וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומטיטי צפוי לפתוח לצדו של קוסיילני, ההפתעה של יואכים לב

בצרפת בטוחים כי בלם ברצלונה ימשיך לקבל את האמון מדשאן בחצי הגמר מול גרמניה (22:00, ערוץ 10). דיווח: "גומז וחדירה השלימו אימון מלא ויפתחו". הנרי מפרגן לפוגבה, באלוטלי עוקץ

מערכת וואלה!

נבחרת פורטוגל הבטיחה אמש (רביעי) את מקומה בגמר יורו 2016 אחרי 0:2 על נבחרת ויילס כאשר כריסטיאנו רונאלדו וחבריו יגלו הערב (22:00, ערוץ 10) מי תהיה היריבה על התואר שגרמניה וצרפת ייפגשו בסטאד ולודרום במארסיי. לקראת רגע האמת של הטריקולור תיירי הנרי בחר לסמן את המפתח של דידייה דשאן בדרך לקרב הגדול בפריס.

עוד בנושא:
הטרמינייטור: אדריאן סילבה הפך למחסל של פורטוגל
זוהר בחושך: רונאלדו ופורטוגל נגד העולם ונגד הסטיגמות
רונאלדו השתווה לפלאטיני: "ג'ורדן של הכדורגל, גאון, מחשמל"

"שימו בצד את הטורניר, פול פוגבה הוא אחד הקשרים הגדולים ביותר בהיסטוריה", סיפר חלוץ העבר והוסיף: "חשוב שהוא יגיע למשחק מול גרמניה עם ריכוז מקסימלי. הדבר שאני הכי אוהב אצלו זו העובדה שפול תמיד קשוב לצרכים של הקבוצה והנבחרת, הוא תמיד עושה מה שצריך כדי לנצח, ולא חושב על טובתו האישית. לעיתים המשחק שלו במדי צרפת שונה מאשר ביובנטוס, אבל זה בעיקר כי אנטואן גריזמן ואולבייה ז'ירו משחקים בחלק הקדמי".

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
הנרי מאוהב. פוגבה/רויטרס

הנרי המשיך להחמיא: "יש לו תבונה מרשימה לשחקן בגילו, פוגבה תמיד מעניק לקבוצה את האיזון הנכון. בהרכב הנוכחי של דשאן הוא צריך לעשות יותר הגנה וזה עדיין לא פוגם ביכולת שלו להשפיע על המשחק. אני מקווה שפול ישחק בעונה הבאה בליגה האנגלית, זו תהיה בשורה נהדרת עבור כול הקבוצות בפרמיירליג, אבל ברור לי שיובנטוס לא תשחרר אותו בקלות".

בתוך כך, אחד השמות שנותרו מחוץ לטורניר הוא מריו באלוטלי. האיטלקי הסורר של מילאן לא נכלל בתוכניות של אנטוניו קונטה לקראת הטורניר, אך האכזבה בעקבות אי הזימון לסגל האזורי זה לא מנעה מ'סופר מריו' לסמן את הפייבוריטית שלו לזכייה: "אני מקווה שצרפת תנצח עבור פוגבה. הם הנבחרת הטובה ביותר בטורניר. גרמניה הייתה חזקה יותר ב-2012 מאשר הנבחרת הנוכחית, אז הם היו יותר יעילים בכול האספקטים, אך עדיין מדוברת בנבחרת חזקה". באלוטלי: "דימיטרי פאייה הוא שחקן הטורניר עבורי, הוא הכריע את משחק הפתיעה ומאז שולט בעניינים עבור צרפת. משחק כמו מול גרמניה בחצי הגמר יכול להצית את הצרפתים בדיוק כמו מול איסלנד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נבחרת גרמניה מתאמנת באביאן. רויטרס
סופר מריו לא התרשם. שחקני גרמניה/רויטרס

בינתיים עולה כי סמואל אומטיטי, שהפגין יכולת טובה מול איסלנד ברבע הגמר, ימשיך לקבל את הקרדיט מדשאן גם מול גרמניה. חזרתו של עדיל ראמי המושעה לא גרמה לשינוי בעמדתו של מאמן הטריקולור כאשר הרכש הטרי של ברצלונה צפוי לשתף פעולה עם לורן קוסיילני.

ההפתעה הגדולה שייכת לגרמנים. בתקשורת הצרפתית מדווחים כי מריו גומז וסמי חדירה השלימו אימון מלא ואף סוברים כי הטענות של יואכים לב לפיהן השניים לא יכללו בהרכב בחצי הגמר היו ניסיון להרדים את דשאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully