וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עדיף? ההבדל שמיד קופץ לעין בין הגלקסי A5 לגלקסי A7

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

6.2.2017 / 8:47

לשני המכשירים מצלמות 16 מגה פיקסל איכותיות, מסכי Full HD גדולים, עמידות בפני מים ואבק ומעבדים עוצמתיים במחירים תחרותיים. אז מה שונה? עשינו אנבוקסינג ובדקנו. צפו

מערכת וואלה!

בפינה הימנית גלקסי A7 עם מסך 5.7 אינץ', בפינה השמאלית גלקסי A5 עם מסך בגודל 5.2 אינץ'. הם חדשים, הם מעוצבים ושניהם מאותה משפחה. ובכל זאת, מה ההבדל בין שני הסמארטפונים של סדרה A החדשה שהשיקה סמסונג? לקחנו את שני המכשירים לאנבוקסינג כדי לעמוד על ההבדלים הקטנים מקרוב.

ההבדל הבולט לעין הוא גודל המסך. ל-A5 מסך בגודל 5.2 אינץ' ואילו ל-A7 מסך בגודל 5.7 אינץ'. הבדל נוסף הוא בנפח הסוללה - ל-A7 סוללה בנפח של 3,600 מיליאמפר-שעה ול-A5 סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה.

פרט לכך המכשירים זהים, ומציעים טעינה מהירה, מצלמות 16 מגה פיקסל איכותיות, מסכי Full HD גדולים, עמידות בפני מים ואבק, מעבדים עוצמתיים במחירים תחרותיים. לשני המכשירים זיכרון של 32 גיגה, ואפשר להרחיבו באמצעות כרטיס עד ל-256 גיגה. לשני הסמארטפונים קורא טביעות אצבע והם מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 6.0.16 מרשמלו. המכשירים זמינים לרכישה בארבעה גוונים: שחור ,זהב, אפרסק ותכלת.

גלקסי A7 יעלה 2,499 שקלים עם כרטיס זיכרון 64 גיגה במתנה וגלקסי A5 יעלה 1,999 שקלים עם כרטיס זיכרון 64 גיגה במתנה. רק בחברת פלאפון ניתן יהיה להשיג את גלקסי ש5 ו-A7 עם חמש שנות אחריות וגם עם ערכת אביזרים מורחבת בשווי 400 שקל.

המצלמה של סדרת גלקסי A מציעה ממשק משתמש פשוט הכולל תנועת swipe קלה לשינוי מצב הפעלה, או פילטרים מידיים להפעלת אפקטים. לדברי החברה למכשירים פוקוס אוטומטי, מהיר ומדויק ותפריט מצבי הפעולה כולל מצבים חדשים כמו Food Mode לצילום אופטימלי של אוכל. צילום סלפי עם גלקסי A נעשה על ידי נגיעה בכל נקודה על הצג עם כפתור המצלמה הצף. התוצאה היא תמונת סלפי ברזולוציה גבוהה. הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות.

השקה גלקסי A תל אביב 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב יוקרתי, עמידות בפני מים ואבק ומסכי HD. גלקסי מסדרה A החדשה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully