וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו נזכרתם, חיפה?

19.5.2007 / 19:15

במשחק חסר כל חשיבות התעוררה סוף סוף מכבי חיפה וניצחה 0:2 את בני יהודה משערים של שלומי ארבייטמן ואלן מסודי

מכבי חיפה איבדה כבר מזמן עניין בליגה, גם בגביע היא עפה בשלב מוקדם ועכשיו היא נאבקת כנראה על האינטרטוטו. במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד, החניכים של רוני לוי הצליחו סוף סוף לנצח את בני יהודה 0:2, גם זה לא במשחק מרשים ככשתי הקבוצות היו בינוניות מאוד. זה היה משחק חוף ים קלאסי בין שתי קבוצות שסיימו עונה צורמת ומאכזבת, ולא נותר להן על מה לשחק, מלבד הכבוד. ואם תשאלו את האוהדים הירוקים והכתומים, אליליהם לא הפגינו יותר מדי כבוד לאחרונה.

אחרי 65 דקות של בצורת משמימה שלומי ארבייטמן הראה שהוא חלוץ של משחקים גדולים והכניע את התמנון יהב יולזרי. אלן מסודי חיכה עד השניות האחרונות של תוספת הזמן עד שהואיל בטובו להבקיע שער נוסף ולתת לחיפה ניצחון 0:2 לא מרשים על היריבה החלשה.

רומן רוזנבלט ממערכת וואלה! מוסיף כי עשרות אוהדים יצאו במהלך המשחק לאחר עימות עם המשטרה, וכמה מהם אף נעצרו. רוני לוי ימריא מחר לסרביה על מנת לעקוב אחרי הבלם ברנימיר באיץ' בן ה-28 במשחק קבוצתו, פרטיזן בלגרד, נגד נוביסאד. ברנימיר באיץ', הבלם הבוסני בן ה-27 של פרטיזן בלגרד, שיחק בעבר גם בערב הסעודית, ואף שיחק במדי הנבחרת הצעירה של ארצו.

רוני לוי אישר שיענקל'ה שחר נפגש השבוע עם אביו של חלוץ בני סכנין אוהד קדוסי, וציין כי ישנה אפשרות שקדוסי יהיה בחיפה. גם אם הוא יגיע הוא לא יהיה על תקן מחליף של שחקן הרכב כזה או אחר.

מהלך המשחק

דקה 4: הזדמנות לזהובים - אלי ביטון הגביה, קובי דג'אני נגח ליד הקורה.

דקה 65: גול! אדורם קייסי הגביה שמאל, גוסטבו בוקולי ניסה לבעוט לשער, הכדור נהדף ושלומי ארבייטמן השתלט על הריבאונד והעלה את המארחים ליתרון. 0:1 לחיפה.

דקה 94: גול! אלן מסודי סגר עניין עם שער בדקות האחרונות של תוספת הזמן. 0:2 לחיפה.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, תומר חמד, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

בני-יהודה: יהב יולזרי, איציק עזוז, יאשה ודראן, דון מורי, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', עוז ראלי, אלי ביטון, אלירן עטר, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully