וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב זחוח? "אין מקום לסינדרלות בשלבים המכריעים"

לקראת המפגש עם קרואטיה (ש', 22:00, ספורט 2) כוכב פורטוגל סיפק עוד אמירה שנויה במחלוקת שהתפרשה כעקיצה לאיסלנד: "כל ההפתעות יסתיימו עכשיו". מראדונה: "הם יותר מדי תלויים ברונאלדו"

אימג'בנק GettyImages

הטראש טוק בין כריסטיאנו רונאלדו לנבחרת איסלנד נמשך, גם אם באופן מרומז. כוכב פורטוגל, שמתכונן למשחק המרתק מול קרואטיה בשמינית הגמר (שבת, 22:00, ספורט 1), התראיין אמש בלעדית לערוץ טלוויזיה פורטוגלית וסיפק עוד כמה ציטוטים שאין אלא לפרש אותם כעקיצה לאיסלנדים המפתיעים. "אני לא חושב שיש מקום לסינדרלות בשלבים המכריעים, ההפתעות הללו ייגמרו מעכשיו. אולי בשלב הבתים זה יכול לקרות, אבל ברמות האלה קשה לי להאמין שזה יכול להימשך", אמר.

כוכב ריאל ממשיך לחלום בגדול, ולמרות היכולת המקרטעת בשלב הבתים, עדיין טוען ש"החלום הגדול שלי הוא לזכות בטורניר גדול עם פורטוגל. יש סיכוי שזה יקרה, למרות שאנחנו בצד הקשה יותר של ההגרלה".

בינתיים פורטוגל יכולה להיעזר בעצות של דייגו מראדונה. כוכב העבר התראיין גם כן לתקשורת הפורטוגלית אמש וסיפק כמה ציטוטים מעניינים. "פורטוגל תלויה מדי ברונאלדו. הוא הבריק מול הונגריה, אבל בלעדיו הם חצי קבוצה. קרואטיה יכולה להביס אותם מבחינה טקטית. יש להם גם חורים בהגנה, כך שאני בטוח שקרואטיה פייבוריטית", אמר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
שוב מסתבך. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully