וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הפכה לשדה קרב: 36 אוהדים נעצרו בעימותים עם שוטרים צרפתים

האלימות משתלטת על היורו: המשטרה המקומית איבדה את סבלנותה במהלך לילה אלים, ריססה בגז מדמיע וביצעה מעצרים נרחבים, רובם של אוהדים אנגלים. צפו בשליחנו מדווח מליל

צילום וידאו: תומר יצחק

צפו בתיעוד של שליחנו ליורו

האלימות משתלטת על יורו 2016: במהלכו של לילה אלים במיוחד בעיר ליל נעצרו לפחות 36 אוהדים, רובם אנגלים, אחרי עימותים קשים עם המשטרה המקומית. לאחר שבמשך הערב אוהדים אנגלים ורוסים שוב התעמתו ביניהם, המשטרה נקטה ביד והחלה לבצע מעצרים תוך כדי ריסוס של גז מדמיע נגד המתפרעים. בצרפת חוששים שהמהומות יימשכו לקראת המשחק שצפוי הערב בלאנס בין אנגליה לוויילס וייתכנו מעצרים נוספים בהמשך.

אוהדים אנגלים. GettyImages
אוהדים אנגלים מתעמתים עם שוטרים/GettyImages

מוקדם יותר: עימותים בין אוהדים אנגלים לאוהדים רוסים

שוב ברדק בין אוהדי אנגליה ורוסיה. על פי הדיווחים באנגליה, אוהדי שלושת האריות המתינו בתחנה המרכזית של הרכבת בליל לאחר ההפסד של רוסיה 2:1 לסלובקיה. האוהדים האנגלים, שיראו את הנבחרת שלהם מחר משחקת מול ויילס בלאנס הקרובה לליל (שם שיחקה רוסיה), המתינו לאוהדים הרוסים כדי להתקוטט איתם.

במקום התפתחה קטטה בין מכנות האוהדים, אבל המשטרה המקומית הפרידה בין הניצים והוציאה את האוהדים הרוסים מיציאה צדדית של תחנת הרכבת. השוטרים השתמשו בגז מדמיע כדי לדחוף את האוהדים האנגלים שהתפרעו שם והצליחו להפריד. מוקדם יותר, קבוצה של אוהדים אנגלים ניסתה לצאת מהכיכר המרכזית של ליל כדי להתעמת עם אוהדים אחרים ולהתפרע, אבל השוטרים עצרו אותם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוטרים צרפתים. GettyImages
שוטרים צרפתים מתכוננים לעימות/GettyImages
אוהדי נבחרת אנגליה. AP
אוהדים נעצרים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully