וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה מכבי חיפה היא קבוצה בינונית בליגה"

27.2.2007 / 16:54

רוני לוי כבר לא מיואש מהתוצאות בליגה. אחרי ה-1:1 מול הפועל כפ"ס הוא מנסה להתנחם ביכולת באופ"א. בוקולי: "קבוצות מסתגרות מולנו"

ניר חורי

צילם וערך: דרור פיקלני

איזה שיעמום

שוב הישג באירופה, שוב חזרה מנומנמת לליגה, שוב איבוד נקודות מול קבוצה נחותה. החיים של אוהדי מכבי חיפה הם שגרה ארוכה ומתמשכת. האלופה הגיעה לכפ"ס אחרי ה-0:1 הגדול על צסק"א בחמישי, ישנה 89 דקות, בדקה הנותרת הבקיעה את השוויון, וחזרה הביתה עם 1:1 בכיס, ועוד מסמר בארון האליפות. אם בכלל יש עוד מקום וצורך למסמרים חדשים, הסיפור כבר סגור ונעול.

אחרי זוועתון במחצית הראשונה הגיע היתרון של כפ"ס מנגיחה של לירן זרקו בדקה ה-49. 10 דקות מאוחר יותר בישול של שלומי ארבייטמן, שנכנס בדקה ה-56, סידר לאלן מסודי את השוויון.

כפ"ס פיספסה הזדמנות פז לקחת את כל הנקודות, שכן לה אין ממש תירוץ להיראות אדישה ולא מפוקסת. אבל מי יודע, אולי היא התעייפה מיום השידורים העמוס בחמישי. בכל זאת, גם חיפה, גם הפועל וגם מכבי. לא צחוק.

מהלך המשחק

דקה 14: בוקולי קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, ושלח רוחב לקולאוטי, שארב מאחורי ההגנה, אבל ברגע האחרון הכדור נבלם, ואיתו הסכנה.

דקה 28: קרן של חיפה הגיעה לרפאלוב, אבל במקום לנגוח לשער הוא ניסה להוריד למסודי, וההגנה הספיקה להרחיק. כפ"ס יצאה למתפרצת בצד השני, ולמרות שמשומר סגר את דוארטה, דוידוביץ' החליט לצאת ולהפקיר את השער. למזלו הוא הקדים את החלוץ.

דקה 32: הגבהה של ישראלביץ' הגיעה איכשהו לדנין באגף שמאל. המגן חתך לרחבה, אבל הבעיטה שלו בימין הייתה חלשה והתגלגלה הישר לידיו של דוידוביץ'.

דקה 43: משחק צירופים מצוין של חיפה הסתיים בקטנה של רפאלוב לבוקולי, שהתכונן לשלוח בומבה פנימה, אבל גלישה מצוינת של דה סילבה מנעה ממנו שער מצוין.

דקה 48: ישראלביץ' הקפיץ מעל ההגנה של חיפה הישר למנשה, אבל הכפר סבאי, במקום לבעוט בעוצמה, ניסה להקשית פנימה, ושלח את הכדור גבוה מעל השער.

דקה 49: גול! בקרן הראשונה של כפ"ס הגביה מנשה לרחבה, וזרקו התרומם, ניצל תפיסת אוויר של דוידוביץ', וקבע 0:1 למארחים.

דקה 59: גול! דאבל פס בין ארבייטמן למסודי מכניס את הקונגולזי לרחבה, וזה לא מתבלבל מול לויטה וכובש את ה-1:1.

הרכבים:

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז (גיא דיין, 84), גיז'רמו ישראלביץ', שלו מנשה (אבי כנפו, 62); ז'וז'ה דוארטה (גיא דיין, 93).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; גוסטבו בוקולי, חאבייר דירסאו, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 56), שאבייר אנדרסון; אלן מסודי (רביד גזל, 70), רוברטו קולאוטי.

"זה לא חוסר רצון, אלא בעיה ביכולת"

מאמן כפ"ס אלי אוחנה ניהל ראיון ישנוני, אולי כמחווה למשחק. "הובלנו כבר 0:1, מנענו מחיפה להבקיע במשך דקות ארוכות והם לא סיכנו אותנו בכלל", אמר. "אבל אם להיות הוגן, התוצאה משקפת. לנו היה חיסרון בהתקפה של יבואה, אבל בהגנה עמדנו טוב. צריך לזכור שזו מכבי חיפה, אלופת שלוש השנים האחרונות, שניצחה את צסק"א מוסקבה. אז אנחנו רואים את חצי הכוס המלאה".

"הכנסתי חלוץ ב-1:1 כי חשבתי שיש לנו הזדמנות להכריע את המשחק, זה עניין של סגנון של מאמן, רציתי שננסה להבקיע כי בסופו של דבר הקהל בא ליהנות", הסביר אוחנה את רצונו לנצח. "לא היה חסר הרבה היום שנפתיע את חיפה, אבל צריך לזכור שהם היו הפייבוריטים".

גוסטבו בוקולי לא נראה מאוכזב יתר על המידה מהתוצאה. "היה קצת קשה אחרי המשחק נגד צסק"א, כי היינו חולים ועייפים", הסביר. "כפ"ס באו וסגרו, ולא ניצחנו אבל גם לא הפסדנו. מבחינה קבוצתית היינו היום טובים יותר, מלבד 5 הדקות הראשונות של המחצית השנייה. אנחנו חושבים תמיד על המשחק הבא, ולא מסתכלים על האליפות. כך גם עשינו בשנים בהן זכינו באליפות".

דקל קינן ניסה להגיע לעומק הפער בין חיפה של חול ושל קודש. "הרגשתי שלא היינו בשיאנו, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח", טען. "זה לא חוסר רצון, אלא בעיה ביכולת. אולי אין לנו את המוטיבציה שיש לנו באירופה, אבל זה קצת מורכב יותר. הקבוצות מסתגרות מולנו בליגה, והאווירה היא לא אותה אווירה. זה לא תירוץ, אנחנו עדיין מכבי חיפה וצריכים לנצח".

נגמרים הכרטיסים לאספניול. בערך (רומן רוזנבלט)

בעקבות תוצאת התיקו והפסדה של מכבי פ"ת להפועל ת"א הערב, סיימה מכבי חיפה במקום השישי את הסיבוב השני, מה שיבטיח להם שישה משחקי בית בסיבוב השלישי. לצערה, רובם לא יהיו מול קבוצות אטרקטיביות, ולא צפויים להניב הכנסה רבה.

חיפה תארח את הכח רמת גן כבר בשבת הקרובה. למשחק הזה צפויים לחזור מאור מליקסון ועבאס סואן. יניב קטן צפוי לחזור לאימונים כבר מחר (שלישי), אם כי טרם ניתן לדעת אם יוכל לשחק כבר במחזור הליגה בשבת. מול אספניול הוא כבר אמור לשחק.

חיפה תארח בסיבוב השלישי את הפועל ת"א, מכבי נתניה, הפועל פתח תקוה, מכבי פ"ת ובני יהודה. כבר בעוד יומיים יעלו שחקני חיפה שוב על כר הדשא, הפעם בקרית אליעזר למשחק השלמה (חסר חשיבות) במסגרת גביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

קצב המכירה הגבוה של הכרטיסים למשחק מול אספניול המשיך ו-12 אלף מהם נמכרו. בעקבות פניות רבות מצד חיילים שאינם יכולים להגיע ולרכוש כרטיסים במהלך השבוע, הוחלט בחיפה להשאיר כמה מאות כרטיסים עבור חיילים, כדי שאלה יוכלו להגיע ביום שישי ולקנות עם הצגת חוגר, בנוסף לכמה מאות נוספות שנותרו לבעלי המנויים, שיכולים עד יום חמישי לקנות אותם בהנחה.

עדכון ראשון: 26.2, שעה 21:07
עדכון אחרון: 27.2, שעה 16:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully