וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לסדר את הבלגן: כל העולות והתרחישים לשמינית הגמר

ההפסד של ספרד סידר חצי תחתון מפחיד לשלב הנוקאאוט, שם יהיו גם גרמניה, איטליה, אנגליה וצרפת (ואולי פורטוגל). סלובקיה והונגריה עלו מבלי לשחק ושמיניות הגמר מתחילות לקבל צורה

מערכת וואלה!

למרות השיטה המסובכת, לא מעט דברים התבהרו הערב (שלישי) לקראת שלב הנוקאאוט של יורו 2016 לאחר שמשחקי בית ג' ו-ד' הושלמו. ננסה לעשות סדר.

עד כה, שני משחקים נקבעו בוודאות בשלב שמינית הגמר:

שוויץ - פולין (שבת, 16:00)
איטליה - ספרד (שני, 19:00)

שחקני נבחרת איטליה חוגגים. רויטרס
ביום שני, איטליה מול ספרד/רויטרס

מעבר לכך, נמשך המאבק על העלייה מהמקום השלישי, כאשר ארבע הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מתוך שש הנבחרות שיסיימו במקום הזה, יעפילו לשלב הבא. כרגע, סלובקיה וצפון אירלנד, שסיימה את שלב הבתים עם שלוש נקודות בלבד, כבר הבטיחו את עלייתן.

בעקבות הניצחון של טורקיה הערב (0:2 על צ'כיה), היא עקפה את אלבניה בדירוג הנבחרות שבמקום השלישי וכעת, כל העיניים נשואות לעבר שני הבתים האחרונים שיושלמו מחר, בתים ה' ו-ו'. מבית ו' אגב, עלתה היום גם הונגריה, מבלי לשחק, שכן גם אם היא תסיים שלישית, היא תהיה בין ארבע הטובות ביותר.

כעת, לאחר שנקבע כי הנבחרות מבית ב' (סלובקיה) ו-ג' (צפון אירלנד) עלו בוודאות מהמקום השלישי, גם כמה משחקים נוספים מסתמנים בשמינית הגמר, שכן נותרו רק ארבעה תרחישים אפשריים:

* צרפת, מנצחת בית א', תשחק בשלושה מתוך ארבעת התרחישים מול צפון אירלנד. בתרחיש נוסף, היא תפגוש את הנבחרת שתסיים שלישית בבית ה' (שבדיה, בלגיה או אירלנד).

* ויילס, מנצחת בית ב', תפגוש בשלושה מארבעת התרחישים האפשריים את טורקיה, אם זו אכן תעלה. בתרחיש רביעי, היא תפגוש את צפון אירלנד.

* גרמניה, בשלושה מארבעה תרחישים, תפגוש את סלובקיה. בתרחיש רביעי היא תפגוש את אלבניה, לה יש סיכוי קטן לעלות.

* קרואטיה, בשלושה מארבעה תרחישים, תפגוש את הנבחרת שתסיים שלישית בבית ו' (הונגריה, פורטוגל, אוסטריה או איסלנד). בתרחיש רביעי, היא תפגוש את סלובקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער נבחרת גרמניה מנואל נוייר. רויטרס
כנראה נגד סלובקיה. נוייר/רויטרס

מעבר לכך, שני המשחקים הנותרים יהיו בין זוכת בית ו' לסגנית בית ה' ובין אנגליה לסגנית בית ו'. שני המשחקים הללו יתבררו מחר בסביבות חצות שעון ישראל.

החדשות הגדולות הנוספות שיצאו מהיום הזה הן החלוקה לשני החצאים של שלב הנוקאאוט. נכון לרגע זה, בחצי העליון נמצאות נבחרות שוויץ, פולין, קרואטיה ו-ויילס. בחצי התחתון לעומת זאת, נמצאות נבחרות הרבה יותר מאיימות, לפחות על הנייר.

כך למשל, המנצחת בין איטליה לספרד תפגוש ברבע הגמר את גרמניה ואילו אם צרפת ואנגליה יעלו שלב, הן יתמודדו זו מול זו. שתיים מבין חמש הנבחרות הללו עשויות להיפגש בחצי הגמר ובמקרה שפורטוגל תסיים שנייה בבית ו', גם היא תצטרף לקלחת הזו.

רשימת העולות עד כה:

בית א': צרפת, שוויץ
בית ב': ויילס, אנגליה, סלובקיה
בית ג': גרמניה, פולין, צפון אירלנד
בית ד': קרואטיה, ספרד
בית ה': איטליה
בית ו': הונגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully