וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאולי: "אנשים אמרו שלא נוציא כאן נקודה והצלחנו להשיג שלוש"

כובש השער הראשון של צפון אירלנד על אוקראינה מתקשה להאמין: "ייקח זמן לעכל". בעקבות התיקו של גרמניה ופולין, אוקראינה הודחה. טרגדיה נוספת לצפון אירים: אוהד בן 64 מת מדום לב ביציע. וגם: כל המספרים

שחקן צפון אירלנד גארת' מקאולי חוגג. רויטרס
נבחר לאיש המשחק. מקאולי/רויטרס

התרגשות גדולה נרשמה בקרב נבחרת צפון אירלנד בעקבות ניצחונה הערב (חמישי) 0:2 על נבחרת אוקראינה במסגרת בית ג' של יורו 2016 בסטאד דה ליון. גארת' מקאולי נגח את השער הראשון בתחילת המחצית השנייה וניל מקגין המחליף השלים בתוספת הזמן. המשחק הופסק לכשתי דקות על ידי השופט פאבל קראלובץ בעקבות ברד כבד מאוד שהחל לרדת באיצטדיון. בעקבות הניצחון לצפון אירים שלוש נקודות, לפני בעוד לגרמניה ופולין ארבע כל אחת. צפון אירלנד תפגוש במחזור הבא את אלופת העולם. האוקראינים ללא נקודות והם הודחו בעקבות התיקו של במחשק השני שנערך בבית. במחזור האחרון הם יפגשו את פולין.

למרות הניצחון הענק, הטרגדיות לא מפסיקות לפקוד את המחנה הצפון אירי. במהלך המשחק לקה אוהד בן 64 בלבו ולאחר מכן נקבע מותו. זהו מקרה מוות שני לצפון אירים, לאחר שבמהלך המשחק נגד פולין נפל אוהד בן 24 מהיציע אל מותו.

בית ג' התרחישים לקראת מחזור הסיום

גרמניה תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם לא תפסיד לצפון אירלנד. אם תפסיד, תסיים במקום השני אם פולין תפסיד לאוקראינה בהפרש שווה או גבוה להפסד הגרמני.

פולין תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם גרמניה לא תפסיד לצפון אירלנד, או לחילופין, אם היא לא תפסיד לאוקראינה, שאיבדה סיכוי לעלות.

צפון אירלנד תעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון או השני, אם תנצח את גרמניה.

seperator

המספרים

* גארת' מקאולי הוא הכובש הראשון של נבחרת צפון אירלנד ביורו מאז קולין קלארק ב-1986.

* נבחרת צפון אירלנד בעטה פעמיים בלבד לשער במשחק הקודם מול פולין. מול אוקראינה היא בעטה שבע פעמים כבר במחצית הראשונה.

* נבחרת צפון אירלנד ביצעה חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול פולין, הכי הרבה שינויים ביורו מאז העשרה שעשתה ספרד מול איטליה ב-2008.

* זהו ניצחונה הראשון של נבחרת צפון אירלנד בטורניר גדול מאז גברה על ספרד במונדיאל 1982.

* זהו ניצחונה הראשון בתולדות נבחרת צפון אירלנד במסגרת היורו.

* צפון אירלנד היא הנבחרת הבריטית הראשונה ששמרה על שער נקי במשחק ביורו 2016.

* שערו של ניל מקגין היה המאוחר ביותר שהובקע בזמן חוקי במסגרת היורו (95:52).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן נבחרת צפון אירלנד מייקל אוניל חוגג. רויטרס
סנסציה. אוניל חוגג/רויטרס

הציטוטים

גארת' מקאולי, שנבחר לאיש המשחק וכבש את השער הראשון, אמר בסיום: "הרבה אנשים אמרו שלא נצליח להוציא כאן נקודה והצלחנו להשיג שלוש. לא היינו ברמת האינטנסיביות שרצינו להיות בה נגד פולין במשחק הראשון, אבל היום זה היה הרבה יותר טוב. ייקח לי קצת זמן לעכל את השער שכבשתי. הצלחנו להגיב מצוין אחרי המשחק נגד פולין ועכשיו נרצה להמשיך להראות מה אנחנו שווים. האוהדים איתנו ולא משנה מה. יש לנו עוד משחק אחד קשה מאוד מול גרמניה, אבל אנחנו מתרגשים ואני מקווה שנגדל עם הביטחון שנקבל מהמשחק הזה".

שחקן נבחרת אוקראינה טראס סטפננקו: "ברור שזה היה משחק של להיות או לחדול ונראה די ברור שאנחנו מחוץ לטורניר. המשחק האחרון כבר יהיה עבורינו בעיקר על יוקרה. המשחק היה חי עד השער הראשון, מי שכובש ראשון מנצח. ככה זה קרה בגלל שצפון אירלנד שיחקה עם הרבה שחקנים בהגנה. ידענו שהם מבקיעים 80% מהשערים שלהם ממצבים נייחים ועבדנו על זה כל השבוע, ועדיין ספגנו ככה. מה אני יכול להגיד? נראה שהם רצו לנצח יותר מאיתנו".

מאמן נבחרת אוקראינה מיכאילו פומנקו: "שום דבר לא הפתיע אותנו, ציפינו לסגנון כזה של משחק. תשעה מתוך 16 השערים שהם הבקיעו במוקדמות הגיעו ממצבים נייחים והתכוננו בדיוק לזה. עשינו טעויות ענקיות, לא היינו מספיק מוכנים מנטלית. אולי השחקנים שלו לא העריכו נכון את היריבה ואת כמות ההשקעה שתידרש כדי לנצח. אפשרנו להם לשחק את המשחק שלהם - ולכן הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully