וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעשרות אלפי אוהדים חוגגים עם נבחרת ויילס. בייל: "תמונות מדהימות"

הדרקונים נחתו וזכו לקבלת פנים מלכותית. כוכב הנבחרת: "אף אחד מאיתנו לא ישכח את זה, זה מאוד מיוחד". כריס קולמן: "זו הסיבה שהשחקנים עבדו כל כך קשה". ראמזי: "גאים להיות וולשים"

רויטרס

עשרות אלפי אוהדים קיבלו היום (שישי) את פניה של נבחרת ויילס, שעה ששבה הביתה לאחר יורו 2016 מוצלח מאוד שנקטע רק בשלב חצי הגמר. גארת' בייל וחבריו נחתו בקארדיף אחר הצהריים ועשו את דרכם באוטובוס פתוח אל עבר האצטדיון העירוני, שם הופיעה להקת מאניק סטריט פריצ'רס לעיני כ-33 אלף איש.

נבחרת ויילס. רויטרס
מגיע להם/רויטרס

"זו הסיבה שהשחקנים עבדו כל כך קשה", אמר המאמן המאושר כריס קולמן, "הם ידעו שיש אומה שלמה שמחכה להם".

גארת' בייל הוסיף: "אלה תמונות מדהימות שאף אחד מאיתנו לא ישכח. זה מאוד מיוחד, לראות מה אתה עושה למדינה שלמה, וזה כמובן נחמד מאוד מצידנו להגיד תודה לכל האוהדים שהיו איתנו בטורניר הזה. זה מדהים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן נבחרת ויילס כריס קולמן, גארת' בייל, אשלי וויליאמס. רויטרס
גאים, ובצדק. קולמן, בייל ו-וויליאמס/רויטרס

ארון ראמזי, שהחמיץ את חצי הגמר מול פורטוגל, היה נרגש גם כן: "אנחנו מאוד גאים להיות וולשים, לראות את כל התמיכה הזו זה פנומנלי. שמענו מהמשפחות שלנו שהאווירה היתה מדהימה, אבל זו הפעם הראשונה שאנחנו חווים אותה ככה. זה מאוד מיוחד".

הקפטן אשלי וויליאמס סיכם: "אנחנו כל כך גאים במה שעשינו, לרגע לא חשבנו שנוכל לעשות דבר כזה. זה יום מאוד מרגש. נשמח להתראות עם כולם שוב עוד כמה שבועות ולהתחיל להתכונן למונדיאל, זה מאוד חשוב שנמשיך במומנטום ונשתמש בניסיון מהטורניר הזה לטורניר הבא".

נבחרת ויילס. רויטרס
נתראה במונדיאל של 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully