וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת לאופ"א, אחת ללאומית

13.5.2007 / 19:30

מכבי נתניה תראה בעונה הבאה את אירופה אחרי שהבטיחה מקום באופ"א עם ניצחון 1:2 על הכח ר"ג, שתחזור ללאומית אחרי שנה. מלמיליאן: "נכשלתי בתור מאמן"

ראובן עטר הבהיר לשחקניו שנקודה אחת נגד הכח עמידר תספיק כדי להבטיח השתתפות בגביע אופ"א, אך הוא מעוניין שהקבוצה תציג רוח ספורטיבית ותנצח את המשחק, כפי שעשתה בשנה שעברה מול הפועל כפר סבא ושנה לפני כן כשניצחה את אחי נצרת והורידה אותה לליגה הלאומית.

וזה בדיוק מה שהם עשו - שחקניו של המאמן המתולתל הציגו יכולת משכנעת בקופסה, שלטו במגרש וניטרלו לחלוטין את כל מה שניסו אורי מלמיליאן ושחקניו לעשות. אופיר חיים העלה את נתניה ליתרון מוקדם (16), וטגה במתפרצת הכפיל את התוצאה (44). מנור חסן הוריד את ההפרש (82) אבל זה לא הספיק להכח, שיורדת ליגה בעקבות ההפסד בעוד נתניה אורזת מזוודות לקראת עונה אירופית. 1:2 נאה מאוד לנתניה בסיום.

מהלך המשחק

דקה 12: הזדמנות טובה לנתניה, ששלטה מהפתיחה. איתי שכטר קיבל כדור טוב, הסתובב ובעט לשער אבל הכדור חלף משמאל למסגרת.

דקה 16: גול! הגנת הכח שלא נראתה טוב מהשניה הראשונה הרחיקה גרוע כדור שהגיע ישר לאופיר חיים, שממרחק 10 מטר בעט בקלות לפינה הימנית. 0:1 מוצדק לנתניה.

דקה 43: הזדמנות ראשונה להכח, פפי קימוטו בעט מימין כדור חזק אך מיהר מדי והטיל עף מעל לשער.

דקה 44: גול! שטראובר קלט מצויין כדור קרן של הכח, שחרר את שכטר למתפרצת שעבר את ההגנה ומסר לטגה שבעט משמאל פנימה. 0:2 למארחים.

דקה 49: התקפה טובה של הכח הסתיימה עם כדור שהגיע לאבי תקוה שמצא את עצמו חופשי לגמרי, 6 מטר מול שער ריק אבל הצליח איכשהו לבעוט כדור לשמים. מועמד ראוי לתואר החמצת העונה.

דקה 54: שכטר עם מבצע יחיד נהדר הראה שיש לו הרבה כישרון בשתי הרגליים כשעבר שני שחקני הגנה של הכח באגף הימני, השתחרר ובעט לשער אבל אודה הדף איכשהו לקרן.

דקה 64: חיים בעט טוב כדור חופשי מצד ימין על גבול הרחבה, אבל נעץ את הכדור בקורה.

דקה 71: שוקי נגר עלה מצד ימין ובעט חזק לפינה הקרובה, שטראובר סגר היטב.

דקה 82: גול! מנור חסן ניצל רגע של חוסר ערנות בהגנת נתניה כדי להכניע את שטראובר ולצמק ל-2:1, תוצאנ שנשארה בעינה עד לסיום.

הרכבים:

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, מזואה אנסומבו, זאנו בונדיאה, אופיר חיים; איתי שכטר, מוסא סאנוגו.

הכח עמידר: מרשל אודה; ליאור ראובן; רובי רגב; איציק כהן; דניאל ויידמן; יוסי רוזן; שוקי נגר; מנור חסן; דודי ליברמן; אושרי גיטה; פפי קימוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully