וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהוב ומסגול יצא אפור

31.3.2007 / 20:31

בני יהודה לא הצליחה לברוח מהתחתית כשסיימה רק בתיקו 2:2 מול הכח עמידר, שירדה אל מתחת לקו האדום. שירזי: "ההישארות לא הובטחה"

בני יהודה לא הצליחה להיחלץ מהתחתית וסיימה רק בתיקו 2:2 מול הכח עמידר, וגם זה במזל אחרי שכבר הייתה בפיגור של שני שערים. שתי הקבוצות איבדו הזדמנות לקחת נקודות חשובות, והקבוצה של מלמיליאן יורדת אל מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של הרצליה בפתח תקוה.

בפתיחה נראה היה שהכח בדרך הנכונה לשלוש נקודות קלות, כשפפי קימוטו הבקיע צמד (1, 6) והעלה אותה ליתרון 0:2. אז, כשבמקביל צעדה מכבי הרצליה לניצחון בפ"ת, הבינו השחקנים של ניצן שירזי שאם הם לא יכבשו, הדרך להסתבכות עמוקה בתחתית קרובה מאוד. ראשון הפנים את זה ליאור אסולין (22) ואחריו יישה ודראן (40). ה-2:2 הזה חשוב במיוחד לבני יהודה. הכח? עכשיו היא כבר לא תלויה בעצמה.

מהלך המשחק

דקה 1 - גול! כבר בדקה הראשונה פפי קימוטו העלה את הקבוצה של מלמיליאן ליתרון 0:1, לאחר שקיבל כדור רוחב מדודי ליברמן, הסתובב על השומר שלו ובעט פנימה.

דקה 6 - גול! קימוטו השלים צמד לאחר שדן רומן התנהל עם הכדור באמצע המגרש, מסר כדור עומק לפנים וקימוטו ניצל החלקה של אימור לוקמן להשתלטות על הכדור בקצה הרחבה, בעט חזק לפינה העליונה והותיר את יולזרי חסר אונים - 0:2.

דקה 22 - גול! אלי ביטון הגביה כדור מימין, ליאור אסולין נגח מחמישה מטר פנימה ו-1:2 להכח.

דקה 40 - גול! בעיטה חופשית של מטה בטורינה מצאה את ישה ודראן, שהשתחרר טוב ברחבה ונגח אחורה לפינה השמאלית - 2:2 מוצדק.

דקה 44 - פריצה מצויינת של ליאור אסולין שלקח כדור מקו האמצע, עבר שני שחקנים ומסר היטב לברק בדש. בדש הצליח להקדים את הבלם אך בעט ברשלנות מ-7 מטר מעל לשער.

דקה 45 - עוד הזדמנות לבני יהודה כאשר סאלם אבו סיאם הגביה כדור לתיבת ה-5, אסולין ולוקמן קפצו לכדור הגובה שמתוך הערבוביה התגלגל אל הקורה והחוצה.

בסיכום המחצית, בני יהודה חזרו בצורה מעוררת כבוד למשחק, בעיקר בזכות אלי ביטון ואסולין.

דקה 46 - בלדוט הגביה כדור לרחבה, אסולין מ-7 מטר נגח ליד הקורה.

דקה 51 - יוסי רוזן ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מ-25 מטר, היישר לידיים של יולזרי.

דקה 58 - הזדמנות מצויינת להכח. ליפניה חדר לרחבה אחרי דאבל פס עם תקווה ובעט חזק מאוד ממרכז הרחבה אך יולזרי הדף נפלא. ליפניה בעט את הריבאונד מעל לשער.

הרכב הכח ר"ג: ישראל פילוסוף: איציק כהן, סביטי ליפניה, יוסי ביטון, שוקי נגר (ליאור ראובן 26): דניאל היידמן, קאבונגו, דן רומן (מנור חסן 57), דודי ליברמן, אבי תקוה (מור גולן 75): פפי קימוטו.

בני יהודה: יהב יולזרי, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יניב אלול, מטה בטורינה (ראובן עובד 60), אלי ביטון (אלי אברבנאל 75), ברק בדש, ליאור אסולין.

"ההישארות עדיין לא הובטחה"

מאמן בני יהודה ניצן שירזי אמר לאחר המשחק: "הרצליה בשבוע שעבר החזירו אותנו לקלחת, וגם השבוע היא לא עושה לנו הנחות. אותנו מעניין בני יהודה, וצריך להבין שההישארות עדיין לא הובטחה.

"לחץ זה לא דבר רע בהכרח, אבל להיות בתחתית זה קשה ומורכב. מחכה לנו סידרת משחקים קשה, ואני לא תולה תקוות בזה שאחרים יעשו את העבודה בשבילנו".

בלם בני יהודה אסי דומב: "יכול להיות שכשהיינו בפער של 9 מהתחתית חשבנו שאנחנו בטוחים בליגה. לפחות ניצלנו מהפסד. היכולת היום הייתה המשך ישיר ליכולת מהמשחק הקודם מול הרצליה. אם לא היינו מאמינים בעצמנו לא היינו חוזרים. עד עכשיו מול הגדולות ידענו לעשות תוצאות טובות, אנחנו באים מוכנים בצורה אחרת למשחקים האלה. אין לי ספק שנישאר בליגה."

מאמן הכח עמידר ר"ג אורי מלמיליאן: "שיחקנו מצוין אבל החמצנו הרבה. הלוואי שנמשיך לשחק ככה עד סוף השנה ואם זה יקרה אין לי ספק שנישאר בליגה. איבדנו יתרון של שני שערים, נקווה שזה לא ייקרה בעתיד כי היום היינו צריכים לנצח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully