וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "אם נקבל עוד פנדל, רונאלדו יבעט אותו ויבקיע"

יממה לאחר הערב הקשה, מאמן נבחרת פורטוגל גיבה את הכוכב הגדול שלו: "הוא ווינר ומגיב היטב לטעויות. הוא גם ימשיך לבעוט את הבעיטות החופשיות. אם נהיה חייבים לשחק מכוער, זה מה שנעשה"

בחרת פורטוגל חוותה ערב קשה נוסף אמש (שבת), כשסיימה ב-0:0 עם אוסטריה וסיבכה את עצמה לקראת מחזור ההכרעה. מאוכזב מכולם היה כריסטיאנו רונאלדו, שלא הפסיק להחמיץ, כולל מהנקודה הלבנה.

היום גיבה פרננדו סנטוס את הכוכב הגדול שלו. "אם נקבל פנדל במשחק הבא, כריסטיאנו יבעט אותו ויבקיע", אמר המאמן על רונאלדו, ששבר אמש את שיא ההופעות של לואיס פיגו בנבחרת. "הוא רגיל להבקיע, הוא ווינר והוא מגיב היטב כשהוא טועה. לזה אנחנו מצפים ממנו".

עוד בנושא:

צו 7: כריסטיאנו רונאלדו חווה ערב מייאש, פורטוגל התגייסה להגנתו
רונאלדו החטיא פנדל, פורטוגל ואוסטריה סיימו ב-0:0
ברשת מלגלגים, המספרים לא מחמיאים: הערב העגום של CR7

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
גיבוי מלא. רונאלדו/רויטרס

סנטוס הבטיח שרונאלדו ימשיך לבעוט גם את הבעיטות החופשיות, על אף המאזן העגום שלו באליפויות אירופה (36 בעיטות, 0 שערים) ורפאל גריירו, שכבש במשחק האימון מול נורבגיה. "כריסטיאנו תמיד רוצה לבעוט את הכדורים החופשיים, הוא זה שתמיד בעט אותם. אם רפאל לא היה מבקיע את השער ההוא, לא היינו מדברים על זה".

לבסוף, על היכולת של נבחרתו אמר המאמן: "שיחקנו טוב מאוד מול אוסטריה בלי להבקיע, וצריך להמשיך בגישה הזו. גרמנו לאוסטרים, מקום 10 בעולם, להיראות כמו נבחרת קטנה. לעתים אני מרגיש שאנחנו מתביישים להיראות מכוערים, או לא להיראות יפים. אם נהיה חייבים לשחק מכוער וזה יביא לנו יעילות, זה מה שנעשה. אני מכוער בטבע שלי ולא אכפת לי להיות עוד יותר מכוער".

מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס. רויטרס
כבר מכוער, לטענתו. פרננדו סנטוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully