וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטר המלאבסי נעצר אצל עטר

6.10.2007 / 18:55

מכבי פ"ת הגיעה לקופסה עם 3 ניצחונות רצופים, אבל שער עצמי של עמאר (9) סידר לנתנייתים ניצחון 0:1. יוסי מזרחי שיחרר את אונגר

במכבי נתניה עוד לא נרגעו מהשישיה הגדולה שהנחיתו על ראשה של אשדוד בשבת שעברה, וכבר עמד בפניהם מבחן ראשון, בדמות מפגש צמרת מול מכבי פתח תקוה, הנמצאת בכושר מצוין. בתום 90 הדקות בקופסה היו אלה המארחים שהוכיחו כי מעבר ליכולת מצוינת, רצוי שגם המזל יישחק לטובתך, ונהנו משער עצמי של איסמעיל עמאר (9) כדי לנצח 0:1 את המלאבסים.

מכבי פתח תקוה הגיעה למשחק במצב הרוח נהדר, עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה והחניכים של יוסי מזרחי קיוו לרשום ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, למרות היריבה הקשה. בסופו של דבר, למרות ששלטה לחלוטין בשדה במהלך כל המחצית השנייה, רשמו המלאבסים את הפסד הליגה השני שלהם העונה. בתוך כך, שוחרר קשר מכבי פתח תקוה, דידי אונגר, להכח עמידר רמת גן עד סוף העונה. בתחילת העונה הבאה יחזור אונגר לשורות המלאבסים.

הפתיחה היתה שייכת למארחים אשר נהנו מהרחקה גרועה של איסמעיל עמאר בדקה ה-9, ועלו ליתרון 0:1 כתוצאה מהשער העצמי. המשחק הפך שווה כוחות ללא מצבים רבים ליד שני השערים. בדקה ה-41 ספג איתי שכטר כרטיס אדום והותיר את נתניה ב-10 שחקנים, לאחר שהשתמש בידו כדי להשתלט על הכדור. לשכטר, שניסה דקות קודם לכבוש בעזרת ידו, זה היה צהוב שני במשחק, ואפשר היה לראות שראובן עטר מאוד לא אהב את האדום הזה שספג חלוצו.

בתחילת המחצית השנייה ערך יוסי מזרחי חילופים התקפיים, וקבוצתו נטלה את היוזמה במשחק. למרות החיסרון המספרי, לא הצליחו שחקניו של יוסי מזרחי למצוא את רשת המארחים, שנהנו מיכולת טובה של שוערם לירן שטראובר. פתח תקוה התקשתה ליצור הזדמנויות בהתקפות מסודרות, ואילצה את שטראובר להזיע רק אחרי מבצעים אישיים של מי משחקניה. בסופו של דבר, הניצחון נשאר בנתניה, שעולה למקום השני בטבלת ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 4 - דדי בן דיין הרים מצד שמאל, ותמיר כהן נגח בסמוך למשקוף שערו של אוהד כהן.

דקה 9 - גול! מכבי נתניה עולה ליתרון 0:1 לאחר שחלוצה אוקוצ'ה שלח כדור רוחב לרחבת ה-5 של אוהד כהן, ונהנתה מנסיון הרחקה גרוע של איסמעיל עמאר, אשר דחק את הכדור לשערו הוא.

דקה 41 - איתי שכטר משאיר את נתניה בעשרה שחקנים לאחר שספג צהוב שני. את הצהוב הראשון ספג שכטר על נסיון לכבוש בידו, ואת השני ספג משום שהשתמש בידו כדי להשתלט על הכדור.

דקה 42 - פריצה של רוביל סרסור הסתיימה בבעיטה שטוחה שחלפה בסמוך לקורת שערו של שטראובר.

דקה 74 - קדוסי פרץ דרך מרכז הרחבה הנתנייתית, שיחרר פצצה ברגל שמאל, אבל שטראובר זינק נהדר והדף לקרן.

הרכב נתניה: לירן שטראובר, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, תמיר כהן, אוקוצ'ה, ז'אנו בונדאה, דלה ימפולסקי, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

הרכב פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; חאבייר דירסאו, לירן כהן, סולי צמח, בלסינג קאקו; עומר גולן, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully