וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את מכבי ת"א 1:3 בדרבי

17.2.2008 / 22:43

פאביו ג'וניור כבש את שער הניצחון בדרבי הקודם. גם הפעם הוא כבש שער יתרון בדקה ה-88 והשלים צמד בתוספת הזמן בניצחון הענק

אם עושים את זה בצה"ל, אז למה לא לעשות את זה גם בהפועל תל אביב? מסתבר שגם לאדומים יש חיילים שיוצאים לשטח במשימות מיוחדות בלבד, במקרה הזה לדרבי.

החלוץ פאביו ג'וניור ספג לא מעט ביקורות מאז שגיא לוזון הביא אותו להפועל תל אביב בתחילת השנה, למעשה הוא כבר היה עם רגל וחצי בחוץ. אבל איזה אוהד הפועל תל אביב ממוצע, יכול להתלונן על שחקן שחתום על שני ניצחונות בדרבי התל אביבי, בטווח של שלושה חודשים?

ג'וניור עשה את זה עם שער בודד ב-0:1 בדרבי של הסיבוב הראשון, והמשיך עם צמד במאני טיים, ב-1:3 הענק של האדומים על הצהובים הערב (ראשון) בבלומפילד. בשני המקרים אגב, הוא נכנס כמחליף.

מי בכלל חשב על פאביו ג'וניור עד לדקה ה-88 במשחק הזה. הדרבי הזה התחיל מצויין, יחד עם התפאורה המושלמת של בלומפילד מלא עד אפס מקום ומזג האוויר המדהים. דימיטאר טלקסיקי פתח את החגיגה עם שער שיכול להיחשב כשער העונה בינתיים - בקיצור, בעיטה מ-16 מטר תוך כדי תנועה בנגיעה אחת, לחיבורים של הצד הנגדי, והכל במתפרצת. לזה דווקא הייתה למכבי תשובה בדקה ה-33, בדמות בעיטה של ארז מסיקה מ-40 מטרים מול שער ריק. במקרה הזה, מדובר גם באחת מטעויות השוער הקשות של העונה, מבית היוצר של וינסנט אניימה.

המחצית השניה הייתה משעממת, אבל בסופו של דבר החילופים של אלי גוטמן הכריעו את הדו קרב הפרטי שלו מול ניר לוין. ראובן עובד שהוסיף כוח מתפרץ מימין, ואותו פאביו ג'וניור שפשוט היה הראשון במשחק שידע לעמוד במקום הנכון מול השער, עשו את ההבדל, בדרך לניצחון האדום השני העונה בדרבי. זה נגמר כאמור בצמד של הברזילאי בדקה 88 ו-90.

בשורה התחתונה, כנראה שהרכש הכל כך מדובר של מכבי תל אביב לא הפך אותה לכל כך טובה כמו שחשבו - הדרבי הוא פשוט המבחן האמיתי ביותר. שחקני הרכש החדש והחדשים פחות של הפועל תל אביב דווקא התערבבו יפה, והנה שתי התל אביביות שוב צמודות עם אותה כמות נקודות, ושתיים בלבד מעל לקו האדום. אז מה בכלל השתנה מהסיבוב הקודם?

מהלך המשחק

דקה 8 - ביברס נאתכו פרץ משמאל וניסה להפתיע את יבריץ' בבעיטה מ-20 מטר, הכדור היה גבוה מדי.

דקה 10 - שער! שי אבוטבול שלח כדור עומק מדהים ממרכז המגרש בצד שמאל, היישר לכיוונו של טלקיסקי, שבעט מהפינה הימנית של קו ה-16 כדור קשתי לחיבורים של יבריץ'.

דקה 29 - רודי חדד הגביה כדור לתוך הרחבה, ליאור ז'אן ניסה להשתלט עליו, אבל ההגנה של האדומים הקדימה אותו.

דקה 33 - שער! אלן מסודי לחץ על וינסנט אניימה, שהרחיק גרוע. הכדור הגיע היישר לארז מסיקה, שזיהה שער ריק מ-40 מטרים ובעט מדויק לרשת. מכבי תל אביב משווה ל-1:1.

דקה 36 - קמנאן קיבל כדור בצדה השמאלי של הרחבה, ובעט מזווית קשה לגופו של אניימה.

דקה 42 - ג'ונתן אסוס חטף כדור, פרץ מצד ימין לכיוון השער, פרץ לרחבה ובעט החוצה.

דקה 58 - כדור קרן של רודי חדד מימין הגיע לדור מלול, שבעט מהאוויר. הכדור פגע בדגו ויצא החוצה.

דקה 73 - מסודי קיבל כדור 18 מטר מהשער והכניס אותו לקמנאן, שניסה לבעוט מזווית קשה ברחבה ונבלם.

דקה 88 - שער! ראובן עובד פרץ לכיוון השער, מסר ימינה לעמרי קנדה, שהמשיך במסירת רוחב לפאביו ג'וניור. הברזילאי שכבש בדרבי הקודם המשיך מקרוב פנימה, והעלה מקרוב את הפועל תל אביב ל-1:2.

דקה 90 - הפועל יצאה למתפרצת אחרי קרן של מכבי תל אביב, יבריץ' נותר רחוק מהשער וג'וניור ניצל את זה כדי להשלים צמד ולקבוע 1:3 לאדומים.

דקה 90 - הזדמנות נוספת להפועל מצד ימין, כאשר עובד פרץ פעם נוספת, הפעם לרחבה, ובעט מזווית קשה כדור שיצא לבסוף לקרן.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, ליאור ז'אן (רביד גזל, 62), ג'ונתן אסוס, אלן מסודי, דור מלול, רודי חדד (עומר פרץ, 76), יאניק קמנאן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי (ראובן עובד, 84), ביברס נאתכו (רמי דואני, 90), ברוך דגו, שלומי ארבייטמן (פאביו ג'וניור, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully