וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנאטו סאנצ'ס: "אני מגיע לבאיירן מינכן כדי להוביל כמו בדיוק כמו בבנפיקה"

אחרי ההעפלה לגמר יורו 2016 עם פורטוגל, הפלא כבר מביט על העונה הקרובה בגרמניה: "מצפה ללבוש את המדים של באיירן, רוצה להביא הצלחה מיידית". צפו בסרטון של סאנצ'ס שמסעיר את הרשת

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של פורטוגל אחרי חצי הגמר

אחד הכוכבים העולים של יורו 2016 הוא רנאטו סאנצ'ס. הקשר המרשים של בנפיקה הספיק להשלים מעבר לשורות באיירן מינכן תמורת 35 מיליון יורו עוד לפני שריקת הפתיחה באליפות אירופה בצרפת, וכבר הסעיר את היבשת עם הופעות מהפנטות כאשר ברור כי מחירו האמיר בימים האחרונים.

עוד בנושא:
רונאלדו השתווה לפלאטיני: "ג'ורדן של הכדורגל, גאון, מחשמל"
הטרמינייטור: אדריאן סילבה הפך למחסל של נבחרת פורטוגל
זוהר בחושך: רונאלדו ופורטוגל נגד העולם ונגד הסטיגמות

מאז הפריצה המרשימה של סאנצ'ס, בתקשורת בפורטוגל בעיקר עסקו באפשרות לפיה גילו של הקשר זויף והוא אינו בן 18 כאשר הטענה המרכזית הייתה כי גילו האמיתי הוא 23. ביממה האחרונה הוצגו סרטון בו מוצג הקשר לפני חמש שנים כאשר הטענה המרכזית היא כי מימדי גופו אינם שונים מאלו של שאר חברים לסגל הקבוצות הצעירות של הנשרים, אך עדיין אין אישור סופי לסוגייה הסבוכה. במקביל קיימת טענות לפיהן ראשי בנפיקה מעוניינים לתבוע דיבה את אקס אוקזר, גי רו, שהיה חלק מההאשמות נגד זיופו של סאנצ'ס.

חרף ההאשמות הקשות, הספיק הפלא להשלים העפלה שנייה בהיסטוריה לגמר יורו, והיום התראיין ל'בילד': "יש לי מטרות רבות לפניי, אני מצפה כבר ללבוש את המדים של באיירן ולהוביל בדיוק כמו שעשיתי בבנפיקה. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא להפוך לשחקן מפתח בדיוק כמו שהייתי עבור בנפיקה, אני גאה להגיע לבאיירן שהוא מועדון ענק עם מסורת אדירה. חתמתי שם כדי לזכות בתארים, רוצה להביא לקבוצה החדשה שלי הצלחה מיידית".

רנאטו סאנצ'ס שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
מינכן מחכה לו. רנאטו צילום: GettyImages)/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully