וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת גברה 1:2 על הפועל ת"א

3.11.2007 / 20:46

האדומים במקום האחרון, ללא ניצחון, ונראים בדרך לליגה הלאומית. שער של דני פרדה בדקה ה-80 סידר לגיא לוזון עוד שבוע לחוץ

אחרי שבוע סוער, שכלל השעיות, יריקות, קללות ואיומים, ואחרי שראו את היריבה לתחתית ולעיר משיגה את ניצחונה הראשון העונה, יצאו שחקני הפועל תל אביב למשחק מול מכבי פתח תקווה. גיא לוזון הגיע למגרש המוכר במטרה לצאת הפעם בשלום לשם שינוי ולשם כך עשה מספר שינויים בהרכב, ביניהם הוצאת החשודים בהימורים מהשבוע שעבר מההרכב לטובתם של שחקנים צעירים כמו ליאור בקשי וגל שיש.

הפועל תל אביב שיחקה טוב יותר במחצית הראשונה בזכות חזרתו לכושר של ברוך דגו ויציבות מסוימת של שחקנים נוספים בקישור. כמעט כרגיל הגיעה הדקה ה-35 בה האדומים נשברו, ספגו את השער הראשון מרגלי איסמעיל עמאר אחרי טעות קשה של וינסנט אניימה בשער.

במחצית ערך לוזון חילוף והכניס את וואליד באדיר לעמדת החלוץ, ממנה הגיע למספר מצבים ובדקה ה-49 אף כבש שער, ראשון בחמשת המשחקים האחרונים של האדומים, שהשווה את התוצאה וחשף סוף סוף התחלה של חיוך עבור האדומים. פליקס אובוקה ודני פרדה מיהרו למחוק אותו בדקה ה-76 ונתנו את האות לריטואל השבועי בתקופה האחרונה, הכולל המתנה ארוכה של מאות אוהדים מחוץ לחומות האצטדיון, הקוראים לפטר את המאמן, ההנהלה וכל הנוגעים בדבר. ניידות משטרה כבר הוזמנו למתחם וולפסון, לשם אמורה להגיע הקבוצה, שנשארה היחידה בליגה ללא ניצחון, לאחר המשחק.

מהלך המשחק

דקה 3 - פליקס אובוקה הגיע מהאגף השמאלי, עקף שני שחקנים ויצר מבוכה בהגנת הפועל תל אביב. את הכדור העביר לחבייר דירסאו, שבעט מעולה מכ-20 מטרים, אך הכדור שרק סנטימטרים ספורים מהקורה השמאלית של אניימה.

דקה 21 - רועי דיין איבד את הכדור במרכז הרחבה של אוהד כהן, אך הכדור התגלגל לכיוונו של ביבראס נאתכו על קו ה-16, שבעט מחוץ למסגרת.

דקה 23 - גל שיש העביר כדור רוחב שהגיע לפאביו ג'וניור שבעט טוב ממצב נייח, אבל הכדור פגע בהגנה הכחולה ויצא לקרן, ממנה האדומים לא הצליחו להשיג איום ממשי על השער.

דקה 28 - אובוקה המשיך לנצל את הרפיון באגף הימני של הפועל תל אביב והמשיך לנהל משם את התקפותיה של מכבי פתח תקווה. כדור שהעביר הקשר המצוין הגיע לכיוון עומר גולן שפספס את הבעיטה.

דקה 35 - גול! בעיטה של איסמעיל עאמר מכ-22 מטרים מצאה את וינסנט אניימה עם הדיפה עלובה פנימה שהעלתה את המקומיים ל-0:1.

דקה 49 - גול! וואליד באדיר קיבל כדור חוזר ברחבה אחרי בעיטה של פאביו ג'וניור וטעות של בלסינג קאקו הפתח תקוואי וכבש לזכות האדומים.

דקה 53 - וואליד באדיר, שנכנס במחצית לעמדת החלוץ הגיע כבר להזדמנות שלישית בצד הימני של רחבת פתח תקווה, גילגל את הכדור לצד השני, אך לא למסגרת השער.

דקה 76 - גול! פליקס אובוקה עובר את מזואה אנסומבו ואחרי ריצה של כ-40 מטרים שולח כדור שחותך את הרחבה היישר לרגליו של דני פרדה. לבד מול שער ריק קובע הצעיר 1:2 לכחולים.

הרכבים:

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, קובי גנון, מוראד מגאמדוב, נאור פסר; בלסינג קאקו (לירן כהן 66), חאבייר דירסאו, סולי צמח, פליקס אובוקה; עומר גולן (ננאד סאביץ' 80), אוהד קדוסי (דני פרדה 55).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה; ליאור בקשי, טל חן, גבריאל דוס סנטוס, גל שיש; מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו (אבדג'י 45), עידן סרור, ברוך דגו, רועי דיין (וואליד באדיר 45); פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully