וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי שנדבד יצא, הנבחרת איבדה את הרוח"

2.7.2004 / 8:11

בצ'כיה כולם כבר החלו בהכנות לקראת הגמר ביום ראשון מול פורטוגל, ואז הגיע השער של דלאס. רוזיצקי: "לא מבין מה קרה"

לנבחרת הצ'כית, שעבדה עד המשחק מול יוון כמו מכונה שקשה מאוד לעצור, שום דבר לא הלך. משקוף בפתיחה, החמצות בסיום, ונדבד פצוע אחד בשלב מאוד מוקדם של המשחק.

גם המאן קרל ברוקנר, שניהל מצוין את המשחקים של הצ'כים לאורך הטורניר, לא היה בשיאו. החילוף היחיד שביצע היה חילוף שנכפה עליו לאחר פציעתו של נדבד. את החילוף השני עמד ברוקנר לבצע רק בפתיחת המחצית השנייה של ההארכה (!), חילוף שלא יצא לפועל בגלל שער הכסף המדהים של דלאס. למרות האכזבה, אמר בסיום ברוקנר: "אני אמרתי לבחורים שלי אחרי המשחק שאני מאוד גאה בהם. הקפטן שלנו, פאבל נדבד, אמר לשחקנים האחרים שזו הנבחרת הכי טובה שהוא שיחק איתה". על הצד המנצח אמר המאמן הצ'כי:
"אני חייב לברך את נבחרת יוון על הגישה הטקטית שלהם, אני מאחל להם הצלחה במשחק הגמר. אנחנו שיחקנו טוב בחלקים מסויימים של המשחק אבל היוונים היו יותר אפקטיביים".

תומאס רוזיצקי, שהיה אחד המצטיינים בצד הצ'כי, אמר: "זה הכדורגל ואין מה לעשות. זה היה גול של מזל, היינו צריכים להבקיע אחרי 90 דקות, וכשלא עשינו את זה ספגנו גול של מזל.

"אחרי שנדבד יצא הנבחרת איבדה את הרוח. אני לא ממש מבין מה קרה. אני לא חושב שהיינו פייבוריטים מול היוונים. גם פורטוגל וצרפת הפסידו להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully