וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גם אפס פילזן חגגה על צסק"א מוסקבה

הטורקים ניצחו את הרוסים האומללים 72:86 והנחילו להם הפסד רביעי מחמישה משחקים. בבית של מכבי: ז'לגיריס - חימקי 65:73

מעטים היו מהמרים שבתי היורוליג ייראו כך אחרי ארבעה מחזורים, בטח בית ד'. המחזור החמישי של המפעל הסתיים הערב (חמישי) כשהמוקד מגיע באותו בית ד', שם המשיכה צסק"א מוסקבה להדרדר, הפעם עם הפסד חוץ 86:72 נגד אפס פילזן. לפנאתינייקוס זה עבד קצת יותר טוב והיא גברה על מילאנו 71:81 באיטליה. בבית א', של מכבי תל אביב, ז'לגיריס ניצחה את חימקי מוסקבה 65:73 ובבית ב' מלאגה חזרה מבאמברג ען ניצחון 65:69.

בית א'

ז'לגיריס - חימקי 65:73

הליטאים הצליחו להתאושש יפה מהתבוסה 86:70 למכבי תל אביב במחזור השני, והניצחון שלהם הערב היה השלישי מאז. בזכות כך, עלתה הקבוצה של אצו פטרוביץ' שמרה על המקום השני בבית א' והיא שנייה לצהובים של דייויד בלאט רק בשל ההפסד שלה ביד אליהו.

חימקי פתחה עם 2:9, אבל הקבוצה הביתית חזרה במהרה, המשחק הפך להיות צמוד ואחרי 20 דקות הורה לוח התוצאות על 33:38 לז'לגיריס. במחצית השנייה הליטאים כבר עלו ליתרון מבטיח 35:46, אבל חימקי סירבה לוותר ובעזרת ריצת 5:19, עלתה ליתרון קטן, כשלבסוף שתי הקבוצות עולות לרבע האחרון במצב של 54:54. במצב של של 60:61 לז'לגיריס באמצע הרבע הרביעי, צלפו ארתוראס מילקאניס ודאטיניוס שאלנגה מחוץ לקשת והיתרון תפח לפלוס 7, מה שהספיק להבטיח את הניצחון בהמשך.

שאלנגה הוליך את הקלעים של ז'לגיריס עם 11 נקודות, תומאס דליניקאיטיס הוסיף 10, מירזה בגיץ' קלע 9 ופאוליוס ינקונאס תרם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים. זוראן פלאניניץ' הוליך את האורחים עם 14 נקודות, קית לנגפורד וקרסימיר לונצ'אר קלעו 10 כל אחד.

בית ב'

באמברג - מלאגה 69:65

מלאגה הגיעה כאחת מהקבוצות היותר מאכזבות ביורוליג, אבל החליטה ששני הפסדים זה די והותר בשלב הזה ולמרות שפיגרה לאורך מרבית דקות המשחק, ידעה מתי להתעלות ולנצח כדי לעלות למאמן חיובי.

המשחק היה צמוד מהפתיחה, כשפרדרג סופוט של הגרמנים וג'ואל פרילאנד בצד של הספרדים, מנהלים דו קרב בדקות הראשונות, והרבע הראשון מסתיים ביתרון 18:20 של באמברג. גם ב-10 הדקות הבאות אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליריבתה ובסיום המחצית הורה לוח התוצאות על יתרון של 4 נקודות לזכותה של באמברג.

המשחק הצמוד נמשך וגם כשהגרמנים ההצליחו לעלות ל-43:51, מלאגה לחזור ולעשות מהפך שקבע 53:54 לזכותה. כאן המומנטום כבר היה בצד של האורחת לחלוטין. אוגוסטו ססאר לימה ייצר נקודות מתחת לסל, ההגנה החלה לפעול ומלאגה עלתה במהרה ל-53:64, משמע ריצת 2:21 בדיוק בזמן הנכון. באמברג עוד ניסתה לשנות כיוון, אבל זה היה מאוחר מדי עבורה ובסיום ניצחון חשוב לאורחים.

ג'ואל פרילנד הוליך את מלאגה עם 19 נקודות בפחות מ-20 דקות ולימה הוסיף 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות. בריאן רוברטס הוליך את באמברג עם 13 נקודות פרדראג סופוט, שפתח את המשחק עם 7 נקודות מהירות כבר בדקות הפתיחה, נעצר לבסוף על 11 בלבד.

בית ד'

אפס פילזן - צסק"א מוסקבה 72:86

בצסק"א אולי חשבו שהניצחון על לובליאנה בשבוע שעבר מסמן את ההתאוששות, אך הערב נוכחו לדעת שהם עדיין רחוקים משם ונפלו למאזן שלילי ומפתיע של 4:1. הטורקים לעומתם, ממשיכים לשמור על מאזן מושלם בבית, כזה ששווה שלושה ניצחונות אל מול שני הפסדי החוץ שלהם.

פילזן פתחה בסערה עם 2:10 ובהמשך 10:23, כשעד סיום הרבע הראשון הרוסים מצליחים להוריד רק מעט ל-10 הבדל. הרבע השני נפתח בצורה דומה לזו בה החל המשחק. טרייג'ון לנגדון איבד, מתיאש סמודיש איבד ובצד השני לורנס רוברטס הריץ את הקבוצה הביתית ל-0:9 ויתרון שיא 16:35. בדקות הבאות הרוסים הצליחו לבלום את ההדרדרות המהירה, אבל נראה היה שהיא לא באמת חוזרת למשחק.

היתרון הדו ספרתי של פילזן המשיך לעמוד בעינו במשך דקות ארוכות, אבל בפיגור 63:48 יצאה צסק"א לריצת 0:10 נהדרת שהחזירה אותה למינוס 3 בלבד עד סיום הרבע השלישי ופתאום זה משחק חדש. לצערם של האורחים, זו גם הייתה שירת הברבור שלהם. איבוד היתרון המבטיח העיר את פילזן מהתנומה, ודקות טובות של רוברטס החזירו אותה ל-66:73 ובסיום 72:86.

איגור ראקוצ'ביץ' קלע 21 נקודות כדי להוליך את המנצחת, ניקולה וויצ'יץ' הוסיף 14 ולורנס רוברטס קלע 13. אנדריי וורונצביץ' הוליך את הרוסים האומליים עם 15 נקודות וג'אמונט גורדון קלע 14.


מילאנו - פנאתינייקוס 81:71

לאור החולשה של צסק"א מוסקבה והעובדה ששאר ההתמודדויות היו חד צדדיות על הנייר או שפשוט נטלו בהן חלק קבוצות לא ממש אטרקטיביות, ההבטחה למשחק המותח והטוב ביותר של הערב הגיעה ממילאנו, אבל פנאתינייקוס סירבה להפוך גם היא לקורבן של האיטלקית המפתיעה ודאגה להצהיר כוונות כבר בפתיחה.

המשחק אמנם נפתח בצורה צמודה, אבל במצב של 26:27 לזכותה, פאו רצה ל-2:11 והצליחה לבנות יתרון דו ספרתי עד ל-34:46 מבטיח מאוד במחצית. מילאנו קיוותה לחזור במחצית השנייה, אבל פנאתינייקוס המשיכה לשלוט בתוצאה ולדאוג לשמור על פער בטוח לאורך כל הדרך ולנצח. דימיטריס דיאמנטידיס קלע 14 לפנאתינייקוס ומייק באטיסט טמילנקו טפיץ' התחלקו שווה בשווה ב-26 נקודות. 15 נקודות של דייויד הוקינס ו-14 של סטפנו מאנצ'ינלי לא הספיקו למילאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully