וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לקללה האיטלקית, האנמיות של זלאטן איברהימוביץ' ושבדיה

ה-0:1 של האזורי על שבדיה סיים עבורם רצף שלילי ארוך שנים, השבדים טרם הפיקו בעיטה למסגרת. קונטה מודה: "ראיתי קצת פחד בשחקנים והוא הוליד טעויות רבות". וגם: כל המספרים והציטוטים

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
"החבר'ה עשו עבודה טובה". קונטה/AP

נבחרות איטליה ושבדיה סיפקו הערב (שישי) תצוגה לא מרשימה בלשון המעטה כאשר נבחרתו של אנטוניו קונטה רשמה ניצחון 0:1 דרמטי במסגרת בית ה' של יורו 2016 בסטדיום מוניסיפל בטולוז. אדר כבש בדקות הסיום ומנע את התיקו המאופס בשני ברציפות בטורניר, אחרי גרמניה ופולין אמש. שתי הנבחרות בקושי יצרו מצבים ראויים מול השערים, אך בסופו של דבר האיטלקים יצאו מרוצים עם כרטיס לשמינית הגמר עם מאזן מושלם של שש נקודות. זלאטן איברהימוביץ' וחבריו, מנגד, עם נקודה בלבד והם יזדקקו לניצחון מול בלגיה במחזור הסיום על מנת להישאר בטורניר. איטליה תפגוש במקביל את אירלנד, שתפגוש בעצמה את הבלגים מחר כדי להשלים את המחזור.

seperator

המספרים

* נבחרת שבדיה ניצחה רק שלושה מ-16 משחקיה האחרונים במסגרת היורו.

* נבחרת איטליה בלתי מנוצחת ב-12 המשחקים הרשמיים שקיימה תחת אנטוניו קונטה (תשעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* נבחרת שבדיה טרם בעטה למסגרת ביורו 2016.

* נבחרת איטליה ניצחה לראשונה מאז יורו 2000 משחק במחזור השני של טורניר גדול. אז היא גברה 0:2 על בלגיה, מאז הפסידה פעמיים ורשמה חמש תוצאות תיקו.

* במהלך המשחק נבעטו רק 12 בעיטות לעבר השערים, הכי מעט במשחק יורו מאז 1980.

* עד כה במשחקי היורו נכבשו אחרי הדקה ה-86 יותר שערים (11) מאשר במחצית הראשונה (10).

* נבחרת איטליה שמרה על רשת נקייה בארבעה משחקים רצופים לראשונה מאז יוני 2006.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת איטליה אדר חוגג. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הציל מ-0:0 שני ברציפות. אדר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

הציטוטים

"מי היה מאמין שנעלה לשמינית הגמר אחרי שני משחקים?" תהה אנטוניו קונטה המאושר בסיום. "היה משחק קשה. התקשנו במחצית הראשונה, שבדיה שמרה היטב והגיעה לכדור לפנינו. למרות זאת, לא אפשרנו להם להגיע למצבים. יצרנו את כל המצבים, פגענו במשקוף ולבסוף גם הבקענו. ראיתי קצת פחד בשחקנים, בעיקר במחצית הראשונה, והוא הוליד טעויות רבות, אבל החבר'ה עשו עבודה טובה".

גיבור הערב אדר, שגם זכה בתואר איש המשחק, סיכם: "אין משחקים קלים ביורו, כפי שספרד, גרמניה, צרפת וספרד הוכיחו. האמנו עד הסוף, השתפרנו במחצית השנייה והניצחון הזה הגיע לנו. החוזק שלנו הוא בקבוצתיות, אפילו אלה שלא שיחקו חגגו כמו משוגעים על הספסל. זה נהדר. בכדורגל יש רגעים רעים, אבל אז רגעים כאלה מגיעים והכל שווה את זה. לא שיחקתי הרבה באינטר בתקופה האחרונה, עבדתי לבד וזה השתלם".

מרקו פארולו, שמצא רק את המשקוף, הוסיף: "הדבר החשוב היה לנצח, השער שלי יגיע בסופו של דבר. אנחנו צריכים להמשיך עם המנטליות הנכונה הזו, להמשיך לעבוד כקבוצה וכך התוצאות יגיעו. כולם הקריבו את עצמם ולא אפשרנו לשבדיה לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת".

מאמן נבחרת שבדיה אריק האמרן: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד. התגוננו כמו שצריך והצלחנו לסגור את המשחק של איטליה, אבל לקראת הסיום איבדנו ריכוז. קו ההתקפה שיחק טוב מאוד במחצית הראשונה והגענו לכמה הזדמנויות. השחקנים עבדו קשה אבל לא היו מספיק קשוחים ב-20 הדקות האחרונות. זה חבל שהשחקנים לא תוגמלו על העבודה שלהם. כמובן שהייתי יותר מרוצה אם היינו כובשים, אנחנו עושים את המיטב. זלאטן הוא אחד החלוצים הטובים שאי פעם פגשתי. הוא ווינר ואם הוא מאוכזב אני חושב שזה מובן. כולנו מאוכזבים".

ברשת חגגו כל חצי מצב במשחק משמים

פחות "מילנר" נהנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully