וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הקו האדום, מתחת לכל ביקורת

10.3.2007 / 22:27

הכח מעל האזור המסוכן, אבל הייתה חלשה והפסידה 1:0 למכבי פ"ת, שחולמת אירופה. סרסור כבש. עימות בין אבי לוזון לאוהדי הכח

מכבי פ"ת השיגה היום (שבת) ניצחון חשוב אחרי משחק משמים, 0:1 על הכח עמידר ר"ג, במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל.

נראה כי הקבוצה של גיא לוזון, שניצחה בשבוע שעבר, במשחק רב שערים את מכבי הרצליה (2:4), שיחררה את כל הנצרה ולא נשאר לה הרבה בקנה.

קשה להבין את האנמיות במשחק של המלאבסים, שנהנים מהרכב שהרבה קבוצות בליגה היו רוצות. למרות זאת רוביל סרסור הצליח לעשות את ההבדל, כשנגח כדור קרן ארבע דקות לסיום, אחרי הרמה של דני פרדה והשיג שלוש נקודות חשובות לפ"ת. ללוזונים, שעלו למקום הרביעי, יש עוד סיכוי לאירופה.

הקבוצה של מלמיליאן עשתה במחזור הקודם ניצחון גדול בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה, אבל האופוריה, שככל הנראה סבבה סביב הסגולים, הפריעה להם היום. חרף היכולת חלשה, הם עדיין בפער של שלוש נקודות מהרצליה. הכח, כפי שזה נראה כעת, יכולה להמשיך לסמוך על ההרצליאנים שימשיכו לאבד נקודות ולא לאיים עליהם במאבקי ההישרדות.

מהלך המשחק

דקה 4 - כדור חופשי של מכבי פ"ת שוטט ברחבת הכח, שלא הסתדרה עם הכדור. סיבטי ליפנייה, ברגע האחרון, חילץ, לפני שהלוזונים כבשו.

דקה 30 - יוסי רוזן ירה כדור חופשי מכ-25 מטרים משערה של מכבי פ"ת, אבל אוהד כהן קלט בבטחה.

דקה 67 - סוף סוף הזדמנות במחצית השנייה. ליאור ראובן הכניס כדור עומק טוב לפפי קימוטו,שבעט מתוך הרחבה חזק לשער. אוהד כהן הדף וקלט את הכדור סמוך לקו שערו.

דקה 84 - רוביל סרסור פרץ מאגף ימין הכניס לפטריק סופו. האחרון עשה סיבוב ובעט לקורה הימנית של הכח.

דקה 86 - גול!! השיעמומון הוליד שער בסוף. רוביל סרסור גמל למאמנו על שלא החליפו, התרומם ונגח שער. פילוסוף לא יכל להושיע. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 89 - אסי בוזגלו ניסה בהזדמנות האחרונה במשחק להציל את הכח, אך כשל אחרי שבעט גבוה מעל השער.

הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף: אדריאן גמאן, סביטי ליפניה (ליאור ראובן, 65), יוסי ביטון, שוקי נגר; דניאל היידמן, דודי ליברמן, יוסי רוזן, אבי תקוה (אסי בוזגלו, 76), אושרי גיטא (שלומי אדרי, 70); פפי קימוטו.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, לירן כהן; רוביל סרסור (ניצן דמארי, 89), מוחמד דיאלו (פטריק סופו, 46), דובב גבאי (דני פרדה, 61).

גיא לוזון: "הצדק ניצח"

לגיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, לא היה ספק מי היה צריך לנצח: "פרצנו את ההגנה הצפופה במצב נייח. 80 אחוז מהזמן החזקנו בכדור. הצדק ניצח. הניצחון הגיע לנו. היעד זה להמשיך לנצח".

לירן כהן: "אנחנו קרובים לכרטיס לאירופה. נעשה את המקסימום מול בית"ר בשבוע הבא. באופן אישי, חזר לי הביטחון אצל הלוזונים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזאת".

מן הצד המפסיד, אמר אורי מלמיליאן: "הם לא הגיעו לאף מצב. בקרן, שחקן לא אמור לגעת בשוער ברחבת החמש. למרות שידענו את התוצאה של הרצליה, שיחקנו בלי ביטחון. לא ראיתי אם הייתה עבירה על השוער. נצטרך ללמוד שמצבים כאלו לא יישנו".

טביב זליקוביץ' מ"הארץ" מוסיף: בסיום המשחק התפתח ויכוח קולני בין אוהדי הכח לבין יו"ר ההתאחדות החדש, [[אבי לוזון]], שבשבוע הבא ייכנס רשמית לתפקידו. זה היה הארוע המעניין ביותר במקום, מה שמעיד יותר מהכל על רמת המשחק.

אוהדי הכח טענו שהשופט, אשר כהן, אישר את שער הניצחון לאורחים, 3 דקות לסיום המשחק, למרות שרוביל סרסור ביצע עבירה על השוער, ישראל פילוסוף. "אתה בושה וחרפה", צעקו האוהדים לעבר לוזון. "יו"ר ההתאחדות למה בדיוק אתה רוצה להיות?". לוזון לא נשאר חייב, ופתר את האוהדים בתנועת יד מזלזלת. "תבוא בטענות לשוער שלך", אמר לאחד מהם. "מה, אני כבר לא יכול לשבת ביציע ולראות כדורגל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully