וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מלגלגים, גם המספרים לא מחמיאים, רונאלדו: "ערב עצוב"

כוכב פורטוגל החמיץ ארבעה מחמשת הפנדלים האחרונים שלקח, והמאזן שלו בבעיטות חופשיות ביורו גרוע עוד יותר: "לא ככה רציתי שזה ייראה". כל המספרים, הציוצים והתגובות מה-0:0 עם אוסטריה, כולל הסלפי המשונה והתגובה המשעשעת של אלאבה לפנדל המוחמץ

רויטרס

נבחרת פורטוגל סיימה הערב (שבת) ב-0:0 עם אוסטריה, וכעת השתיים בסכנת הדחה ממשית מיורו 2016. "גיבור" הערב היה כריסטיאנו רונאלדו, שלא הפסיק להחמיץ דווקא ביום חגו בו שבר את שיא ההופעות בנבחרת, ובדקה ה-79 התעלה על עצמו כששלח פנדל לקורה. במחזור הנעילה תפגוש פורטוגל את הונגריה, בעוד אוסטריה תתעמת עם איסלנד המפתיעה. יהיה חם.

עוד בנושא:

יורו 2016: פורטוגל ואוסטריה נפרדו ב-0:0, רונאלדו החמיץ פנדל
יורו 2016: הונגריה ואיסלנד נפרדו ב-1:1 דרמטי
יורו 2016: בלגיה הביסה 0:3 את אירלנד

טבלת המקום השלישי העדכנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו לקח 36 בעיטות חופשיות בהופעותיו השונות באליפות אירופה, ולא הבקיע אפילו פעם אחת: 13 הלכו לחומה, 12 מחוץ למסגרת, 10 נהדפו על ידי השוער ואחת פגעה בקורה.

* הפעם האחרונה שפורטוגל בעטה כל כך הרבה פעמים למסגרת במחצית אחת (13 הערב) ולא הבקיעה היתה ב-2004, מול אנגליה (16).

* רונאלדו הפך לשיאן ההופעות של פורטוגל בכל הזמנים, עם 128.

* דויד אלאבה במחצית הראשונה: 9 מסירות לא מדויקות, 0 הזדמנויות, 0 תיקולים, 0 חילוצי כדור.

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון שמחמיץ פנדל ביורו 2016.

* אגב, מסי (בעט 87 פנדלים) וכריסטיאנו (110) החמיצו כמות זהה של פנדלים - 19.

* רונאלדו בעט עד כה 20 בעיטות לשער - יותר מתשע נבחרות ביורו, וכמו נבחרת איטליה כולה. מיותר לציין ששער עדיין אין לו.

* כוכב ריאל מדריד החמיץ ארבעה מחמשת הפנדלים האחרונים שלקח בקבוצתו ובנבחרת.

* פורטוגל בעטה למסגרת יותר מכל נבחרת אחרת עד כה (15), ובכל זאת הבקיעה רק פעם אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת אוסטריה דויד אלאבה. רויטרס
גם הוא ירצה לשכוח את הערב הזה, ומהר. אלאבה/רויטרס

התגובות

בסיוםהמשחק רונאלדו נראה דווקא במצב רוח מרומם. מיד עם שריקת הסיום אוהד הסתנן לכר הדשא וניגש לרונאלדו כדי לצלם סלפי, והפורטוגלי נענה לבקשה וביקש מהמאבטחים שלא להפריע לתצלום. גם בראיון סיום המשחק רונאלדו נראה עולץ באופן מפתיע. "ברור שאני שמח ששברתי את שיא ההופעות, זו סיבה לגאווה. לא כל אחד מגיע ל-128 הופעות בנבחרת ולא כל אחד עובר שחקן אגדי כמו פיגו", אמר. "אני בטוח שפיגו גאה בי היום, וברור שזו הייתה אחת המטרות שהצבתי לעצמי בתחילת דרכי בנבחרת. אני קצת עצוב היום, כי לא ככה רציתי שייראה המשחק המיוחד הזה. הדרך הכי יפה לחגוג את המאורע הזה היה אם הייתי כובש והיינו מנצחים".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס סירב להתייחס לתצוגה של רונאלדו, ואמר בסיום ש"אני לא מוכן לדבר עליו. הכתבים הפורטוגלים יודעים כבר שלא מדברים איתי על אינדיבידואלים על רק על הקבוצה כולה".

דויד אלאבה, אגב, כל כך הופתע מהחמצת הפנדל שבראיון סיום המשחק אמר: "כל מה שחשבתי לעצמי בראש זה 'פאק, הוא החטיא. פאק'".

ז'ואאו מוטיניו, מהבולטים בנבחרת פורטוגל, אמר בסיום: "היינו עדיפים אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, בשני המשחקים היו לנו מספיק הזדמנויות ולא הצלחנו להבקיע מספיק. אנחנו עדיין מאמינים בפוטנציאל שלנו, נצטרך לנצל את ההזדמנויות וכשזה יקרה, ננצח ביותר משער אחד. נלך על כל הקופה מול הונגריה".

פרננדו סנטוס סיכם: "אנחנו לא יכולים לשקוע בצער, יש לנו משחק גמר עוד שלושה ימים, הגמר הראשון שלנו ביורו הזה. כשאנחנו מדברים על הנבחרת שלנו אסור להתרכז בכמה הזדמנויות החמצו או אם זה לא פייר, זה הכדורגל".

נאני הוסיף: "היינו חייבים לנצח, נתנו הכל, עשינו הכל נכון אבל הכדור לא נכנס. שוב הצגנו יכולת טובה. היינו עדיפים, ואני חושב שהרגע שלנו עוד יגיע".

איש המשחק רוברט אלמר, שוער נבחרת אוסטריה שעצר את רונאלדו שוב ושוב, אמר: "כולנו מאושרים כי רצינו להשיג נקודה. היה משחק קשה מאוד, נהנה מהנקודה הזאת וננסה לנצח את איסלנד. אני שמח שיכולתי לעזור לחברים שלי. עכשיו נרכז את כל האנרגיה שלנו באיסלנד".

מאמן נבחרת אוסטריה מרסל קולר: "היה משחק מאוד אינטנסיבי. היינו הרבה יותר טובים, שינינו את השיטה והשחקנים רצו המון. נלחמנו חזק מאוד, והיה לנו קצת מזל בפנדל. אנחנו עדיין בתמונה, ומחכה לנו משחק גמר".

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully