וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבדיה ודנמרק שיחקו על תוצאה"

23.6.2004 / 7:23

השחקנים ודובר ההתאחדות האיטלקים מאשימים את הסקנדינבים, טראפטוני מדבר על העתיד ובאופ"א הודיעו שמבחינתם אין קייס

פרנקו קררו, נשיא ההתאחדות האיטלקית, בחר לכלות את זעמו על הדחתה של איטליה בהאשמה ישירה כנגד הנבחרות של שבדיה ודנמרק, שעלו בצוותא לשלב רבע הגמר. קררו אמר כי הוא מאמין ששתי הנבחרות הסקנדינביות תיאמו בינהם על התוצאה לפני המשחק. "אין ספק כי שתי הקבוצות תיאמו על תיקו 2:2. כמובן שקשה למצוא הוכחה על כך".

רוב פאולקנר, דובר אופ"א שראה את המשחק, מיהר להגיב על כל האשמה אפשרית של האיטלקים ואמר: "אין ממש בטענה הזו". פאולקנר אף אישר כי אופ"א לא תחקור את תוצאת המשחק.

עיתוני איטליה לא תולים יותר מדי תקוות בדיבורים על דיל סקנדינבי בין שבדיה לדנמרק ואומרים כי אין לנבחרת האיטלקית מה לחפש אליבי לכישלון החרוץ ביורו 2004. כותרת עיתון הלה-רפובליקה: "הנבחרת כשלה, אל תחפשו אליבי". כותרת הלה-סטמפה: "בנבחרת הלאומית שלנו, אין אפילו אלוף אמיתי אחד".

מורטן אולסן, מאמן נבחרת דנמרק סירב לדון בשאלה על אפשרות לסיכום בינו ובין השבדים. "רעיון מגוחך", אמר אולסן. "כל מי שראה את המשחק, ראה שאף צד לא ניסה ללכת על תוצאה". גם מאמנה של שבדיה לארס לאגרבק, דחה את הטענות: "שמענו פה ושם על התוצאה מהמשחק של איטליה, אבל לא שמעתי על התוצאה הסופית עד שהמשחק שלנו הסתיים".

יש לי הרבה הצלחה ברמת הקבוצות, ואני לא יודע מדוע אין לי את אותה הצלחה ברמה הלאומית", כך התבטא מאמן איטליה ג'ובאני טראפטוני לאחר המשחק מול בולגריה. טראפטוני בן ה-62 נחשב למאמן המעוטר ביותר בארץ המגף. לגבי המשחק אמר טראפ: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, למרות שתי הזדמנויות טובות שהיו לנו. היינו יכולים לעלות ליתרון עוד כשהיה אפס-אפס. שיחקנו עם הלב, לא נתנו שום דבר במתנה, ואנחנו הולכים עם ראש מורם כי הגיע לנו לנצח את המשחק הזה".

לגבי תוצאת המשחק בין שבדיה ודנמרק לא התייחס המאמן האיטלקי באופן ישיר ואמר: "אני לא מנתח ספורט ולא עוסק בתיאוריות". על השאלה לגבי עתידו בנבחרת, ענה באופן מסתורי משהו: "העתיד מביא אותו הזדמנויות חדשות".

שחקניו דווקא דיברו יותר על הדרבי הסקנדינבי: "זה נראה מתוכנן, וזה לא פייר אבל כנראה שככה זה בשיטה הזו". אמר המגן פירלו ממילאן. בופון השוער היה קצת יותר בוטה: "אני מתבייש בתוצאה של דנמרק ושבדיה. אבל לא בשבילי אלא בשביל השחקנים ששיחקו ב-2:2."

מגיע להן (עוזי דן, הארץ)

עכשיו יבכו באיטליה על קונספירציה, איך נגמר 2:2 ואיך דפקו אותם הוויקינגים הללו. אבל האיטלקים יכולים לבוא בתלונות רק לשחקנים בכחול ולמאמן על הקווים, שנגד נבחרת בולגרית (שהוכיחה שיש לה עתיד) ניצחו בקושי רב בדקה ה-95. דקות רבות זה נראה כאילו בולגריה היא זאת שיכולה להגיע לרבע הגמר, ולא לה מחכות מזוודות ארוזות וטיסה הביתה הבוקר.

הדנים תקפו גם במצב של 1:2 לזכותם, ולתזכורת - גם אם המשחק היה נגמר ב-1:1, עדיין איטליה היתה בחוץ. הסקנדינבים שיחקו התקפי ב-270 דקות של השלב המוקדם ולא רק מחצית ורבע, הם הבקיעו הרבה (לארסון ותומאסון כבשו כל אחד כמו ה'אזורי') ובשורה התחתונה: בעשרת הימים הללו, אלו היו שתי הנבחרות הטובות של הבית.

קונספירציה או לא, מגיע להן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully