וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי הרצליה

23.2.2008 / 18:55

יאניק קמנאן חזר למגרש האקסית, כבש שער ובישל אחד ב-1:3 של מכבי ת"א על הרצליה. מסודי וביזארה עזרו לו, בוקסנבוים השווה זמנית

אז איזו מכבי תל אביב אנחנו נראה עד סוף השנה? בדרבי זה היה נראה רע מאוד, עכשיו מול מכבי הרצליה החניכים של ניר לוין ניצחו 1:3 תוך תצוגת כדורגל משכנעת, ואם היכולת הזו תימשך גם במשחקים הבאים, יש סיבה לאופטימיות בקרית שלום: אכן אפשר להישאר בליגה.

הדבר המיוחד במשחק מול מכבי הרצליה הוא ששלושה זרים היו אלה שכבשו את השערים: יאניק קמנאן, אלן מסודי וג'ו ביזארה, מה שמראה עד כמה הם דומיננטיים בקבוצה. בהרצליה יורדים עם ראש שפוף, מאחר וגם שם יודעים היטב שההפסד משמעו חזרה למאבקי תחתית. אם דיברו שם בשבועות האחרונים על אפשרות להיכנס למרכז הטבלה, התחתית נראית קרובה מתמיד, בטח כאשר הקבוצה מתקשה להשיג נקודות בבית שלה.

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! התקפה מתפרצת של מכבי תל אביב הסתיימה עם שער מוקדם של הצהובים, כאשר כדור עומק של ג'ונתן אסוס הגיע היטב ליאניק קמנאן, שדהר קדימה וסיים עם כדור ברשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 16 - גול! כדור של כפיר אדרי מקצה הרחבה נהדף היטב על ידי דרגוסלאב יבריץ' והגיע לעומר בוקסנבאום, שממטר עצר בחזה ובעט פנימה את השוויון, 1:1.

דקה 30 - גול! כדור חופשי של רודי חדד גרם לאיתמר ניצן לחלום ולג'ו ביזארה לכבוש מקרוב את השני של הצהובים, 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 38 - רודי חדד פרץ מהאגף השמאלי והגיע כדור מצוין למרכז הרחבה, ההגנה של הרצליה התקשתה להרחיק, וקמנאן שעט על הכדור בעט מהאוויר, אך דייהו דיוויס הצליח להדוף מהקו.

דקה 51 - גול! פעם נוספת מכבי תל אביב מצאה את הרצליה לא מאורגנת בהגנה, והפעם קמנאן הפך למבשל שכמצא מצוין את אלן מסודי פנוי, וזה מקרוב הבקיע. 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 90 - הגבהה מצד שמאל של רודי חדד כמעט ומצאה את אלן מסודי, שלא הגיע לכדור והחמיץ מקרוב.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, ג'וש קנט, מיטייה מורץ, דייהו דייויס, כפיר אדרי, אסי משיח, איבן ווקמנוביץ' (אסף קריספיס 82), מהרן ראדי (אקונדייהו ג'ייאבובה 66), עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה, תומר חמד (שלו מנשה 79).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס (דן רומן 85), דור מלול (רביד גזל 71), רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קמנאן (עומר פרץ 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully