וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

16.2.2008 / 18:53

מכבי חיפה אמנם ניצחה 0:1 את בני יהודה משער של בוקולי, אך זה קרה במשחק משעמם, עלוב ומעליב את קהל הצופים בקרית אליעזר. קבוצתו של אלי כהן, גם היא, לא נראתה כמודעת למצבה

פיצוץ המשחק מול בית"ר ירושלים סידר למכבי חיפה סדרה לא פשוטה של ארבעה משחקים בתוך פחות משבועיים, אותם הם קיוו לפתוח ברגל ימין הערב (שבת) מול בני יהודה בקרית אליעזר. חניכיו של רוני לוי התמרמרו השבוע על העומס הבלתי צפוי שנחת עליהם בגלל אותה הפסקת חשמל בטדי ביום ראשון האחרון, מה שיכול אולי לעמוד לזכותם כאליבי לתצוגה העלובה מול סוגרת הטבלה הערב.

הזהובים היו עסוקים במהלך המשחק בליקוק הפצעים מהתבוסה המשפילה מול מכבי תל אביב במחזור הקודם (4:0), וכנראה שעלו למשחק הערב במטרה לא לחזור על תוצאה דומה. שחקניו של אלי כהן והמאמן בעצמו לא הציגו שום אלמנט שיצדיק את הישארותם בליגה. שחקנים שהחזיקו את בני יהודה במצבים מסוימים בחיים בשנים האחרונות, דוגמת אימורו לוקמן ואסי בלדוט, כבר מזמן לא מגיעים לעבודה. הרכש החדש, בראשם עידן מליחי וסדריק ברדון, פשוט קטנים על התקוות שתלו בהם.

המחצית הראשונה של המשחק התאפיינה בשליטה מוחלטת של מכבי חיפה בשחור. בני יהודה נראתה רק לעתים רחוקות וניר דוידוביץ' כמעט ולא זכה לחוש את מגע הכדור. התקפה מסודרת אחת הספיקה לבוקולי לכדי להכניע את איינוגבה ולהוריד את חיפה למחצית ביתרון 0:1. אל המחצית השנייה עלו שתי הקבוצות בהרכב דומה, ולמאמני שתי הקבוצות לא נראה היה כי לצופים מגיע מוצר טוב יותר מזה שהוצג במחצית הראשונה. וכך אכן היה. שתי הקבוצות העבירו את הזמן, זילזלו באוהדיהם - החיפאים באלו שחולמים על אליפות ועל כדורגל יוצא דופן ובני יהודה באלו שמקווים לנס- והשאירו את התוצאה על 0:1 לחיפה. עידן מליחי, שנפגע במהלך המשחק באפו, שבר אותו, אך הצוות הרפואי שבמגרש החזיר את העצם למקום.

מהלך המשחק

דקה 20- דלה איינוגבה חצה את קו הרחבה שלו כדי לבעוט את בעיטת השוער, מה שהביא לבעיטה חופשית של רוסו. סנטימטרים ספורים הפרידו בין הכדור של הקרואטי, לשער הראשון של חיפה.

דקה 23- גול! התקפת מכבי חיפה מנצלת את איבוד הכדור של אימורו לוקמן בהגנת בני יהודה. רנאטו העביר את הכדור לקטן, שמסר יפה אל תוך הרחבה אל בוקולי, שכבש וקבע 0:1 לחיפה.

דקה 50- שחקני בני יהודה ממשיכים בהתקפה למרות שקובאצ'ביץ' שכב שרוע על הדשא. מיד אחר כך המשיכו שחקני חיפה במשחק ובבני יהודה התלוננו על התנהלות בלתי הוגנת. שחקני שתי הקבוצות התעמתו על הדשא, ובסופו של דבר זכו אברבנל ורוסו בכרטיסים צהובים.

דקה 85- איינוגבה, בפעם השנייה במשחק, יצא עם הכדור מחוץ לרחבה בניסיון לבעוט בעיטת שוער. בוקולי בעט את הכדור החופשי חזק אל אמצע הרחבה, אך השוער הניגרי הדף יפה אל מחוץ למסגרת.

דקה 90- החמצת המשחק. בלדוט מסר לביטון משמאל, שהרים כדור נוח לאסאו המחליף, שבעט ממטרים ספורים מעל השער. בני יהודה החמיצה גם את ההזדמנות היחידה להבקיע במשחק.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי (שי מימון 48), דייגו קרוסה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, רנה לימה, רנאטו, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

בני יהודה: דלה איינוגבה, הרוויה קובצ'ביץ' (אלירן אסאו 68), מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, אימורו לוקמן (לירוי צעירי 70), עידן מליחי, אלי אברבנל, עוז ראלי, סדריק בארדון, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully