וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נתנה פור למכבי הרצליה

15.9.2007 / 21:19

האלופה העניקה לקבוצה של דוד מקדמה של שני שערים, אבל הרחקתו של ג'ובאניני פוררה את הגנת הרצליה, ובית"ר ניצחה 2:4

בית"ר ירושלים גברה היום (שבת) 2:4 במשחק רב שערים, מהנה וקצבי על מכבי הרצליה במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל באצטדיון טדי.

משחק כדורגל יכול להיות תלוי ועומד על מהלך אחד, החלטה רגעית אחת. זה כל כך נכון למשחק הזה. בדקה ה-35, במצב של 0:2 למכבי הרצליה (חיים מלכה בדקה ה-3 ובוקסנבוים בדקה ה-26), ספג בלם הקבוצה מהשרון, מרסיו ג'ובאניני במשחקו הראשון בקבוצה, כרטיס צהוב שני. הגנת הרצליה קרסה. מכאן ואילך בית"ר השתלטה באופן מוחלט על המשחק. רומולו כבש בדקת הסיום של המחצית הראשונה, והוסיף עוד אחד (63), בנוסף לצמד של ברוכיאן (45, 67), שעשו מהפך גדול וזכו בשלוש נקודות.

אדריכל הניצחון היה אבירם ברוכיאן. ליצחק שום נמאס מהתצוגה המאוד לא משכנעת של עידן טל והחליף אותו בקשר הצעיר בתחילת המחצית השנייה, שהפך את בית"ר לתוססת, קצבית, מהירה. בדיוק כמו שאלופה צריכה להיראות. ועוד מילה על עידן טל: הקשר, שהובא היישר מבולטון כדי להוסיף עוד באלאנס ולתת את הניצוץ ההתקפי מאחור, פשוט לא פוגע, מה שהביא את הקהל בטדי לשרוק לו בוז כמעט על כל נגיעה בכדור. תוסיפו לזה את היכולת שלו מול אנגליה, והרי לכם משבר.

חרף הפסדה של מכבי הרצליה, הקבוצה מהשרון ידעה שלא בטדי היא תשיג את נקודותיה הראשונות העונה. מה שכן, היא יכולה להיות מעודדת מפתיחת המשחק המצוינת. המאמן פרדי דוד הראה בפעם המי יודע שהוא טקטיקן מצוין, שיודע להעמיד בצורה נכונה את שחקניו על המגרש, אבל הוא צריך גם לדעת איך לאלף שחקנים סוררים כמו ג'ובאניני.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! הקבוצות עוד לא הספיקו להתחמם, וחיים מלכה התרומם מצוין לכדור קרן של מהראן ראדי כדי לנגוח אל בין רגליו של קאלה ההמום. 0:1 להרצליה. טדי בהלם.

דקה 21 - בית"ר המשיכה לתקוף וברק יצחקי שלח כדור מ-16 מטרים גבוה מעל השער של מרליר.

דקה 26 - גול! סעיד מקאסי העביר כדור באגף ימין למהראן ראדי, שרשם את הבישול השני שלו, אחרי שהעביר רוחב מדוד ועומר בוקסנבוים שלח באלגנטיות לפינה של קאלה. 0:2 להרצליה. הקהל הצהוב השתתק.

דקה 35 - אדום! מרסיו ג'ובאניני, במשחקו הראשון כבלם הרצליה, ספג כרטיס אדום לאחר שתי אזהרות צהובות ונשלח החוצה. הרצליה נשארת ל-55 דקות בעשרה שחקנים.

דקה 37 - סעיד מקאסי קיבל כדור מצוין ברחבה, עשה סיבוב ובעט חד ושטוח. הפעם קאלה עצר בבטחה.

דקה 41 - כריסטיאן אלבארז הוריד כדור מצוין לברק יצחקי, שהמשיך בבעיטה. מרליר הדף מצוין, בוקסה היה במקום להרחיק.

דקה 45 - גול! המשחק המצוין המשיך להניב שערים. מילובאן מירוסביץ' הרים כדור טוב מהקצה השמאלי של הרחבה אל פינת תיבת החמש, רומולו צלל וכבש בראש. 2:1 להרצליה.

דקה 50 - אבירם ברוכיאן הכניס כדור יפהפה לאבלארז, שבעט בסיבוב. מרליר הדף מצוין לקרן.

דקה 52 - מילו שלח כדור עומק נהדר לרומולו, שהגיע למצב של אחד על אחד מול מרליר, אבל הכדור של הברזילאי, שבעט מ-16 מטרים, פגש רק את הקורה השמאלית.

דקה 56 - גול! זנדברג שלח את זיו על קו שמאל. זיו הוציא כדור רוחב וברוכיאן, שהגיע מאחור, דחק מחמישה מטרים פנימה. 2:2.

דקה 61 - זנדברג הגיע לאחד על אחד מול מרליר, אבל פירגן ליצחקי ומסר לו רוחב. אלא שהאחרון השתהה, הגנת הרצליה התארגנה והכדור נקלט על ידי השוער.

דקה 63 - גול! משחק מדהים כבר אמרנו? בית"ר המשיכה לתקוף, הרצליה נראתה מפוררת. והשער השלישי נפל אחרי טעות של השוער מרליר, שיצא להרחיק כדור מול ברק יצחקי. הכדור פגע ברומולו וחדר פנימה. מהפך גדול 2:3 לבית"ר.

דקה 67 - גול! ברק יצחקי העביר רוחב, ואבירם ברוכיאן, המצטיין במגרש, עבר עם הרבה קור רוח את מרליר וגילגל ממטרים ספורים פנימה. 2:4 לבית"ר.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל (אבירם ברוכיאן, 46), מילובן מירוסביץ', מיכאל זנדברג (עמית בן שושן, 77), ברק יצחקי, רומולו (טוטו תמוז, 71).

מכבי הרצליה: פיטר מרליר; איתן עזריה, חיים מלכה, מרסיו ג'ובאניני (הורחק, 35), אושרי אלפסי (שי בנאי, 69); דייהו דיוויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבאום, שלו מנשה (מיטייה מורץ, 38); אלנתן סלמי (אסף קריספיס, 60), סעיד מקאסי.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב: אבירם ברוכיאן. מרוב שהוא התייבש כל כך הרבה זמן על הספסל הוא כבר אלוף בטאקי. חבל ששום היה צריך לחכות 45 דקות וליכולת רעה של עידן טל כדי להכניס את הקשר ברוך הכשרון כדי שזה ישנה לו את תבנית המשחק ויניע את בית"ר קדימה.

הרע: מרסיו ג'ובאניני קיבל את חותמת המאמן פרדי דוד והובא לחזק את מרכז הגנת הרצליה. הברזילאי, שנזרק בבושת פנים ממכבי פתח תקווה, לא שמר על קור רוח במשחקו הראשון בקבוצה, ספג שני צהובים, דבר ששבר את רוחה של הרצליה והחזיר את בית"ר בגדול למשחק.

המכוער: למרות שעידן טל מציג יכולת לא הולמת מאז הגיע לאלופה, הרי שאוהדי הקבוצה לא יכולים כבר להוציא לו את כל האוויר מהמפרשים ולשרוק לו בוז על כל נגיעה בכדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully