וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק צרות לנתניה בבלומפילד

השחקנים של עטר נעצרו ב-1:1 עם בני יהודה, והתלוננו על השיפוט של וקסברגר. בנוסף, חלק מאוהדי הזהובים קראו לעברו של יאמר "נאצי"

במכבי נתניה כבר פינטזו על המקום השלישי. מי האמין שדווקא קבוצת התחתית מהשכונה תעצור את הדהירה של ראובן עטר, שאחרי התיקו 1:1 במשחק הזה, מאזנו ירד ל-11 נקודות מ-15 אפשריות.

אז הרקורד של עטר נשאר מכובד, אבל מי שתהנה יותר מהנקודה הזאת היא בני יהודה, ולפי המחצית השניה, גם מגיע לה.

הנתנייתים שלטו מפתיחת המשחק, בעיקר בגלל השער המוקדם של אמיר טגה בדקה העשירית. כשאלי ביטון הורחק בדקה ה-15 נראה היה שהסיפור של בני יהודה במשחק הזה גמור, אבל תמיר כהן התנדב לאזן את הכוחות אחרי שגם הוא הורחק.

נתניה לא ניצלה עוד כמה הזדמנויות נהדרות להגדיל את הפער במחצית הראשונה ושילמה בשניה, כאשר אסי בלדוט איזן מפנדל מפוקפק בדקה ה-71, 1:1. קשה לומר שהיא שילמה מחיר כבד, מכיוון שהחבורה של ניצן שירזי הייתה קרובה מאוד גם למהפך, אולי הגשם הכבד שהחל לרדת רבע שעה לסיום, מנע ממנה להרוויח הערב שלוש נקודות יקרות.

בכל אופן, הלוואי וכל משחק בליגת העל היה עשיר בכל כך הרבה הזדמנויות, משקופים ומתפרצות. חבל רק שאנשי מכבי נתניה ובראשם הבעלים דניאל יאמר, היו צריכים לרדת "אל העם" אחרי שספגו מטר יריקות וקללות מאוהדי בני יהודה ביציע הכבוד. כמה מהאוהדים אף צעקו לעברו של יאמר "נאצי".

אנשי בני יהודה לא אהבו את ההחלטה של איגוד השופטים לשבץ למשחק את לירן וקסברגר, ששפט גם במשחק הקודם בין שתי הקבוצות. הם זעמו מאוד אחרי ההרחקה של אלי ביטון, שהייתה מוטלת בספק. בסופו של דבר השופט החזיר להם עם הרחקתו של תמיר כהן ופנדל מפוקפק שפסק לטובתם.

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! אוקוצ'ה פרץ מימין, העביר שחקן ומסר רוחב מדוייק לאמיר טגה, שניצל חור בהגנה של בני יהודה כדי לכבוש מקרוב את שערו הראשון העונה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 14 - זנו בונדאה השתלט על כדור תועה וניסה להפתיע את אניימה בבעיטה מרחוק, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 15 - בני יהודה נותרה בעשרה שחקנים. אלי ביטון הורחק אחרי שפגע במרפקו בדדי בן דיין.

דקה 17 - גם מכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של תמיר כהן, שספג כרטיס צהוב שני.

דקה 20 - איתי שכטר פרץ מימין ומסר רוחב לכיוונם של אוקוצ'ה וטגה, שלא הגיעו לכדור.

דקה 30 - איתי שכטר חטף כדור מאסי דומב במרכז המגרש, פרץ קדימה, העדיף שלא למסור לאמיר טגה ובעט חלש לידיים של אניימה.

דקה 34 - אוקוצ'ה השתלט על כדור עומק והקשית מעל אניימה, אלא שהכדור פגע במשקוף.

דקה 38 - הזדמנות לבני יהודה. בטורינה הרים קרן מימין היישר ללוקמן, שנגח החוצה.

דקה 45 - אנסומבו עבר את לוקמן, פרץ לכיוון הרחבה ובעט טיל מ-18 מטר, אניימה הדף לקרן.

דקה 50 - מתפרצת לבני יהודה. בטורינה הקפיץ כדור משמאל לבדש, שנגח בחוסר רגש החוצה.

דקה 57 - כדור חופשי לבני יהודה מ-20 מטר אלכסונית. ודראן יישה סובב מעל למשקוף.

דקה 71 - גול! ראובן עובד הכניס כדור לבטורינה, שספק נפל ספק הופל ברחבה והשופט שרק לפנדל. אסי בלדוט כבש מהנקודה הלבנה. בני יהודה הישוותה ל-1:1.

דקה 79 - אבישי ז'אנו פרץ קדימה ובעט מ-20 מטר מעל למשקוף.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי (אלירן עטר, 59), יישה ודראן, יניב אלול (ראובן עובד, 46), אסי דומב, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, מטה בטורינה, אלי ביטון, ברק בדש.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול (גולן חרמון, 53), דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדאה (אבישי ז'אנו, 62), תמיר כהן, איתי שכטר (סאנוגו, 72), אובודו אוקוצ'ה.

שירזי: "הקרב שלנו הולך להיות ארוך ומייגע"

מאמן בני יהודה ניצן שירזי: "במחצית השניה המשחק שלנו השתנה אחרי החילופים והיו לנו דקות טובות. אני די עצוב שלא הצלחנו לנצח, יכולנו יותר והיינו יכולים לנצח קבוצה קשה מאוד. כשקבוצת תחתית לוקחת נקודה ממכבי נתניה, הרגשות שלי די מעורבים. אין ספק שהקרב שלנו יהיה ארוך ומייגע, ואני הראשון שאשמח שהוא יהיה קצר".

ראובן עובד: "לא הייתי אמור לשחק בגלל פציעה ואני שמח שנכנסתי במחצית ועזרתי לקבוצה לחזור מפיגור. זה שאנחנו לא מפסידים זה כבר טוב ואני מאמין שנצא מהמצב הזה".

רונית אשכנזי, דוברת בני יהודה, מסרה בתגובה לקריאות הנאצה של אוהדי הקבוצה כלפי דניאל יאמר: "אני מתנצלת בשם הנהלת בני יהודה בפני יאמר ואורחיו. צר לי שלא עדכנו אותנו במהלך המשחק, היינו דואגים להפסיק את הקריאות מיד. אין לי ספק שמדובר בקומץ, ישבתי בין אוהדי הקבוצה בשער 13 ולא שמעתי את הקריאות. יאמר הוא אורח שלנו ואם הוא נפגע אני מתנצלת שוב, בפני כל הקבוצה".

במהלך המחצית השנייה היו חילופי דין ודברים בין המאמן ניצן שירזי לשוערו וינסנט אניימה, כאשר בעת בעיטה חופשית שנפסקה לזכות בני יהודה, עשה השוער את כל הדרך משערו לכיוון רחבת מכבי נתניה ואמר מספר דברים, חלקם בצעקות, לשחקני קבוצתו. המאמן שירזי לא אהב את מה שראה וצעק על אניימה לחזור מייד לשערו.

שירזי, שנשאל בדבר התקרית במחצית השנייה עם אניימה, אמר: "אניימה לעיתים חושב שהוא צריך לעשות דברים לא נכונים, ומרוב שהוא רוצה הוא עולה למעלה ונותן הוראות. הוא רק בן 23 אבל הוא מנהיג מלידה. הוא תמיד מכוון, תמיד עוזר וצועק וזה בסדר. לפעמים הוא עובר את גבול הטעם הטוב, זה קרה לו בעונה שעברה נגד בית"ר ירושלים וזה קרה לו גם הערב. אנחנו נקרא אותו לסדר ובמשחק הבא הוא יבוא מסודר".

אניימה הגיב בתום המשחק ואמר: "אני לא מנהיג, אבל לפעמים אני לוקח מנהיגות. לימדו אותי לשחק כדורגל מאז ומתמיד עם המון תשוקה ורגש, אם אני מפסיד אני מרגיש נורא. הדבר הכי נורא מבחינתי זה להפסיד. ניצן הוא חבר שלי, אני מרגיש רע על כך שהוא צעק עליי לפני כולם, את זה לא אהבתי, כי אף אחד לא ייצעק עליי בפומבי, הרגשתי רע מאוד לגביי זה. זה חלק מהמשחק, אלו היו כמה דקות של שגעון בקבוצה, בסך הכל רציתי שיותר שחקנים ייעמדו בחומה כדי להסתיר לשוער שלהם בזמן הבעיטה החופשית שלנו, זה הכל.

"אני לא מבין למה ניצן הגיב ככה, בני יהודה זה מועדון שאני אוהב בכל ליבי, אני ממש אוהב את בני יהודה. אם לא הייתי רוצה להיות כאן הייתי מבקש מההנהלה להתיר את החוזה שלי. אני ממש שונא להפסיד, אפילו בסנוקר, ניצן הגיב בצעקות עליי אבל הוא עדין חבר טוב, אני מאוד אוהב ומעריך אותו. אנחנו שחקני הכדורגל משחקים עם תשוקה ואמוציות ואהבה גדולה למשחק".

"השופט הרג אותנו" (מאת רומן רוזנבלט)

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "כבר קיבלנו העונה גול מפנדל שלא היה, ואני חושב שהשחקן שלנו לא נגע בו. במחצית הראשונה היינו צריכים להכריע את המשחק עם שניים או שלושה שערים ולא עשינו את זה. במחצית השנייה לא היה סדר, כתוצאה ממה שלא עשינו במחצית הראשונה, ונעבוד על זה. עכשיו יש לנו סגל טוב, ויש בו תחרות בחלק ההתקפי. זה דבר שכל מאמן היה רוצה".

במהלך המשחק נפצע אבי סטרול, שחקנה של מכבי נתניה, ובדיקה ראשונית העלתה כי לא מדובר בפגיעה רצינית, והוא צפוי לשוב לאימונים כבר בימים הקרובים. בנתניה זעמו על השיפוט של לירן וקסברגר, שלטענתם הוציא כרטיס אדום (צהוב שני) שלא בצדק ללירן כהן. מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב התייחס לעניין ואמר: "בושה של שיפוט". בנתניה טרם החליטו אם להתלונן על וקסברגר בהתאחדות.

שחקניו של ראובן עטר היו מאוכזבים בתום המשחק. אחד השחקנים אמר: "השופט הרג אותנו, וחילק צהובים על ימין ועל שמאל. כואב במיוחד על אורי אוזן שנענש על לא עוול בכפו". כובש השער, אמיר טגה, חגג את שערו הראשון העונה והעניק לעצמו מתנה יפה במיוחד ליום הולדתו ה-22.

דובר מכבי נתניה, איציק גניש, התייחס לקריאות "נאצי" לעברו של דניאל יאמר: "מדובר בבושה וחרפה. במיוחד כשמדובר באדם שחלק ממשפחתו נספה בשואה. בושה למדינת ישראל שיש התבטאויות כאלה שנאמרות כלפי אדם יהודי או כל אדם שמגיע לישראל במטרה לעזור ולתרום. בני יהודה צריכים לטפל בבעיות מבית, כי זה מתחיל מהמקום שבו הושיבו אותנו. מכבי נתניה אירחה את בני יהודה בסיבוב הקודם והם קיבלו רק 3 כרטיסים ליציע הפלטיניום ו-20 כרטיסים ליציע הכבוד, משום שבנוגע לפלטיניום אנחנו מוגבלים ומחויבים לספונסרים שלנו. משה דמאיו כנראה החליט לנקום בנו או לחנך אותנו החליטו לתת לנו 3 כרטיסי ליציע הכבוד העליון למרות שהתרענו מראש שאנחנו צריכים יותר. הושיבו אותנו בצמוד לאוהדי בני יהודה, כאילו שלא ידעו שהם יישבו שם. מלבד הקריאות המכוערות, אוהדי בני יהודה ירקו, קיללו וזרקו מכל הבא ליד".

בסיום המשחק הודה יאמר עצמו לאוהדי נתניה על הפגנת התמיכה בו ובמשפחתו, כאשר עברו לשבת בקרב האוהדים במהלך המשחק, "אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שהתייחסו בצורה מדהימה אליי ואל בני משפחתי במשחק, ואני מרגיש כמו במשפחה אחת גדולה", אמר יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully