וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו האלופים של הטורניר הזה"

2.7.2004 / 1:05

כובש שער הכסף ליוון דלאס, לא יכול שלא להתרגש מההישג ההיסטורי של נבחרתו, ויודע שעכשיו כבר באמת אין להם מה להפסיד. ריהאגל: "עבדנו שלוש שנים בשביל זה"

פשוט לא ייאמן. שנת האנדרדוג ממשיכה ותסתיים ביום ראשון במשחק גמר מפתיע בין פורטוגל המארחת ליוון ביורו 2004.

אם עד היום לפני כל משחק של יוון ולפני כל שלב שעברה, דיברנו על סיכוייה של הנבחרת השאפתנית הזאת בפקפוק והטלת ספק מסוימת, אזי שמרגע זה חייבים להבין שבאמת הכל יכול לקרות במשחק הגמר, וגם טרגדיה לאומה הפורטוגלית יכולה להצטייר כתסריט אפשרי.

"סיפור האגדה הזה ממשיך"

"ספור האגדה הזה ממשיך, זה פשוט לא ייאמן מה שהשחקנים עשו הערב. זה נס אמיתי. הצ'כים היו יותר טובים מבחינה טכנית, אבל התשוקה והרצון לנצח היו בצד שלנו", אמר בסיום מאמן יוון אוטו ריהאגל.

"לא היה לנו מה להפסיד ויכלנו לסכן הכל. עבדנו קשה שלוש שנים בשביל הרגע הזה, צעד אחר צעד. צברנו בדרך בטחון, קיבלנו החלטות נכונות, וזה השתלם", הוסיף המאמן הגרמני.

"מחכה לנו גמר מהאגדות. נצחנו כבר את פורטוגל במשחק הפתיחה והם הצליחו להגיע עד הגמר. עכשיו הם חיים את חלום הגמר ויש להם הזדמנות לנקמה. אנחנו באים כאנדרדוג ושוב אין לנו מה להפסיד".

הנבחרת היוונית שיחקה שוב עם הכלים החזקים שלה: הכנה טקטית מצוינת, כיסוי הקבוצה היריבה בכל חלק של המגרש והמון המון התלהבות ולחימה. גם אם המשחק שלהם לא יפה כל כך לעין, כיף לראות נבחרת שמחפה על החולשות שלה בלחימה ובחכמה.

כובש השער, טריאנוס דלאס, אמר: "אנחנו האלופים של הטורניר הזה. הערב עשינו הישג שלא יחזור על עצמו ומגיע לנו לשחק בגמר. השתפרנו ממשחק למשחק ויש לנו נבחרת מאוד מאורגנת.

"כשהיתה הקרן, השעון הראה 114 דקות ו-16 שניות. אמרתי לעצמי, 'הלוואי זה ייכנס עכשיו'. אני חושב שמישהו למעלה שמע אותי, וזה באמת נכנס. אני מודה לכל האוהדים שהגיעו לפורטוגל ולאלה שנשארו בבית, הם שותפים לרגע היסטורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully