וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי הרצליה 1:2

25.8.2007 / 19:32

כמו בעונה שעברה, מכבי נתניה משיגה ניצחונות למרות יכולת בינונית ואילו מכבי הרצליה מתחילה לספור את ההפסדים. נגמר 1:2 לנתניה

מכבי נתניה תתכונן למשחק הגומלין בגביע אופ"א מול לרייה הפורטוגלית ברגשות מעורבים. מצד אחד, היא הצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה, 1:2 על מכבי הרצליה. מצד שני, אף אחד לא צריך להיות גאון כדי להבין שהמאמן ראובן עטר לא ממש אהב את הדרך בו הושג הניצחון.

מכבי נתניה ניצחה בדרבי של השרון, אבל קשה לקבוע שהיא הייתה יותר טובה מהרצליה, ששיחקה בעשרה שחקנים בשליש האחרון של המשחק, בעקבות הרחקתו של דייהו דייויס. מצד שני, אפשר גם להיות מעודדים כשקבוצה מצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות וראשונות העונה, כשהיא רחוקה מהשיא.

מכבי הרצליה הייתה הראשונה שעלתה ליתרון משער של מהראן ראדי בדקה ה-19, אלא שאיתי שכטר הישווה תוך שתי דקות. חיים מלכה מהרצליה השלים את המהפך עבור נתניה, כשכבש שער עצמי בדקה ה-52 וקבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 19 - גול! מהראן ראדי השתלט על כדור בצד הימני של הרחבה, חדר פנימה ובעט ממרחק של כ-10 מטרים לרשת. 0:1 למכבי הרצליה.

דקה 21 - גול! ההגנה של מכבי הרצליה כשלה בנסיון למלכודת נבדל וסבסטיאן רוזנטל שלח מסירה לאיתי שכטר, שניצל את הטעות כדי לכבוש משישה מטרים. נתניה הישוותה ל-1:1.

דקה 23 - כדור חופשי למכבי נתניה מ-18 מטר. תמיר כהן בעט החוצה.

דקה 36 - תמיר כהן שיחרר כדור מסוכן מ-25 מטר, שעלה מעל למשקוף.

דקה 44 - סעיד מקאסי מצא את עצמו לבד מול לירן שטראובר, שהצליח להגיע ראשון לכדור ולבלום אותו.

דקה 52 - גול! דדי בן דיין פרץ לאורך אגף שמאל ושלח כדור רוחב, שפגע בחיים מלכה מהרצליה ונכנס לשער. 1:2 למכבי נתניה.

דקה 61 - דייהו דייויס תיקל בחריפות את אמייה טגה. השופט אלי חכמון שלף לשחקן הרצליה כרטיס צהוב שני ואדום.



הרכב מכבי הרצליה: פיטר מרליר, איתן עזריה, חיים מלכה, מיטייה מורץ, רמי חליס, דייהו דייויס, שלו מנשה (אבי ריקן, 67), עומר בוקסנבוים, אשרי אלפסי, מהרן ראדי (שי ביטון, 76), סעיד מקאסי.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, זאנו בונדאה, תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ' (אמייה טגה, 52), איתי שכטר (אלמוג כהן, 81), סבסטיאן רוזנטל (יחיאל צגאי, 52), אוקוצ'ה.

"נבוא עם מצב רוח טוב ללרייה" (אריק רחמיאן)

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום המשחק: "נבוא עם מצב רוח טוב ללרייה. הניצחון הזה היה חשוב מאוד מבחינתנו. מכבי הרצליה קבוצה מצויינת. זה מגרש קשה והרבה קבוצות עוד ישאירו פה נקודות".

סבסטיאן רוזנטל, שבישל את השער הראשון: "הניצחון הזה נותן לנו ביטחון ומצב רוח טוב לקראת המשחק מול לרייה".

החלוץ איתי שכטר, שכבש את שערו הראשון העונה, זכה לשבחים רבים מצד הצוות המצקועי של המועדון. שכטר נפצע במהלך משחק הגמר בטורניר לובנובסקי באוקראינה, אבל זה לא מנע ממנו לפתוח במשחק. שכטר אמר בסיום: "היה לי שבוע מבורך, התגעגעתי לקהל של מכבי נתניה".

אמייה טגה: "הקהל מאוד עזר לנו, אני מתלהב ממנו כל פעם מחדש".

בנתניה הביעו סיפוק רב מכמות של כ-1,200 אוהדים שהגיעו לאיצטדיון בהרצליה. הבעלים דניאל יאמר הזמין את השחקנים לארוחת גיבוש במסעדה התל אביבית 206 כחלק מההכנה למשחק בגביע אופ"א.

אצל המפסידים, רק המאמן פרדי דוד הסכים לדבר ואמר: "אני מאוד מאוכזב מתוצאת המשחק, במיוחד אחרי שהובלנו. החזרנו את מכבי נתניה למשחק, היא לא הייתה במיטבה היום וחבל מאוד כי יכלנו לקחת את הנקודות". דוד סירב להתייחס לשמועות על מועמדותו למכבי תל אביב, אבל דיבר על מעמדו בקבוצתו הנוכחית: "אף פעם לא חששתי למעמדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully