וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה סיימו בתיקו מאופס

19.1.2008 / 18:30

בנתניה גילו שהם קרובים מדי לבית”ר ירושלים בראש הטבלה והסתפקו בתיקו 0:0 מאכזב מול מכבי פ"ת. פביאן שוחח עם לוזון וזוארץ בסיום

ההפסד של בית"ר ירושלים לבני סכנין החזיר את האלופה לטווח השגה, ובמכבי נתניה קיוו הערב (שבת) לנצל זאת ולהתקרב עד 3 נקודות מהמקום הראשון. קבוצתו של ראובן עטר נתנה עד כה עונה מצויינת, ולמרות שעוד לא הצליחה להתחזק בשבועות האחרונים כפי שרצתה, עושה רושם שהיא מתחילה להתרגל לגבהים של צמרת הטבלה. אבל בשביל לאיים על המוליכה צריך לנצח, ואת זה נתניה לא השכילה לעשות הערב, כשסיימה בתיקו 0:0 עם מכבי פתח תקוה.

במפגש הקודם בין שתי הקבוצות ניצחה נתניה ועצרה רצף ניצחונות נאה של פתח תקוה, והערב חניכיו של עופר פביאן החזירו את הטובה, וקילקלו לנתניה את ההזדמנות. המחצית הראשונה היתה משמימה ונטולת אירועים מיוחדים, אך למחצית השניה עלו חניכיו של ראובן עטר עם כוחות מחודשים והחלו לסגור על שערו של אוהד כהן. פעם אחר פעם תקפה, אבל הגנת המארחים תמיד היתה במקום.

בסיום המשחק שוחח עופר פביאן עם שינו זוארץ ועמוס לוזון. כזכור, המאמן, שקיבל על עצמו את משרת האימון רק לא מזמן, נמצא כבר עכשיו בסכנת פיטורין, כאשר במועדון מעוניינים להחזיר את גיא לוזון לתפקיד. במהלך השיחה טענו חברי ההנהלה כי הם ממשיכים לתת גיבוי למאמן למרות התיקו, והם מקווים שהקבוצה תתחיל לנצח כבר בשבוע הבא. פתח תקוה כרגע עומדת על רצף של 5 משחקים ללא ניצחון.

מהלך המשחק

דקה 16: יחיאל צגאי קיבל כדור טוב מאוקוצ'ה, הגיע כ-20 מטרים מהשער ובעט טוב, אבל הכדור לא היה אל המסגרת.

דקה 41: קלמי סבן חדר אל רחבת פתח תקוה והוכשל, אבל השופט קבע שהיתה זאת התחזות, והוציא כרטיס צהוב לסבן.

דקה 63: דני פרדה קיבל כדור במרכז השדה, התקדם וניסה בעיטה מרחוק לכיוון שערו של לירן שטראובר, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 81: יחיאל צגאי קיבל את הכדור רחוק מהשער, יכול היה להרים את הכדור, אבל בחר לבעוט מרחוק, כדור שפיספס במעט את המסגרת.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, סולי צמח, לירן כהן, אוהד קדוסי, רוביל סרסור.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, קלמי סבן, טל מעבי, אלמוג כהן, יחיאל צגאי, דלה ימפולסקי, איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully