וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה יחמיץ את צרפת, לב: "הדרמה הטהורה נגד איטליה גבתה מחיר"

מאמן נבחרת גרמניה הסיר את הספק בנוגע לקשר ואמר שהוא בכל מקרה לא יהיה כשיר. הגרמנים מקווים ששוויינשטייגר יוכל לפתוח, המאמן אמר: "לא אשתף שחקן שלא יהיה כשיר ב-100 אחוז"

רויטרס

מאמן נבחרת גרמניה, יוכים לב, ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים בה אישר רשמית שמריו גומז גמר את הטורניר. לב סיפר גם שסמי חדירה הפצוע לא יוכל לשחק נגד צרפת בחצי הגמר (חמישי, 22:00) ושבסטיאן שוויינשטייגר בספק בגלל כאבים בברך.

"המשחק נגד איטליה היה דרמה טהורה והוא הותיר חותם פיזי וחותם מנטלי. הנוכחות הפיזית של גומז תחסר לנו, וכך גם יכולת הסיום שלו ומשחק הראש", אמר לב, "מריו הוא חלק מהנבחרת ולמרות הפציעה, הוא ישאר איתנו וידחוף את חבריו".

ברבע גמר מונדיאל 2014 גרמניה ניצחה את צרפת ולב אמר היום: "המשחק לפני שנתיים היה מאוד מאוזן, אבל אי אפשר להשוות בין שתי הנבחרות. אפילו חלק מהשחקנים התחלפו. זו תהיה התמודדות שוות כוחות, אני אוהב משחקי נוק-אאוט מהסוג הזה. יהיו שינויים בהרכב בגלל הפציעות, אבל אני סומך על כל השחקנים שלי".

המאמן שהחמיא במהלך מסיבת העיתונאים ליוליאן דראקסלר ובנדיקט הובדס, אמר: "לא אשתף שחקן שלא יהיה כשיר ב-100 אחוז. אני מקווה שבסטיאן שוויינשטייגר יחלים בזמן ויוכל לשחק ביום חמישי".

עוד בנושא:

מריו גומז גמר את הטורניר
איטליה עדיין מתקשה לעכל את ההפסד בפנדלים

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב. רויטרס
"אוהב משחקי נוק-אאוט מהסוג הזה". לב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully