וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין חזרה אל השכונה

6.10.2007 / 21:21

בני יהודה אירחה בשכונת התקווה את העולה החדשה, שהפגינה יכולת לא מרשימה, וירדה מנוצחת 3:0. אלישע לוי: "היינו מאוד נאיביים"

שזרוע חורף הוא בדרך כלל מטרד לקבוצות ליגת העל, אבל הפעם אותו מטרד איפשר לבני יהודה לשוב למגרשה הישן והטוב בשכונת התקוה ולהביס בו הערב (שבת) את בני סכנין 0:3. הזהובים השיגו בשבת שעברה את ניצחון הליגה הראשון שלהם מול הרצליה, וניצן שירזי הצליח ליצור נגד סכנין רצף של ניצחונות שעזר לו להחלץ מהתחתית, ולצאת לפגרת הנבחרת עם טעם טוב בפה.

סכנין, שהרשימה נגד בית"ר ירושלים במחזור הקודם, הצליחה לשחזר את יכולתה רק בדקות הפתיחה, אך לאחר השער שספגה בדקה ה-20 מרגליו של משה ביטון, דעכה ואיפשרה לבני יהודה להשתלט אט אט על המשחק. בסופו של דבר העולה מהצפון לא הצליחה להשתוות ביכולה למארחת, ורשמה את הפסד הבכורה שלה העונה בליגת העל.

החזרה לשכונה כנראה עשתה טוב לאוהדי בני יהודה, ולפני המשחק פתחה המשטרה יציע נוסף, וזאת משום שכמות האוהדים שזרמה למגרש היתה גדולה מהמצופה. סכנין פתחה בלחץ על שערו של דלה איינוגבה, ולזהובים לקח 10 דקות להתאושש מהבליץ הצפוני נטול השערים. בניגוד למהלך המשחק, היו אלה שחקני בני יהודה שחגגו בדקה ה-20 כשמשה ביטון העלה את קבוצתם ליתרון 0:1. עד סיום המחצית הציגו הקבוצות קצב משחק מהיר אך התוצאה נותרה בעינה.

המחצית השנייה היתה כולה של הזהובים, ששטפו את המגרש. מי שניצח על המלאכה היה הקפטן אסי בלדוט, שהפגין משחק מצוין, ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-54, כדי להכפיל את היתרון המקומי. עשר דקות אחר כך דוארטה כבש את השלישי, ובני יהודה השיגה שלוש נקודות ליגה בזכות ולא בחסד.

מהלך המשחק

דקה 4 - מאור בוזגלו כמעט והעלה את האורחים ליתרון, אבל הכדור החזק שבעט פגע בקורה.

דקה 20 - גול! כדור קרן שהוגבה לרחבת סכנין הגיע לדוארטה, שבעט אל מרכז הרחבה, משה ביטון התעופף באויר והמשיך בוירטואוזיות את הכדור מחמישה מטרים פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 27 - קובצ'ביץ' בעט כדור חופשי מצד שמאל, אך מאיר כהן קלט את הכדור.

דקה 31 - קולמה נשלח בכדור עומק אל רחבת הזהובים, אבל דלה איינוגבה הקדימו ומנע שער מהאורחים.

דקה 54- גול! פנדל לזכות בני יהודה אחרי שמשה ביטון הוכשל ברחבה על ידי עבד רבאח. בלדוט כבש מהנקודה הלבנה והעלה את בני יהודה ל-0:2.

דקה 64 - גול! באלדוט הרים כדור מצד ימין, ודוארטה התעופף ונגח בעוצמה אדירה משבעה מטרים וקבע 0:3 לזהובים. במהלך חגיגות השער, הסיר דוארטה את חולצתו וספג צהוב.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, אלירן עטר, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, באסם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, לירון וילנר, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

"מייחסים חשיבות גדולה מדי למשחקים בשכונה"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי: "לא היה כזה הבדל גדול במשחק בינינו לבני יהודה. היינו מאוד נאיביים. בני יהודה הבקיעה בכל פעם שהגיעה למצב. זה אולי נשמע מצחיק אבל חוץ מהגולים שכבשו, הם לא הגיעו לשום מצב. נצטרך לבדוק את עצמנו ולהסיק מסקנות לקראת המשחק הבא".

חלוץ בני סכנין, איליה יבוריאן: "זה יכול לקרות מדי פעם. כשאנו כובשים ראשונים המשחק הולך לנו יותר קל, והיום לא כבשנו. השופט הרג אותנו היום, לא יודע למה".

המאמן המנצח ניצן שירזי: "למרות התוצאה המשכנעת, נצטרך לשפר את היכולת. אני לא רוצה לצאת מגדרי, התוצאה אולי משכנעת, אבל אנו רוצים להשתפר. מייחסים חשיבות גדולה מדי למשחקים בשכונה. בלומפילד עושה לנו רק טוב, ואני אומר זאת עם סימן קריאה. אני שמח מאוד שהחלוצים הבקיעו, ולשם כך הבאנו אותם. גם שאר השחקנים עשו את העבודה המוטלת עליהם. אם נמשיך בקו הזה, נהיה בהחלט עם הפנים כלפי מעלה. קבוצות שכנות אלינו בטבלה אספו היום נקודות, והיה חשוב לנו לנצח. כרגע אנו משתייכים לחלק העליון, אבל אנו לא אמורים ליפול מכל קבוצה יריבה. זו ליגה מטורפת, לא הכי איכותית, אבל מעניינת ומותחת".

אסי בלדוט: "עשינו ניצחון טוב היום, בנו אגרסיביים, היתה הרבה התלהבות גם בגלל הקהל שדחף. באופן אישי אסור לי להסתנוור מגול אחד ובישול, צריך להמשיך ולעבוד קשה. כרגע הדבר היחיד שמעניין אותי זה המשחק הבא נגד אשדוד".

משה ביטון אמר בסיום המשחק: "אנחנו מתחילים להתחבר. אני שמח להבקיע, זה התפקיד שלי, אבל אנחנו כל הזמן מסתכלים כלפי מעלה, שואפים להידבק לצמרת ורוצים להיות הכי גבוה שאפשר".

בסיום המשחק נשארו עשרות אוהדים זהובים מחוץ לחדרי ההלבשה וקראו להנהלה לחזור ולשחק במגרש בשכונת התקווה. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הלכו אחרי המשחק יחד עם חברי ההנהלה למסעדה בת"א לחגוג את מסיבת הגיוס של מיקי מגן, בנו של הבעלים חזי מגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully