וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ניצחה 0:3 את בני סכנין

2.2.2008 / 18:46

הקבוצה של פרדי דוד דרסה בדוחא את חניכיו של אלישע לוי וייצרה בריחה קטנה מהתחתית הבוערת, אחרי התיקו של אשדוד והפועל ת"א

בני סכנין אירחה הערב (שבת) את מכבי הרצליה באצטדיון דוחא ונחלה תבוסה 3:0, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל.

מכבי הרצליה היא לא קבוצה סקסית. היא לא קבוצה נחשקת. לא עוטפת אותה הילה של זוהר, וגם מבחינת אוהדים, היא לא בדיוק משופעת. אבל העבודה שנעשית שם בשנים האחרונות, בעיקר מבחינה מקצועית על ידי המאמן פרדי דוד היא נהדרת. את דוד לא משנה השם והתדמית של הקבוצה, הוא פועל על מנת לשחק כדורגל מלהיב ולנצח. כמובן, שהוא עושה זאת עם הרבה חוכמה טקטית. בסופו של יום מכבי הרצליה לא מושכת קהל כמו התל אביביות למשל, אבל מבחינת הרמה היא לא נופלת מהן ואף עולה עליהן.

הקבוצה של אלישע לוי קיבלה הערב מהלומה מאוד לא נעימה. ייתכן שהיא זלזלה קמעה ביריבת מהתחתית וחשבה שהנקודות מונחות בכיסה. מחשבות הצמרת, בוודאי אחרי ניצחון החוץ על הפועל תל אביב, אפפו קצת את הקבוצה מהגליל. מה שבטוח זה שאצטדיון דוחא הנאה לא משמש כמבצר עבורה. זה המשחק הרביעי ברציפות שבני סכנין לא מנצחת שם. בשלושה הקודמים היא הוציאה תוצאות תיקו, הפעם תבוסה. אם ברצונה של סכנין לא להפוך את ההפסד לכדור שלג שלילי, היא צריכה להתעשת כבר אחרי שריקת הסיום. בשבוע הבא תתייצב מולה משוכה לא קלה בדמותה של הפועל כפר סבא.

מכבי הרצליה שלטה במגרש בצורה ברורה. הניצחון שלה, כמובן, לא היה מקרי ואף יכול היה להיות גבוה הרבה יותר. לעומתה, כל סכנין נתפסה ליום חלש מאוד ולא הצליחה לייצר מצב אחד לכיבוש. צ'טם אנטויה (9), מהראן ראדי (47) והקשר החדש איבן ווקמנוביץ' (56) כבשו עבור האורחים ונטלו את שלוש הנקודות עימם לשרון.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! החלוץ צ'טם אנטויה עצר כדור על חזהו, ושלח מצוין לרשת העליונה. 0:1 למכבי הרצליה באצטדיון דוחא.

דקה 47 - גול! בני סכנין קיוותה לפתוח את המחצית השנייה טוב מהראשונה, אבל התבדתה. הקשר מהראן ראדי כבש שער נהדר והעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח עם פתיחת המחצית השנייה. 0:2 למכבי הרצליה.

דקה 56 - גול! משחק בכורה חלומי לרכש הטרי ווקמנוביץ'. הקבוצה שלו ביתרון והוא גם כבש שער ראשון בקבוצה. הקשר הסרבי קיבל כדור, עקף את מאיר כהן וגילגל בקלילות פנימה את השלישי. 0:3 להרצליה.

דקה 71 - הזדמנות מצויינת למכבי הרצליה לנעוץ את הרביעי. מהראן ראדי ניסה, אבל כשל מול מאיר כהן.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, חיים בנון (עלי עותמאן, 73), לוקאש סורמה, חאמד גנאים (איסלם כנען, 73), בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח, מטייה מוריץ, דייהו דייויס, ג'וש קנט, כפיר אדרי, איבן ווקמנוביץ', מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה וצ'טם אנטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully