שלמה אינה מקרית. אחרי משחק מנומנם וחסר מחץ ההגנה של ניר לוין שוב כשלה בשמירה, והפעם היה זה שליו מנשה שהכניע את יבריץ' בדקה ה-66 אחרי מבצע יפה ברחבה. אף אחד לא הופתע.

הבעיות של מכבי תל אביב מוכרות. חוסר התיאום בהגנה נמשך כבר חודשים ארוכים, חוסר היציבות של השחקנים הזרים (איפה רודי חדד?) הוא תופעה ידועה, החולשה המנטלית היא כבר מחלה קשה, וניר לוין ממשיך להתקשות למצוא את הפתרונות. מנגד, מכבי הרצליה ממשיכה להראות לחימה ונחישות, ועל אף שלא הציגה משחק גדול - חניכיו של פרדי דוד הוציאו שלוש נקודות וניצחון ביתי ראשון העונה. אולי זה ההבדל בין קבוצת תחתית מנוסה לבין מועדון שעדיין לא קולט שהוא כזה.

לפחות יש לנו קצת מתח. אחרי הניצחונות של הפועל תל אביב על בני יהודה ושל מ.ס אשדוד על הפועל כפר סבא, החלק התחתון של הליגה בוער, ובין המקום השישי ל-11 מפרידות רק שש נקודות. מתחיל להיות פה מעניין.

מהלך המשחק

דקה 19 - רודי חדד ירה כדור חופשי שטוח מ-20 מטר, הכדור חמק ליד הקורה של ניצן.

דקה 29 - ראדי הגביה מהאגף, בוקסנבוים נגח חזק מ-11 מטר, החוצה.

דקה 39 - קמנאן הגביה כדור חזק מהאגף השמאלי, ודור מלול עם נגיחה יפה הדביק את הכדור למשקוף. מלול ניסה לכבוש מהריבאונד, אבל ניצן חסם בגופו.

דקה 66 - גול! שלו מנשה השתלט על כדור ברחבה, ליהטט בבלמים התל אביבים ושלח כדור חזק ומסובב לפינה הרחוקה. שער מצוין, 0:1 להרצליה.

דקה 68 - אלן מסודי הגיע לאחד על אחד מול ניצן, אבל בעט מקרוב לגופו של השוער.

דקה 90 - כדור חופשי אדיר של בוקסנבוים טס לחיבורים, יבריץ' התעופף נפלא והציל שער.

הרכבי הקבוצות:
מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח, דייהו דיוויס, חיים מלכה, איתן עזריה, איבן ווקמנוביץ´ (כפיר אדרי, 72), מהארן ראדי, שלו מנשה (שי ביטון, 90), עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, תומר חמד.

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, דן רומן (עמרי רון, 69), ג'ונתן אסוס, רודי חדד, אלן מסודי, דור מלול (יוסי שבחון, 46), יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully