וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק נגד הגישה של שחקני גרמניה, האלימות ביורו 2016 נמשכת

קשר העבר ירה: "החולשה של הנבחרת היא המחשבה לשחק כדורגל יפה כל הזמן, לפעמים צריך פשוט לנצח". שני עיתונאים ברזילאים הותקפו על ידי הקהל הגרמני, אופ"א תגיב?

שוער נבחרת פולין לוקאש פביאנסקי חוגג עם בלם נבחרת פולין קמיל גליק. רויטרס
פביאנסקי עם גליק/רויטרס

נבחרות גרמניה ופולין נפרדו הערב (חמישי) ב-0:0 הראשון של יורו 2016, במסגרת בית ג' של הטורניר בסטאד דה פראנס. אלופת העולם פתחה טוב והגיע למספר מצבים בעשרים הדקות הראשונות אך לאחר מכן נרגעה וכמעט שלא סיכנה. מן העבר השני ארקדיוש מיליק החמיץ את המצב הטוב ביותר של הפולנים. בעקבות התוצאה נבחרת אוקראינה הודחה מהטורניר והיא תפגוש את פולין במחזור הסיום למשחק שמבחינתה יהיה לפרוטוקול בלבד. הגרמנים יפגשו את צפון אירלנד.

הביקורת על אלופת העולם לא פסחה על מיכאל באלאק, שלא אהב את הגישה של השחקנים, והעביר להם מסר: "החולשה של הנבחרת היא המחשבה לשחק כדורגל יפה כל הזמן. סגנון אטרקטיבי זה נחמד, אך לפעמים צריך פשוט להתרכז בלנצח את המשחק".

בתקשורת בצרפת מדווחים כי אוהדים גרמנים התעללו בצורה חסרת תקדים בשני עיתונאים ברזיליאים, שהגיעו לסקר את יורו 2016. לדבריהם של השניים הם היו תחת מתקפה אלימה של האוהדים כל זאת בשל העבודה כי הם הגיעו מברזיל. האירוע המכוער הצטרף קרבות האוהדים של האנגלים, הרוסים והאוקראינים. עבור אוהדי אלופת העולם מדובר בתקרית שנייה כבר בטורניר, הראשונה הייתה לפני מפגש הפתיחה של בית ג'. אופ"א, שהטילה על רוסיה עונש על תנאי, עדיין לא הגיבה.

seperator

בית ג' התרחישים לקראת מחזור הסיום

* גרמניה תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם לא תפסיד לצפון אירלנד. אם תפסיד, תסיים במקום השני אם פולין תפסיד לאוקראינה בהפרש שווה או גבוה להפסד הגרמני.

* פולין תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם גרמניה לא תפסיד לצפון אירלנד, או לחילופין, אם היא לא תפסיד לאוקראינה, שאיבדה סיכוי לעלות.

* צפון אירלנד תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם תנצח את גרמניה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המספרים

* שחקן נבחרת גרמניה סמי חדירה קיבל כרטיס צהוב אחרי 2 דקות ו-29 שניות בלבד. הכרטיס המהיר ביותר שנשלף עד כה ביורו.

* עד לבעיטה הראשונה של גרמניה למסגרת עברה פולין 135 דקות ביורו ללא בעיטה למסגרת השער שלה.

* בתשעה משחקים מתוך ה-18 שנערכו עד כה ביורו ירדו לא נכבשו שערים במחצית הראשונה.

* זהו התיקו המאופס הראשון של יורו 2016.

* באופן כללי זה ה-0:0 הראשון במסגרת שלב הבתים של היורו מאז צרפת מול רומניה ב-2008.

* נבחרת גרמניה סיימה בתולדותיה חמישה משחקי יורו ב-0:0, יותר מכל נבחרת אחרת.


.

חלוץ נבחרת גרמניה מריו גומז עם בלם נבחרת גרמניה ג'רום בואטנג. רויטרס
בואטנג נבחר לשחקן המצטיין/רויטרס

הציטוטים

קשר גרמניה טוני קרוס אמר בסיום: "התחום בו התקשינו במיוחד היה יצירת מצבים. מבחינה הגנתית היינו יציבים מאוד. הצלחנו גם לייצר התקפות מתפרצות מהירות. מה שהיה חסר לנו הוא השער האחד הזה שיפרוץ את השער. עכשיו אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מנצחים במשחק האחרון מול צפון אירלנד ועולים כמקום הראשון בבית".

ג'רום בואטנג, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "אם נמשיך כך, לא נגיע רחוק בטורניר. ההתקפה לא הייתה טובה מספיק. לא הצלחנו לנצח באף אחד-על-אחד. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים".

מאטס הומלס הוסיף: "זה לא עבד בשבילנו במשחק הזה, לא הצלחנו לשלוט בו. במחצית השנייה היה לנו הרבה מזל. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים, פולין יריבה קשה, אבל היינו צריכים לכבוש שער אחד".

יואכים לב אמר: "לפולין הייתה הזדמנות אחת או שתיים, אבל מאנו לא היה צריך להציל יותר מדי. עשינו עבודה טובה מבחינה הגנתית. לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים בשליש האחרון של המגרש".

מאמן פולין אדם נבאלקה אמר לאחר המשחק: "שלטנו בדברים היטב, אפילו בסיום. היו דקות בהן גרמניה שלטה, אבל נתנו לה את זה בצורה מודעת כדי לאפשר לעצמנו יותר מרחבים לנסות ולהפתיע במתפרצות. אני שמח מאוד מהנבחרת, במיוחד מהמשמעת שלה והמודעות הטקטית. הכול עבד לפי התכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully