וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישלים טרבל: מארק קלאטנברג האנגלי ישפוט את גמר יורו 2016

אחרי שניהל את גמר הגביע האנגלי ואת גמר ליגת האלופות בעונה החולפת, זכה השופט בן ה-41 לשיבוץ היוקרתי מכולם באליפות אירופה וילווה שוב את רונאלדו וגריזמן במאבק על תואר יוקרתי

שופט המשחק מארק קלאטנברג. רויטרס
קלאטנברג בגמר הצ'מפיונס/רויטרס

גמר יורו 2016 שיתקיים ביום ראשון (22:00, ערוץ 2) בסטאד דה פראנס בפריס לא יהיה רק רגע השיא של הטורניר עבור נבחרות צרפת ופורטוגל שישחקו בו והאוהדים ברחבי אירופה, אלא גם עבור צוות השיפוט שינהל אותו. מארק קלאטנברג האנגלי הוא האיש שנבחר לשפוט את המשחק הגדול, ובכך הוא ישלים 'טרבל' מרשים, לאחר ששפט בחודשיים האחרונים גם את גמר הגביע האנגלי ואת גמר ליגת האלופות.

במהלך הטורניר ניהל קלאטנברג שלושה משחקים: את ה-0:2 של איטליה על בלגיה בליון, ה-2:2 בין צ'כיה לקרואטיה בסנט אטיין בו נזרקו אבוקות וחזיזים מהיציע הקרואטי ואת משחק שמינית הגמר בין שוויץ לפולין, גם כן בסנט אטיין, אשר הסתיים ב-1:1 אחרי 120 דקות ובניצחון פולני בפנדלים.

עוזריו במשחק יהיו הקוונים סיימון בק וג'ייק קולין ושופטי הרחבה אנתוני טיילור ואנדרה מארינר, כולם בני ארצו, והשופט הרביעי ויקטור קשאי (ששפט במשחק הפתיחה) ומחליפו גיאורגי רינג ההונגרים.

קלאטנברג החל את דרכו כשופט בינלאומי ב-2006, כשהיה בן 30, ובאוגוסט 2008 שפט לראשונה במסגרת ליגת האלופות. ב-2012 נבחר לנהל את גמר גביע הליגה באנגליה ולאחר מכן לקח חלק כחבר בצוות השיפוט של הווארד ווב ביורו 2012 וכשופט במשחקים האולימפיים שנערכו בלונדון באותה שנה. בשנה העוקבת שפט את משחק רבע גמר הצ'מפיונס בין באיירן מינכן ליובטוס ואת משחק מגן הצדקה האנגלי.

בגמר ליגת האלופות האחרון שהפגיש בין ריאל לאתלטיקו מדריד היה עד קלאטנברג למאבק האחרון בין כריסטיאנו רונאלדו לאנטואן גריזמן על תואר, וצפה בפורטוגלי חוגג בסיום. גם הפעם יפגשו שני הכוכבים לקרב על גביע, ומי שעוד עשוי לקחת חלק במשחק אם יחלים בזמן הוא פפה, איתו היו לו מספר עימותים באותו לילה במילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully