וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' הודיע: "אפרוש מנבחרת שבדיה בסיום יורו 2016"

סוף עידן: מלך השערים בכול הזמנים של הצהובים הצהיר כי לא ישתתף בריו 2016: "זה הטורניר האחרון שלי, מקווה שהמשחק האחרון שלי לא יהיה בלגיה. גאה מאוד בכל מה שהשגנו"

מערכת וואלה!

בווידאו: יורו 2016, פרק 4

מאז שעזב את פריס סן ז'רמן עתידו של זלאטן איברהימוביץ' לוטה בערפל. אברה קדברה נקשר עם מנצ'טסר יונייטד של ז'וזה מוריניו, אך החתימה המיוחלת ממתינה לסיום דרכה של נבחרת שבדיה ביורו 2016. היום (שלישי) עולה כי אליפות אירופה בצרפת תהיה גם אקורד הסיום של זלאטן בזירה הבינלואמית.

איברהימוביץ' הודיע היום באופן רשמי: "יורו 2016 יהיה הטורניר האחרון שלי במדי נבחרת שבדיה. אני מקווה מאוד שהמשחק האחרון שלי לא יהיה מחר, אך זה יהיה סוף הקריירה שלי בנבחרת. אני מאוד גאה במה שהשגתי ותמיד אשא את הדגל השבדי איתי. אני גאה מאוד במה שהצלחנו להשיג ביחד כנבחרת, על זה שהייתי הקפטן של הנבחרת ואני מודה לאוהדים על התמיכה, לא היינו משיגים דברים ללא האהבה שלהם".

זלאטן רשם 115 הופעות במדים הצהובים, בהם כבש 62 שערים, שהציבו אותו במקום הראשון בטבלת הכובשים השבדים מעל סוון רידל, שכבש 49. אליפות אירופה בצרפת היא הטורניר השישי הגדול בו הוא לוקח חלק אחרי מונדיאל 2002, יורו 2004, מונדיאל 2006, יורו 2008 ויורו 2012. הודעת הפרישה של זלאטן היא מכה עבור הנבחרת השבדית, שתופיע במשחקים האולימפיים בריו 2016.

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
סוף עידן. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully