וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל חושדים: האם גילו האמיתי של רנאטו סאנצ'ס מזויף?

ההצלחה המסחררת של קשר נבחרת פורטוגל, שנמכר לבאיירן מינכן עוד לפני היורו, עוררה את התקשורת במולדתו שפתחה בחיפושים אודות תאריך הרישום שלו בבנפיקה. המומחים טוענים: אין סיכוי שרנאטו בן 18

מערכת וואלה!

בווידאו: יורו 2016, פרק 6

אחד הכוכבים העולים של יורו 2016 הוא ללא ספק רנאטו סאנצ'ס. הקשר התוסס של נבחרת פורטוגל נרכש עוד לפני אליפות אירופה על ידי באיירן מינכן בסכום המוערך ב-35מיליון, וכבר הספיק לתקוע יתד בהרכב של פרננדו סנטוס. אך האם המידע אודות גילו של סאנצ'ס מזויף?

ההצלחה של הקשר גרמה לעיתונאים בפורטוגל לחקור אודות תחילת דרכו של רנאטו, שנולד ב-1997 והגיע לאקדמיה של בנפיקה בגיל 15. העובדה כי הפלא צמח אצל הנשרים גרמה לנשיא ספורטינג ליסבון ברונו דה קרבאליו לטעון כי גילו של השחקן הוא אינו מה שחושבים. הדברים של האחרון עוררו סערה גדולה כאשר הוא טען כי גילו של סאנצ'ס מזויף.

עוד בנושא:
יורו 2016: הטורניר שבו נולד הכדורגל כקולנוע
דאגה בנבחרת פורטוגל: פפה בספק לחצי הגמר מול ויילס
חדירה יחמיץ את צרפת, לב: "הדרמה הטהורה נגד איטליה גבתה מחיר"

הדברים של דה קראבליו גרמו למספר עיתונאים מקומיים להעמיק בנושא. העיתון המקומי "דה נוטיסיאס" העלה תחקיר לפיו עולה כי הרישום של השחקן בשורות בנפיקה היה ב-2002ולא בתאריך בו הציגו אותו במועדון. אחד מהבכירים בספורטינג ליסבון הוסיף: "הוא מאוד מופתח לגילו, אין סיכוי שזה רק מאוכל רגיל ואימונים".

משם נחשף כי אביו של הקשר עזב את המשפחה סמוך ללידתו של רנאטו וחידש עימם את הקשר רק ב-2002. רק אז דאג סאנצ'ס האב לרשום את בנו לקבוצה מליסבון. במקביל, מומחים רבים ברחבי אירופה הצטרפו למהלך וגם הם טוענים כי אין סיכוי שמדובר בבחור בן 18 רק בשל העובדה כי הוא מחזיק במסת שריר שמתאימה לאדם בוגר יותר.

שחקני נבחרת פורטוגל רנאטו סאנצ'ס, פפה. רויטרס
אז בן כמה הוא? רנאטו סנאצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully