וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - שוויץ: "מאמינים שיהיה משחק פתוח יותר"

לוריס מוכן למשחק שינעל את בית א' ביורו 2016, פוגבה וגריזמן צפויים לחזור להרכב. המארחת צריכה נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון, אמבולו יפתח בשוויץ? (א', 22:00, ספ' 1 HD, ערוץ 2)

מחזור 3מחצית19/06/2016
שוויץ
    0
      צרפת

      החדשות

      צרפת:

      המארחת הייתה הראשונה בטורניר שהבטיחה את המקום בשמינית הגמר וכעת, היא תנסה לסיים ראשונה בבית. לשם כך, זקוקה צרפת לנקודה אחת בלבד, אולם לאחר שהתקשתה מאוד להכריע את שני המשחקים הראשונים, המפגש הזה עשוי להתגלות כמסובך עוד יותר. דידייה דשאן יכול לנצל את ההזדמנות על מנת לחלק מעט את הכוחות בסגל, כאשר מי שצפויים לשוב להרכב, לאחר שנותרו על הספסל בפתיחת המשחק מול אלבניה, הם פול פוגבה ואנטואן גריזמן, כאשר קינגסלי קומאן ואנתוני מרסיאל אמורים לפנות את מקומם. דימיטרי פאייה, שכבר כבש שני שערים בטורניר הזה, ינסה לשמור על הקצב המצוין.

      שוויץ:

      אחרי ניצחון דחוק על אלבניה וחזרה מפיגור מול רומניה, השוויצרים כבר יודעים שהם יסיימו בין שלוש הראשונות בבית, כך שמצבם לא רע. יחד עם זאת, תיקו יבטיח להם את המקום השני והם לא יהיו תלויים בבתים האחרים. השינוי הבולט אמור להיות הכללתו בהרכב של בריל אמבולו המבטיח, על חשבון האריס ספרוביץ' שמאכזב עד כה.

      פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
      פוגבה חוזר להרכב/רויטרס

      מאמן צרפת דידייה דשאן התייחס ליכולת המצוינת של דימיטרי פאייה עד כה ואמר: "הוא עבד קשה מאוד ולכן זכה לתגמול על כך. נחמד מאוד מה שקורה איתו עכשיו. מה שהוא הראה בווסטהאם זו יכולת עקבית, הוא גם הרוויח ביטחון. שוויץ משחקת בצורה פתוחה יותר מאשר שתי היריבות שפגשנו עד כה וזה יכול לפתוח לנו יותר אפשרויות".

      שוער צרפת הוגו לוריס אמר: "אנחנו מצפים למשחק שונה מזה שהיה לנו בשני המשחקים הראשונים. נשחק נגד קבוצה עם שחקנים מצוינים גם כיחידים. יכול להיות משחק יותר פתוח. הפעם ננסה לשחק בצורה יותר טובה ומרשימה, מה שהיה חסר לנו בשני המשחקים הראשונים. אנחנו מקווים לשחק כדורגל יפה".

      קשר שוויץ בלרים דז'מאילי אמר לקראת המשחק: "למדנו הרבה מההפסד 5:2 לצרפת בגביע העולם לפני שנתיים. אני סקרן לראות אם השתפרנו מאז".

      גרניט ג'אקה התייחס לאפשרות שהמשחק יתקיים עם גג סגור ואמר: "אני לא חושב שזה משנה אם הגג יהיה סגור או לא, שתי הקבוצות ישחקו אותו דבר בכל מקרה. אני מתרגש לשחק נגד החברים שלי בעונה הקרובה בארסנל, אבל נוכל לדבר על זה אחרי שננצח אותם. אנחנו יודעים שצרפת היא הפייבוריטית, אבל אנחנו מלאי ביטחון".

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio

      חמשת המשחקים האחרונים

      צרפת:

      צרפת - רוסיה 2:4 (ידידות)
      צרפת - קמרון 2:3 (ידידות)
      צרפת - סקוטלנד 0:3 (ידידות)
      צרפת - רומניה 1:2 (יורו 2016)
      צרפת - אלבניה 0:2 (יורו 2016)

      שוויץ:

      שוויץ - בוסניה 2:0 (ידידות)
      שוויץ בלגיה 2:1 (ידידות)
      שוויץ - מולדובה 1:2 (ידידות)
      שוויץ - אלבניה 0:1 (יורו 2016)
      שוויץ - רומניה 1:1 (יורו 2016)

      seperator

      המספרים

      * נבחרת שוויץ ניצחה את צרפת 12 פעמים בהיסטוריה, אך במסגרת טורניר גדול הצרפתים ניצחו פעמיים ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הטורניר האחרון הגדול שהשוויצרים השתתפו בו היה יורו 2008, אותו אירחה בצוותא עם אוסטריה. הם הפסידו את שני המשחקים הראשונים וניצחו את פורטוגל בשלישי.

      * נבחרת צרפת היא אחת משלושת הנבחרות היחידות שזכו ביורו כאשר אירחו את הטורניר. הצרפתים עשו זאת ביורו 1984, בעוד ספרד (1964) ואיטליה (1968) הן שתי הנבחרת הנוספות.

      * העובדה שהמשחק ייערך בליל בהחלט משחקת לטובת הצרפתים. הטריקולור ניצחו את כל ארבעת המשחקים שלהם אי פעם שנערכו באיזור העיר.

      * מלבד פטריס אברה (צרפת) וסטפן ליכשטיינר (שוויץ) שמשחקים יחד ביובנטוס, גם גלסון פרננדס (שוויץ) והשוער בנואה קוסטיל (צרפת) משחקים יחד בראן.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דאמיר סקומינה (סלובניה)
      אצטדיון: סטאד פייר מורואה, ליל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully