וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות בחסרי היישה

7.10.2007 / 22:40

בית”ר ירושלים הביסה 0:5 את מ.ס אשדוד בקלילות בלתי נסבלת, והבכורה של ודראן יישה הקרואטי, שרק נחת בישראל, הסתיימה במפח נפש

נכון שעוד לפני פתיחת העונה ידענו בית"ר ירושלים תזכה שוב באליפות, אבל כמה חבל מבחינת חובבי הכדורגל שהיא תעשה את זה בכזו קלות. היום (ראשון) האלופה אירחה באיצטדיון טדי את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, והביסה אותה 0:5 בקלילות בלתי נסבלת. רומולו הברזילאי כבש ראשון בדקה ה-35, ברוכיאן הוסיף את השני בדקה ה-53, הברזילאי הוסיף עוד אחד בדקה ה-64, זנדברג קינח ברביעי בדקה ה-78, עידן טל המחליף הוסיף את החמישי (90), ובקצב הזה בית"ר תבטיח לעצמה תואר נוסף מוקדם משחשבנו.

היום שוב נחשפנו לפערים העצומים בין הגאידמקים לשאר הליגה, פערים גדולים, כמעט עצובים. במשך דקות ארוכות בית"ר שיחקה ממש בהליכה, ובמחצית הראשונה נראתה אף מעט כבויה, אבל כנראה שהשחקנים של שומי יודעים שרבע שעה של לחיצה על הדוושה תספיק להם. וזה באמת הספיק. במחצית השנייה האלופה חגגה על האשדודים המסכנים, וזה יכול היה להיגמר בתוצאה גדולה הרבה יותר.

הבשורות מבחינת ליגת העל הן די מדאיגות. רומולו מתברר כאחד החלוצים הטובים שנחתו פה בשנים האחרונות, יצחקי בבישול נפלא הוכיח שוב שהוא הישראלי הכי טוב שיש לנו כיום בליגה, ברוכיאן ותמוז הראו את העומק שיש לאלופה על הספסל, ולא נראה שיצחק שום צריך לעבוד קשה במיוחד כדי לאפשר למכונה הזאת לתקתק ביעילות. ואם זה לא הספיק, אפילו עידן טל כבש, ורמז שהוא אולי יצא מהמשבר.

ואשדוד, מה נגיד על אשדוד? גם היום ההגנה שלה נראתה עלובה, והתקפת בית"ר חגגה עליה בצורה די מביכה. אלון חזן דווקא בנה בעונה שעברה קבוצה התקפית וסימפטית, אבל השנה כלום לא מתחבר. ההחלטה להעלות בהרכב את הבלם ודראן יישה, שנחת בישראל רק היום אחר הצהריים, התבררה כשגויה, שלא לומר לא מקצועית ומבזה. כרגע, אשדוד נראית כמו הדבר היחיד שיכול לגרום למכבי ת"א להאמין ביכולתה להישאר בליגה.

מחצית ראשונה

דקה 13 - זנדברג הגביה מהאגף השמאלי, ברוכיאן הוריד יפה לאלברז, אבל המספרת של הצ'יליאני הלכה מעל לשער.

דקה 23 - התקפה מתפרצת של אשדוד הסתיימה בבעיטה של מסודי מחוץ לרחבה, החוצה.

דקה 29 - עוד התקפה יפה של אשדוד, הפעם דג'אני התפנה לבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, החוצה.

דקה 30 - רומולו התנהל בחופשיות עם הכדור, התקדם ושלח טיל מחוץ לרחבה, אג'יי הדף יפה.

דקה 35 - גול! איבוד כדור של אלמושנינו איפשר לזנדברג לדהור באגף. הקשר מצא את רומולו, שמ-18 מטר בעט מדויק ושטוח לפינה השמאלית. עוד שער מצוין של הברזילאי, 0:1 לבית"ר.

דקה 40 - יצחקי פרץ מהאגף למרכז, בעט חזק מ-20 מטר, ואג'יי שוב קלט כדור קשה.

מחצית שנייה

דקה 50 - חילופי מסירות בתוך הרחבה השאירו את יצחקי במצב קורץ ברחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 53 - גול! הכדור שוב נשלח ליצחקי, שבעקב קטן ומרהיב השאיר את ברוכיאן מול אג'יי. הקשר לא התבלבל, וגלגל פנימה. 0:2 לבית"ר.

דקה 64 - גול! ברוכיאן שלח מצוין את זיו, המגן העביר כדור רוחב מדויק, ורומולו שוב היה במקום כדי לכבוש בקלות מ-11 מטר. 0:3 לבית"ר.

דקה 76 - גול! המחליף טוטו תמוז התנהל בלי בעיה 20 מטר מהשער, מצא את זנדברג, שהפציץ מ-15 מטר פנימה. 0:4.

דקה 90 - גול! עידן טל בבעיטה חופשית מ-25 מטר איפשר לאג'יי לעשות את הטעות היומית, 0:5 לבית"ר.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז , שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן (עידן טל, 65), מיכאל זנדברג (עמית בן שושן, 78), ברק יצחקי, רומולו (טוטו תמוז, 75).

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; מיקי עטייה, ודראן ישה, איל אלמושנינו, אדיר טובול; רחמים צ'וקול (אנדרס איימאר, 65), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, קובי דג'אני; ניר נחום, אלן מסודי, שי הולצמן (יוסי אופיר, 73).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - ולחשוב שעד לפני כמה שבועות הפרשנים שלחו אותו הביתה וכינו אותו "שוונקי 2". רומולו - חזק, מהיר ואלגנטי - הוא מה שקרוי "חלוץ קלאסי", וככזה הוא זקוק רק להזדמנות אחת נוחה כדי לנעוץ את הכדור ברשת. שחקן גדול.

הרע - מה אפשר להגיד על קבוצה שמעלה בהרכבה ב-20:00 בערב שחקן חיזוק שהגיע רק היום ב-17:00 אחרי הצהריים? לאשדוד בכלל לא הייתה הזדמנות לוודא אם אכן ודראן יישה מצוי בכושר משחק ראוי, אבל המצוקה בהגנה של חזן כנראה בלבלה אותו לחלוטין. מביך.

המכוער - לא ברור למה שופטי ליגת העל ממשיכים לאפשר לדרק בואטנג לפרק רגליים. הקשר הגנאי כיסח גם היום כל רגל שהוא ראה מולו, ומישהו חייב לשים לזה קץ. לפני כמה שבועות היה זה ניצן שירזי שביקר בפומבי את מזואה אנסומבו, והקונגולזי הורחק שבוע לאחר מכן. מי מוכן הפעם להרים את הכפפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully