וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית גת הדהימה בטדי

29.9.2001 / 19:23

גילי לנדאו חיכה עד שבית"ר תחזור בשביל לנצח אותה בבית. אפרים אינברום וגיורגי קיפיאני כבשו לקרית גת, פאצ'ה הצליח רק לצמק


העולה החדשה, מכבי קרית-גת, הדהימה היום את בית"ר ירושלים שניצחה אותה 1:2 בטדי. למרות שההרכב של בית"ר לא יציב עדיין, ללא שחקני חיזוק, גם הסגל של גיל לנדאו עדיין חלש ולכן ניצחון הזה כל כך גדול עבור המועדון הקטן מהדרום.

זהו ניצחון הבכורה של קרית-גת העונה, והראשון שלה בהיסטוריה ליגת העל, כאשר בית"ר מפסידה בפעם השניה, לאחר שנוצחה פעמיים והיא אחרונה עם אפס נקודות משני משחקים.

שתי הקבוצות עלו למשחק כסוגרות הטבלה, כאשר בית"ר עם הפסד במשחק היחיד שלה עד כה, כששלושת המשחקים הראשונים שלה נדחו בגלל אי הבהירות לגבי עתידה, וקרית-גת הגיעה עם נקודה אחת מארבעה משחקים. היה זה משחק הבית הראשון של הירושלמים וכ- 8000 אוהדים רעבים לכדורגל הגיעו כדי לצפות בקבוצתם האהובה חוזרת הביתה באיחור של חודש.

בית"ר פתחה מצוין את המשחק ושלטה אולם בניגוד ליחסי הכוחותב בשדה דווקא קרית-גת היתה זו שעלתה ליתרון כבר בדקה העשירית: הגבהה של משה בן סעדון מצאה את ראשו של אפרים אינברום שכבש את שערו השלישי העונה. שלוש דקות אחרי היה יכול אלון אופיר להשוות, אולם החמיץ מששה מטרים הזדמנות מצוינת. בית"ר המשיכה לשלוט, אבל בדקה ה- 27 שוב נפל השער מהעבר השני, כשאנדריאס פרוחננקובס מסר כדור רוחב לגיורגי קיפיאני והקשר בעט לחיבורים וקבע את תוצאת המחצית.

בית"ר חזרה למשחק בדקה ה- 61 כשהחלוץ האלבני, ויקטור פאצ'ה, כבש את שערו השני העונה כשנגח לחיבורים אחרי הגבהה של אלון אופיר. שער ראשון העונה של בית"ר בטדי והשני של בית"ר בליגה. רפי כהן, שנתן הצגה גדולה במשחק והציל את קרית-גת בדקות רבות של המשחק, הדף מספרת של פאצ'ה בתוספת הזמן בהזדמנות האחרונה של בית"ר. כהן, שהחרים השבוע אימון של קבוצתו בגלל עיכוב במשכורת, הוא האחראי הגדול לשלוש הנקודות של הקבוצה.




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully