וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מריו גומז גמר את היורו, סמי חדירה ושווינשטייגר בספק

החלוץ שנפצע במהלך הניצחון מול איטליה ברבע הגמר, לא יחזור לשחק בטורניר בוודאות. מאלופת העולם נמסר כי ייעשו מאמצים להכשיר את שווינשטייגר וחדירה. לב: "אלה בשורות מרות מאוד"

סמי חדירה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
עדיין עשוי לחזור. חדירה/רויטרס

אחרי כל הדיווחים במהלך היום, הוציאה הערב (ראשון) נבחרת גרמניה הודעה רשמית לגבי מצב הפצועים שלה. בשורה התחתונה, מריו גומז גמר בוודאות את הטורניר כיוון שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, בו נפצע במהלך המשחק מול איטליה. בנוסף אליו, בסטיאן שווינשטייגר סובל ממתיחה בברך וסמי חדירה סובל מפציעה בחלק הפנימי של שריר הירך.

מריו גומז שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מריו גומז אחרי הפציעה/רויטרס

הגרמנים טענו כי השלושה עברו בדיקות MRI באנסי וששווינשטייגר וחדירה עדיין עשויים לשחק אפילו בחצי הגמר מול צרפת בחמישי ואם לא, אז עשויים לחזור במקרה שגרמניה תגיע לגמר בראשון עוד שבוע. הצוות הרפואי של הנבחרת תעבוד עם שווינשטייגר וחדירה בצורה אינטנסיבית על מנת לנסות להכשירם לקראת חצי הגמר מול צרפת. כזכור, גם מאטס הומלס ייעדר מחצי הגמר מול צרפת או איסלנד בשל הצהוב השני שקיבל מול איטליה.

"אלה בשורות מרות מאוד", אמר יואכים לב, "כשבשלב כל כך מכריע בטורניר גדול מתברר ששחקנים חשובים כאלה ייעדרו. במיוחד עצוב לי על מריו גומז כי הוא הציג יכולת גבוהה מאוד בטורניר ועזר לקבוצה מאוד לא רק עם השערים שלו. אנחנו מקבלים את המצב החדש ומחפשים פתרונות. האיכולת בסגל שלנו גבוהה מאוד, יש לי ביטחון מלא בשחקנים. נהיה מוכנים ואנחנו כבר מחכים בכיליון עיניים לחצי הגמר במארסיי ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully