וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 בין בני יהודה להפועל כפ"ס

25.8.2007 / 19:38

בני יהודה עדיין לא כבשה העונה, הפועל כפר סבא טרם ספגה, אבל שתיהן עוד יצטערו על כך שלקו בתרדמת ואיבדו שתי נקודות

ניצן שירזי ואלי אוחנה מקווים שבעוד כמה חודשים הם לא ימצאו את עצמם ואת קבוצותיהם במאבקי התחתית. אם זה כן יקרה, אחד מהמשחקים בהם הם ייזכרו יהיה זה שהפגיש ביניהם הערב ושהסתיים ב-0:0.

בני יהודה נראתה כמו אחת מהקבוצות הכי מחוברות בליגה בתום הפגרה. מחוד שכולל את ז'וזה דוארטה ומשה ביטון יש מקום להרבה ציפיות, אבל הזהובים ללא כיבוש אחרי 180 דקות. מהמשחק מול בית"ר לא היו הרבה ציפיות, אבל היום צריך היה לקרות יותר. בני יהודה יזמה יותר והייתה יותר מסוכנת, אבל שער לא יצא מזה.

הפועל כפר סבא של אלי אוחנה שיחקה תמיד כדורגל אטרקטיבי, לפעמים על גבול החוסר אחריות. העונה גילה המאמן הירושלמי שבינתיים אין כסף לחלוץ רכש רציני והוא שינה את השיטה. חמישה קשרים במקום ארבעה וחלוץ אחד בלבד. התוצאה: רשתות נקיות בשני משחקי הפתיחה, אבל גם כיבוש אחד בלבד.

הרבה קשר יש בין משחקי סוף העונה למשחק הזה. הקיץ קרוב משני הכיוונים, התרדמת עדיין גדולה, אין יותר מדי אטרקציות. שירזי ואוחנה כאמור עוד ייזכרו במשחק הזה. שניהם מקווים שהם לא יחמצו פנים ויצטערו מאוד על איבוד שתי נקודות.

מהלך המשחק

דקה 14: דוארטה זיעזע את המשקוף בבעיטת מספרת נהדרת בתוך הרחבה לאחר הגבהה של קובאצ'ביץ'.

דקה 27: משה ביטון עט על כדור תועה בתוך הרחבה, אבל מול לויטה גילגל החוצה.

70: אלירן עטר המחליף קיבל כדור על קו ה-16 ובעט כדור מסובב ברגל שמאל, הכדור חלף סמוך לקורה ולחוץ.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירן זרקו, לירה, אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז (גיא דיין 79), גיז'רמו ישראלביץ', כפיר אדרי (אבי כנפו 46), סמואל יבואה.

בני יהודה: דלה איינגובה, איציק עזוז, סלבר הודזיץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמאן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט (עוז ראלי 74), משה ביטון (אלירן עטר 68), ז'וזה דוארטה.

"לא משחק שנכניס לזיכרון"

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, אמר בסיום: "היה משחק של הגנות. בני יהודה גררה אותנו לסגנון של כדורים ארוכים וברבע השעה הראשונה הם הביכו אותנו פעמיים. מה אני לוקח מהמשחק הזה? שני דברים: את העובדה שלא ספגנו, ואת הנקודה שצברנו. זה בטח לא משחק שנכניס לזיכרון שלנו. לא הגענו לאף מצב נצטרך לעבוד. לניצן התאים לקחת כאן נקודה, לי לא התאים".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "הייתי מחלק את המשחק הזה לשני חלקים - בחלק הראשון נראינו טוב, במחצית השנייה זוועה. בפעם השנייה אנחנו נראים לא טוב. אם בטדי זה עוד היה מתקבל על הדעת, כאן בכפ"ס זה לא מקובל, עם כל הכבוד שיש לי לכפ"ס. נקווה שנראה טוב יותר בהמשך. מתי זה יהיה? אני עדיין לא יודע".

"שוב משחק לא טוב שלנו", הוסיף אסי בלדוט. "היו לנו שתי הזדמנויות טובות, חבל שלא ניצלנו אותן. למרות שזאת רק תחילת העונה, טוב שיש פגרה. נדע לעבוד קשה ולהשתפר בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully