וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה זועמים: ממאייב וקוקורין ביזו את ההמנון במסיבה ראוותנית

שני שחקני הנבחרת תועדו חוגגים במונטה קרלו לצלילי ההמנון. ברוסיה טוענים שהם קנו שמפניה בשווי של רבע מיליון יורו. קוקורין התגונן: "מישהו חגג יום הולדת ופשוט היינו שם"

אימג'בנק GettyImages

ברוסיה זועמים על אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב, שחרף הקמפיין המביש של נבחרתם ביורו 2016, תועדו כשהם חוגגים במונטה קרלו ושותים שמפנייה לצלילי ההמנון הרוסי - אקט שפורש כחוסר כבוד משווע.

החגיגה היא עניין פעוט יחסית. הסקנדל טמון באופי שלה. על פי התקשורת הרוסית, קוקורין וממאייב רכשו במועדון הלילה במונטה קרלו כ-500 בקבוקי שמפנייה לכל הנוכחים, כשכל בקבוק עולה כ-500 יורו. לצד "קניות" נוספות וקטנות יותר, שני הרוסים הבינלאומיים הוציאו למעלה מרבע מיליון יורו והרתיחו לא מעט אנשים במולדתם.

עוד בנושא:

אוליבייה ז'ירו נפצע בברך והוא בספק לחצי הגמר
דירוג מאמני הנבחרות ביורו 2016

שחקן נבחרת רוסיה, פאבל ממאייב. GettyImages
ממאייב והחתך המדובר מעל העין/GettyImages

ראשי פ.ק קרסנודאר בה משחק ממאייב, היו בין הראשונים להגיב והם הודיעו שהקשר נופה מסגל הקבוצה הבוגרת והועבר לקבוצת המילואים של המועדון. מאוחר יותר גורם בזניט סנט פטרסבורג צוטט בתקשורת המקומית כאומר שגם קוקורין נשלח לקבוצת הנוער של המועדון אליו הוא משתייך.

קוקורין התגונן: "מישהו חגג יום הולדת ופשוט היינו שם. בווידאו רואים אותנו ושומעים את ההמנון הרוסי, אבל למה להפיל את הכול עלינו? אין לנו שום קשר לחשבון ששולם על המסיבה הזו. הסכום שנכתב בתקשורת? הוא מספיק בשביל לקנות את כל המועדון".

ממאייב שמרוויח שכר בגובה 1.4 מיליון יורו בשנה, כבר מחק בעבר את חשבון הטוויטר שלו אחרי שבדצמבר 2014 הוא העלה תמונות ממסיבה ראוותנית בדובאי וספג ביקורות נזעמות. במהלך יורו 2016 דווח ברוסיה שחלק מחבריו לנבחרת הכו אותו נמרצות אחרי שהוא התחצף למאמן לאוניד סלוצקי. במשחק של רוסיה נגד ויילס, את פניו של ממאייב עיטר חתך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully