וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארידג': "תחושה נפלאה". צפו באנגלים חוגגים בטירוף במזרקה בליל

חלוץ ליברפול חגג את השער הדרמטי ב-1:2 של ויילס: "בלתי ייאמן". ג'יימי ורדי הבטיח: "אעשה הכל כדי לפתוח במשחק הבא". בייל: "אכזבה עצומה". צפו בתיעוד של שליחנו מהחגיגות בסיום

רויטרס
חלוץ נבחרת אנגליה דניאל סטארידג' חוגג. רויטרס
מבסוט מהחיים. סטארידג'/רויטרס

אנגליה הפכה לנבחרת הראשונה שמצליחה לבצע מהפך ביורו 2016. שער של דניאל סטארידג' בדקה ה-92 השלים מהפך עבור נבחרת שלושת האריות אחרי שג'יימי ורדי (56) ביטל שער של גארת' בייל בכדור חופשי (42). הנבחרת של רוי הודג'סון כבשה את ראשות בית ב' עם ארבע נקודות משני משחקים ושוב שמרה את הדרמה לסיום. כרגע, אנגליה נראית בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. קייל ווקר נבחר לשחקן המצטיין של המשחק.

המצב עכשיו בבית:
אנגליה - 4 נקודות
ויילס - 3
סלובקיה - 3
רוסיה - 1

מה הן צריכות כדי לסיים בין שתי הראשונות בבית:

אנגליה: תיקו יספיק

ויילס: תיקו יספיק, אלא אם סלובקיה תנצח את אנגליה

סלובקיה: תיקו יספיק במקרה של ניצחון של רוסיה על ויילס

רוסיה: חייבים ניצחון ובמקביל, גם הכרעה במשחק המקביל

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
אכזבה גדולה. בייל/רויטרס

* זה היה המפגש ה-102 בין אנגליה לבין ויילס, אבל בפעם הראשונה שזה בטורניר גדול.

* ויילס לא הצליחה לכבוש בארבעת המשחקים האחרונים שלה נגד אנגליה.

* ויין רוני לא כבש היום אחרי שבשמונת המשחקים שקדמו לכך במדי אנגליה, הוא כבש שבעה שערים.

* לפני המשחק היום היה לארון ראמזי קשר בשלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של ויילס: שער ושני בישולים.

* גארת' בייל כבש פעמיים בכדורים חופשיים בטורניר הזה. רק פלאטיני ב-1984 והאסלר ב-1992 הצליחו לעשות את זה ביורו אחד.

* ויילס כבשה בבעיטה הראשונה שלה לעבר המסגרת של אנגליה.

* זו הפעם הראשונה שאנגליה מצליחה לחזור לניצחון אחרי שפיגרה במחצית של משחק בטורניר גמר.

* ג'יימי ורדי כבש ארבע פעמים בחמשת המשחקים האחרונים שלו במדי אנגליה.

* ורדי כבש בנגיעה השלישית שלו בכדור.

* מרכוס ראשפורד הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק ביורו במדי אנגליה, בגיל 18 ו-228 ימים. הוא צעיר בארבעה ימים מוויין רוני ששיחק נגד צרפת ב-2004.

* הפעם האחרונה בה אף שחקן ליברפול לא כבש בטורניר גמר הייתה ביורו 1996. גם הפעם זה לא יקרה.

* דניאל סטארידג' הוא השחקן העשירי של אנגליה שכובש גם ביורו וגם בגביע העולם.

חלוץ נבחרת אנגליה ג'יימי ורדי. רויטרס
ימשיך לעבוד קשה. ורדי/רויטרס

ג'יימי ורדי אמר בסיום המשחק: "כולם רוצים להיות חלק מההרכב הפותח, אבל זה משחק קבוצתי. כולנו בתוך זה ביחד וכשאתה עולה מהספסל אתה רוצה לתת תפוקה ולשמחתי עשיתי את זה היום. חשבנו ששיחקנו טוב. המסר היה ברור - להמשיך לעשות את מה שעשינו וקיווינו שהשערים יגיעו והם הגיעו. אנחנו רוצים לקחת את זה משחק אחרי משחק, הצלחנו לנצח היום ואנחנו מקווים לנצח גם במשחק הבא". כשנשאל האם השער שלו יגרום לכך שיפתח בהרכב במשחק הבא, אמר: "אנחנו צריכים לחכות ולראות. אני אעשה את הכול באימונים ונראה מה יהיה במשחק הבא".

דניאל סטארידג' הנרגש אמר: "התחושה נפלאה, בלתי ייאמן. אני מודה לאלוהים על שאפשר לי לכבוש, זו תחושה עילאית. צריך לזכור שזה רק משחק אחד, אף אחד לא רוצה להתרגש מדי אבל האווירה הייתה נהדרת והביחד שלנו גרם לנו להילחם".

ויין רוני הוסיף: "במחצית הראשונה היינו בסדר, אבל היינו צריכים להניע את הכדור מהר יותר. המנג'ר עשה כמה שינויים חיוביים וזה השתלם לנו. שמרנו על הכדור והמשכנו להגיע למצבים והצלחנו גם לכבוש בסופו של דבר. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה של שחקנים ולא רק 11 אנשים, יש לנו סגל מלא כאן והראינו איזה סגל טוב יש לנו. זו הרגשה נהדרת לנצח משחק כמו שניצחנו כאן, זה כמעט מבטיח לנו את העלייה לשלב הבא ונצטרך לנצח ביום שני. זה היה ניצחון נהדר והגיע לנו".

גארת' בייל אמר בסיום: "ברור שיש אכזבה עצומה, אבל אני גאה מאוד בכולם. נתנו הכל כמו שאנחנו תמיד עושים, אם אנחנו נותנים 100 אחוז מעצמנו ומפסידים אין הרבה מה לעשות ואין על מה להתלונן. אנחנו מספיק חזקים והטורניר עד לא נגמר. נילחם עד הסוף, ניאבק כדי לעלות לשלב הבא".

בלם ויילס אשלי וויליאמס, ש"בישל" את השער הראשון של אנגליה עם נגיחה לעבר ורדי, אמר: "זה קשה מאוד לכולנו כמובן אבל יש לנו עוד משחק ביום שני ואנחנו צריכים להתאושש מהר, אז לא נתאבל על זה. כמובן שזה כואב, היינו קרובים להוציא נקודה ולא עשינו את זה, אבל נצטרך להתגבר על זה. המשחק לא נגמר עד שריקת הסיום. ראינו שערים מאוחרים כבר בטורניר הזה ולא הפסקנו לשחק, זה פשוט קרה. הכול יהיה בסדר. חלק מאיתנו דיברנו, המנג'ר דיבר איתנו, אנחנו נהיה ביחד ונתגבר על זה. בסופו של דבר יש לנו שלוש נקודות משני משחקים ונשמור על ריכוז במשחק הבא כדי לעלות לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully