וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה גברה 2:3 על כפ"ס

20.10.2007 / 19:29

חניכיו של דוד נחלצו מפיגור, כדי להפוך את התוצאה מול הקבוצה של אוחנה בדרבי השרון. הרצליה עם ניצחון שני רצוף. דוד: "יכלנו להבקיע חמישייה"

מכבי הרצליה ניצחה 2:3 הערב (שבת) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השישי של ליגת העל.

שחקניו של אלי אוחנה, שאירחו לדרבי השרון את הרצליה, חשבו אולי, שהם הולכים לניצחון קל, בוודאי אחרי היתרון המוקדם של בן לוז (14). אבל עד מהרה הם הבינו שאין ארוחות חינם בליגה. חניכיו של פרדי דוד באו חדורי ביטחון ומוטיבציה למשחק אחרי היכולת המרשימה שהציגו בניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקודם.

למרות הפיגור המוקדם, הגיבו ההרצליאנים בשלושה שערים. שלו מנשה (37) כבש נגד האקסית שלא רצתה בו. מהראן ראדי (47) ועומר בוקסנבוים (56) השלימו מהפך גדול, שהוכיחו את האופי והנחישות מהם עשויה הקבוצה של דוד. כפר סבא הצליחה לצמק בדקה ה-61 משער של סמואל יבואה, אבל זה לא הספיק.

מכבי הרצליה, שנחשבה עד לא מזמן לאחת המועמדות הבכירות לרדת ליגה, מראה כי היא לא תוותר כל כך מהר על מקומה בליגה הראשונה, בוודאי כאשר ישנן שתי קבוצות מתל אביב, שמשתרכות להן אי שם בקצה הלא נכון של הטבלה.

פרדי דוד: "יש לנו הרבה מה לשפר בהגנה, אבל בחלק הקדמי יכלנו להבקיע מעל חמישה שערים. יש לנו בעית עודף ביטחון בחלק הקדמי בהחלטות האחרונות. מוקדם להספיד אותנו, אבל לא עשינו עוד כלום. ניאבק בתחתית עד הסוף, אך אין ספק שכל משחק כזה נותן לנו ביטחון, בדיוק כמו הניצחון על הפועל תל אביב. המשכיות, זה שם המשחק במכבי הרצליה".

אלי שטרן, עיתונאי "הארץ", מוסיף את דבריו של אלי אוחנה: "היה משחק גרוע", הוא סיכם, "הפסקנו לשחק אחרי הגול הראשון, אבל אני בטוח שנדע להתאושש מהיכולת הנוראית שלנו. אי אפשר להפיל את ההפסד על אף שחקן, כי כולם שיחקו רע מאוד".

מהלך המשחק

דקה 14 - גול! בן לוז חטף כדור, חדר לרחבת האורחים ושלח כדור חזק מכ-14 מטרים היישר פנימה. 0:1 לכפר סבא.

דקה 37 - גול! שלו מנשה, במשחקו נגד האקסית, הצליח לאזן את התוצאה. מנשה יירט מסירה של כפר סבא, ראה את לויטה בחוץ והקפיץ מעליו. 1:1.

דקה 47 - גול! מהפך גדול של הרצליה. מהראן ראדי כבש את השני רקר דקה וחצי בתוך המחצית השנייה, אחרי טעות נוספת של אוהד לויטה, שוער כפר סבא. 1:2 למכבי הרצליה.

דקה 56 - גול! עומר בוקסנבוים וחבריו הוכיחו איזה אופי גדול יש להם כשכבשו את השלישי לרשתו של השוער אוהד לויטה. 1:3 להרצליה.

דקה 61 - גול! הביתיים לא ויתרו, במשחק, שעל הנייר, היה אמור להיות קל, אבל התפתח למכשול לא קטן. סמואל יבואה צימק. 2:3 להרצליה.

הרכבי הקבוצות:

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבש, יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון (אבי כנפו, 62), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', סמואל יבואה, יוליוס אגבור (אבי אבינו, 62).

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מאורסיו ג'ובאניני, חיים מלכה (רמי חליס, 77), איתן עזריה, מהראן ראדי, דייהו דיוויס, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully