וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו יחמיץ את היורו, דונאדוני יאריך חוזהו

בלם איטליה נפגע בקרסול, חשש שיזדקק לניתוח. דונאדוני יחתום על הארכת חוזהו בשנתיים. פלאמיני זומן לסגל צרפת, עשוי להחליף את ויירה

מכה קשה לנבחרת האיטלקית: הבלם פאביו קנבארו נפצע ויחמיץ את האליפות. האזורי הגיעו רק אתמול למתקן האימונים בבאדן, אוסטריה, והיום, באימון הבכורה, ספגו את המכה. בלם ריאל מדריד נפצע במהלך האימון לאחר תיקול של ג'יורג'יו קייליני. הבלם נלקח על אלונקה לבית החולים והוא לא יהיה כשיר לאליפות. קנאברו סובל מפציעה בקרסולו השמאלי.

דוקטור פרנץ מריה קיינברגר מבית החולים בוינה סיפר על חומרת המצב: "לקנבארו נגרם נזק לרצועות הקרסול, ייתכן והוא יצטרך ניתוח". בהתאחדות האיטלקית סירבו בהתחלה לאשר שהבלם ייעדר מהטורניר, אך מאוחר יותר פרסמו הודעה רשמית, המאשרת את הפרטים. עוד קודם לכן, קנבארו עצמו אמר לכתבים מחוץ לבית החולים: "אני נוסע הביתה".

התקשורת האיטלקית מדווחת כי המאמן רוברטו דונאדוני ירים טלפון לאחד מהשניים: דניאלה בונרה או אלסנדרו גאמבריני מפיורנטינה, שיצטרפו לסגל במקומו של הבלם הפצוע. העדיפות של דונאדוני היא לגאמבריני. בהיעדרו של אלסנדרו נסטה שפרש מהנבחרת, קנאברו היה הבלם המוביל בסגל, וחסרונו יהיה משמעותי לנבחרת.

בתוך כך, ההתאחדות האיטלקית לכדורגל אישרה כי היא הגיעה לסיכום עם מאמן הנבחרת, רוברטו דונאדוני, על המשך עבודתו לשנתיים נוספות. דונאדוני צפוי לחתום בימים הקרובים על החוזה. "ב-48 השעות הקרובות, דונאדוני צריך לחתום", אמר נשיא ההתאחדות, ג'יאנקרלו אבטה.

פלאמיני בכוננות ויירה

גם בצרפת עשויים להחליף שחקן סגל ברגע האחרון. הקפטן פטריק ויירה סובל מפציעה, והמאמן ריימונד דומנק כבר קרא למתיו פלאמיני, שחקן הרכש החדש של מילאן, להגיע למתקן האימונים במקרה וויירה לא יוכל לשחק.

כבר עכשיו ברור כי ויירה לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של הנבחרת מול רומניה ביום שני, אבל דומנק עדיין ממתין ולא הודיע רשמית על ניפויו מהסגל: "אני לא אופטימי ולא פסימי, אבל מוכן לכל סיטואציה.

על פי חוקי אופ"א, מכיוון שעבר הדדן ליין להחלפת שחקנים, רק באישור משותף של רופא מטעם אופ"א ורופא הנבחרת, יכולה נבחרת להחליף שחקן לפני המשחק הראשון.

ועוד מצרפת, ילד הפלא בפטימבי גומיס, האריך את חוזהו בקבוצתו סנט אטיין ודחה הצעה להצטרף לניוקאסל. גומיס הצהיר שהוא רוצה לעלות עם קבוצתו לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully